Cascade FX55 6. del 3Dmark


  • Det er ikke selve socketen der er problemet for en P4 er en P4 uanset om det er en socket 775 eller 478 men en PM er en helt anden CPU som ikke er designet til det chipset.. Du kan jo heller ikke lave en Opteron converter og så smide den i et P4C800..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Det er ikke selve socketen der er problemet for en P4 er en P4 uanset om det er en socket 775 eller 478 men en PM er en helt anden CPU som ikke er designet til det chipset.. Du kan jo heller ikke lave en Opteron converter og så smide den i et P4C800..


    Ja du har måske ret...


    Men man ved aldrig?


    Lad os se hvad der sker...


    Ellers kommer den nye P-M... Dual Core, Dual channel med 533Mhz FSB osv ;) 65nm..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    jo da, var det ikke 2005?


    1. Tror jeg ikke.. Vil gerne se det på skrift..
    2. Selv om Intel siger det, officielt, så tror jeg ikke vi skal regne med det..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kio_liex
    Kan I ikke tage den diskution et andet sted hen?


    Du lyder ligesom min mor..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    1. Tror jeg ikke.. Vil gerne se det på skrift..
    2. Selv om Intel siger det, officielt, så tror jeg ikke vi skal regne med det..


    Ok... Jeg må bøje mig i din viden :))


    Intel nedlægger alt fremskridt og overlader CPU markedet til AMD... :P


    Jeg kan allerede se det for mig :))


    Bare fordi AMD først har lavet 90nm nu betyder ikke Intel behøver vente på dem ;)


    De er igang med at lave CPU'er i 65nm ;)


    Og der kommer dual kerne CPU'er i 2005... Vist nok også fra AMD... Så for engangs skyld følger AMD med ;)


    Dog har de også haft lidt flere penge efter A64...


  • Du får det til at lyde som om Intel er foran AMD.. Håber ikke du er så uvidende :))


    Hvor står det at der kommer ne 65nm dualcore PM i 2005? Det er 3. gang jeg spørger nu, men du har ikke rigtigt svaret endnu.. AMD smider en DualCore på markedet før Intel.. Det vil jeg gerne vædde på..



    Seriøst.. Vil gerne vædde.. er du frisk? :D bare et lille beløb.. 100,- eller sådan noget..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Spazoid:


    Intel er foran AMD teknologi mæssigt...


    Intel har de nyeste teknologier altid før AMD... Bortset fra en desktop 64bit som alligevel er ubrugeligt medmindre man kører et 64bit OS... Og der er desuden ikke ret mange 64bit programmer...


    Men jeg har tit og ofte læst at Intel kommer med dual core i 2005 ;)


    Og Fugger fra XS.org sagde at deres næste P-M ville være dual core og 65nm ;)


    AMD fører måske i ydelsen og det er fint...


    Men rent teknologisk er de langt bagud ;)


    Lige startet med 65nm ingen chipsets, ingen mobo's...


    KUN CPU'er.. SSE3 og HyperThreading... Dem kommer AMD snart med... Men jeg sagde at de var langsomme ikke at de ike ville gøre det ;)


  • Lol da, total intel entutiast ?
    Ja wow hvor er Intel langt foran, deres 90 nm er sgu ikk noget at råbe hurra for..
    Man kan ikk bruge 64 bit til noget? Ikk rigtig til noget endnu, alligevel kører de en del hurtigere.
    Og hvad bruger du SSE3 til?


    Ok, AMD kunne godt bruge noget Hyperthreading, det er en af Intels gode ting.


    Men de er sgu ikke LANGT foran, og hvis de er, er det måske på tide at bevise det

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Fugger siger så meget, og CPUen kommer da helt sikkert også på et eller andet tidspunkt, men jeg tror ikke Fugger har sagt at den kommer i 2005...


    Hvor fanden får du den oplysning at AMD vil bruge Hyperthreading fra??


    AMD er ikke bagud teknologisk, men der er ingen grund til at benytte ny teknologi før den rent faktisk giver en forskel i ydelse.. Intel bliver nødt til at skifte til 65nm teknologi fordi de ikke kan finde ud af at bruge deres 90nm teknologi.. Bare se på presscott og Nocona..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Ja ellers kommer Cyrix med en 4000Mhz 0.40nm indenfor 14 dage :D :]


    Rofl.. I quad-core, ik?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520