Cascade FX55 6. del 3Dmark

  • alt for nice her tom... må jeg sq sige.


    Men hvordan kan du være sikker på at de kompoinenter du lodder af og over på det andet kort, kan bruges med den pågældende bios, og der ikke er voltforskelle imellem dem ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    alt for nice her tom... må jeg sq sige.


    Men hvordan kan du være sikker på at de kompoinenter du lodder af og over på det andet kort, kan bruges med den pågældende bios, og der ikke er voltforskelle imellem dem ?


    Man kunne i realiteten sætte sig ned og begynde at beregne på om det overhovedet ville kunne lade sig gøre.


    Men alt efter hvor dygtig man er til sådan så tager det sikkert længere end lige hurtigt at flytte de ødelagte komponenter. - Det gælder ihvertfald hvis man er tandlæge så er man jo rolig men hurtig på hænderne :D


    Men som Tom sagde så passede core-volt heller ikke efter moddet. Men så er det jo heldigt at man kan justere.. bare lidt ærgeligt at du er løbet tør for modstand :P

  • FlexQ, Pozeidon og Pejsen


    Jeg vidste ikke om det var muligt, at lodde de små komponeter på, og om de var helt ens (det var de ikke) men det virkede...


    Lille forbedring:


    41.779


    http://service.futuremark.com/compare?2k1=8260920


    Jeg havde et 42K run, men den gik ned sidst i LH!?


    CL = 623
    CH= 192
    DL= 769
    DH= 409
    LL= 517
    LH= failed #¤%&
    N=327


    Plejer at lave ca 223 i LH det ville have givet :42.110
    Nu er core stabil på 770/654 på den gamle prommy.

  • Hey Tom, har du nogensinde fundet ud af hvor mange watt dit monster trækker?


    (Nok ikke så lidt.. :boxed: )


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hey Tom, har du nogensinde fundet ud af hvor mange watt dit monster trækker?


    (Nok ikke så lidt.. :boxed: )


    Een Cascade bruger næsten den fase der går til edb
    når der kører 2 stk skal de have strøm fra hver deres gruppe. Dvs i benchtrim med 3 PSU blæsere osv er det samlet over 4000 Wat. Så kan det til gengæld opvarme hele stuen selv på en frostdag 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tom Holck


    Een Cascade bruger næsten den fase der går til edb
    når der kører 2 stk skal de have strøm fra hver deres gruppe. Dvs i benchtrim med 3 PSU blæsere osv er det samlet over 4000 Wat . Så kan det til gengæld opvarme hele stuen selv på en frostdag 8)


    :boxed: ...
    Har du a-kraft i baghaven eller hvad? :)) 8o


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • De kan helt sikkert leverer her fra hvis det er :))

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • hva så bliver den næste en dothan @ dfi board ????

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hva så bliver den næste en dothan @ dfi board ????


    tvivler jeg på, han kommer seriøst til at mangle rambåndbredde med nuværende mobile chipsets skulle jeg mene...
    den næste bliver nok enten en P4EE eller FX-57, jeg tror mest på FX.. især hvis der kommer et godt s939 board. (Læs: DFI NF4)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    tvivler jeg på, han kommer seriøst til at mangle rambåndbredde med nuværende mobile chipsets skulle jeg mene...
    den næste bliver nok enten en P4EE eller FX-57, jeg tror mest på FX.. især hvis der kommer et godt s939 board. (Læs: DFI NF4)


    En FX-57 på DFI nf4 :finger:
    Det skulle vel kunne klare 4ghz+, dvs det faktisk er en


    FX-69

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tom Holck


    En FX-57 på DFI nf4 :finger:
    Det skulle vel kunne klare 4ghz+, dvs det faktisk er en


    FX-69


    kommer jo da helt an på hvordan FX-57 bliver ;)
    hvis du lægger mærke til det har de problemer med at få de fleste winchesters til at køre i under -45 grader. Hvis det er AMD's 90nm produktion der er problemet kan vi meget vel få en meget forsinket FX-57 eller en FX-57 der ikke kan fryses - hvilket for AMD ville være lidt som at skyde sig selv i foden :boxed:

  • Var Sayaa og nogen andre fra XS og ABIT ikke igang med at lave en "converter" fra Pentium-M til S. 478?


    Så den kunne køre med i875p??


    Synes bare jeg læste det.. Men er der egentlig nogen tests af P-M i 3dmark01?


    Altså i desktop med heavy OC osv ;)


  • Saaya har snakket meget om den converter men han får den aldrig lavet for det kan ikke lade sig gøre.. PM og P4 er ikke elektrisk kompatible og selv om de var, hvor ville du så få en BIOS fra der kan genkende CPUen?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Saaya har snakket meget om den converter men han får den aldrig lavet for det kan ikke lade sig gøre.. PM og P4 er ikke elektrisk kompatible og selv om de var, hvor ville du så få en BIOS fra der kan genkende CPUen?


    Dunno men har hørt det fra sayaa i lang tid..


    Men da det nye board her kom ud hørte jeg der var flere der tænkte på det... Og at ABIT og ASUS også var igang med at lege med tanken..


    De kunne vel lave en BIOS?


    Havde bare hørt rygterne.. Kunne være nogen havde fulgt op på det...


    De formåede jo at få socket 775 til at køre med i875p...