NøRdEr?

  • Tja.. jeg er vel Nørd.. bruger tiden på computeren (når jeg er der hjemme), vennerne (så tit som muligt) og druk (konstant).. Og når jeg er færdig med kørekortet (snarest) og får min kværn (om 16 dage), så ryger der nok også noget motor og hastighed ind i billedet :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Tja.. Jeg vil nok sige jeg er en nørd, da jeg går meget op i computer. Men det er ikke det eneste jeg går op i.. Bruger også meget tid på sport (badminton, håndbold, fodbold..), så der er langt fra det eneste jeg laver. Og jeg har absolut ingen problemer med at snakke om andet end pc. Faktisk snakker jeg næsten kun om det når nogen spørger mig, eller hvis det er nogen jeg ved gider høre på det. Kender en der virkeligt ikke lavet andet end at sidde og stene og spille CS. Han stinker langt væk af gammelt sved, og kan ikke snakke om andet end CS. F.eks. kom han en dag ned og sagde "lol har du hørt der er kommet ny update til CS så HE'erne giver 5 mindre i skade?!?"... Breaking news of the day, that is..

  • Jeg tror jeg vil kalde mig en nørd.. men ikke pga af jeg sidder og laver computer og kan programmere osv osv. jeg sidder og spiller for det meste.. men jeg retter da de fejl mig og mine venner for.. og jeg "tweaker" tit alle mine ting og andres.. jeg kan hardware så som software.. men jeg vil da sige.. efter jeg læser her inde kan jeg godt se jeg er lang bagud :D hehe


    men håber da på at folk stadig har lyst til at hjælpe mig såsom andre der mangler jers hjælp..


    jeg spiller CS 1.6 på rimelig højt plan.. har lige fået Sennheiser 155usb fra clan sponser.. :D
    Spiller MMORPG games. såsom WoW, EQ2 (når de kommer ud)
    Lineage 2.
    men ellers har jeg spillet diverse andre spil...


    men spiller da også lige de spil der kommer ud for at prøve dem.. altså single player spilne :)

  • tja alle er vel "nørder" på deres punkt... kunne nu godt tænke mig at vide noget mere om det ekstremt store emne "computere"

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Kan vidst godt kalde mig en nørd.
    Men fatter hat af software, og kan "kun" hjælpe andre hvis det er hardwaren der fejler.


    Måske man skulle overveje at få et liv :))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Tror sgu alle mennesker er nørder.... incl. alle os herinde.


    Defination på en nørd er en person som går meget op i en ting og ved en masse om dette emne.


    Det kan så være alle mulige ting behøber ikke have noget at gøre med computer overhovedet.


    Så mon ikke alle menesker er nørder på et eller andet plan :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hvornår er man en nørd?!?





    1. Når du kigger på solen tænker du på hvad opløsning den er i.


    2. Når du lukker øjnene kan du se et crosshair.


    3. Når chefen tager dig i at sove på kontoret skriger du "Admin... Wallhack".


    4. Du tror at 1. Verdenskrig var mellem SK og eoLithic og at 2. Verdenskrig var mellem SoA, Limitless og Dynamic-Crew.


    5. Du skyder din klasselærer da du tror vedkommende er en dæmon (hvilket også kan ske).


    6. Du undrer dig over hvorfor der ikke står minimumskrav på din læsebog.


    7. Du kigger automatisk efter snipere når du en sjælden gang går udenfor.


    8. Du får noia på når der er mange mennesker, og råber til sidst KILL EM AAAALL.


    9. Du bliver stoppet, og spørger politimanden om du må se hans stats.


    10. Du giver lægen dit ICQ# i stedet for personnummer.


    11. Det første dit barn lærer at sige er "GO GO GO".


    12. Du synes generelt gameplayet i verden er for langsomt.


    13. Du har forsøgt at forklare dine venner hvordan man skriver 1337 (LEET).


    14. Du høre stemmer som siger "Fire in the hole" og "Affirmative".


    15. Det er vigtigt for dig at dit kabinet ser godt ud INDVENDIGT.


    16. Du er stamkunde hos den lokale Colapusher.


    17. Hvis du har valget mellem at spille, eller at lave den stil du skal aflevere i morgen, vælger du at spille.


    18. Sit og dæk (det er det der man siger til en hund) er erstatter af "Hold this position".


    19. Du sidder og skriger TEAMS! når der er nyheder om USA og Afganistan.


    20. Du er afhænging af Cola.


    21. Du begynder at lagge når du kan se mere end 10 mennesker på en gang.


    22. Du er overbevist om at Rambofilmene foregår i "easy mode".


    23. Du tager en bærbar med på overlevelsestur.


    24. Du opfatter ordet nørd som kompliment, og skriger NØRDER !!! efter dine venner.


    25. Du kan ikke forstå at man ikke kan blive cand. nørd.


    26. Du pisker gennem Netto for at handle, da du kun har 5 sekunders buy time...


    27. Når du spiser er du imponeret over hvor god en gaffel er som controller.


    28. Du tror at grimme folk bare har en lavere opløsning end andre.


    29. Når du kalder folk ved deres nickname.


    30. Når du ser en Securitas-vagt i en butik, og råber "Camper!!! Camper!!!".


    31. Når du i søvne råber "Go, go, go!" og "Man down, we have a man down"...


    32. Du ser en film og der er en der sniper og du råber "AWP LUDER".


    33. Når du ikke ved der findes andre retter end cola og pizza.


    34. Når din mor beder dig om at rydde op og du så fjerner alt overflødigt fra din harddisk.


    35. Du vil hele tiden ha´ noget nyt hardware men du er total fattig som altid.


    36. Når din lærer kommer ind i lokalet siger du: "Enemy spotted".


    37. Når du så endeligt får ramt din lærer i synet med et stykke viskelæder siger du: "Enemy down"!, mens de andre i klassen råber: "Lo2 headshot!!"


    38. Hvis du tror at blåt tøj med maske er moderigtigt.


    39. I idræt tager du en kniv frem for at løbe hurtigere.


    40. Du anser din nabo for at være terrorist.


    41. Når en babe spørger efter dit nummer, får hun dit wonID.

  • 41. Når en babe spørger efter dit nummer, får hun dit wonID.



    Hmmm... hvor sansynligt er det lige at hvi sman opfylder samtlige 40 ovenstående krav, at en BABE kommer og spørger om ens nummer ? :P ...

  • jeg vil nu ikke sige nørd er et negativt ord.


    en nørd er vel en der interreserer sig meget for det han laver og er God til det.
    Så det skulle vel mere være et kompliment or what ever at blive kaldt en nørd :)


    Jeg vil nu ikke sige jeg er en spille nørd :p mere en MMORPG-O-man på afvæning :lame:


    men nu hvor WoW snart kommer kan jeg vist godt rykke det en månede eller 12 endnu :p


    ellers spiller jeg og har spillet : Asherons call 1 og 2, Dark age of camelot, City of Hero's, Starwars Galaxies, Anarchy online, Ultimate Online, Counter strike, Earth & beyond, EvE, guild wars, Warcraft 1,2,3 og nu WoW :p
    nok nogle andre også der bare ikke er værd at huske.


  • jeg føler med dig min skat :boxed:


    jeg har gamet: CS (helt tilbage fra beta), City of Heroes, Anarchy Online, Dark age of Camelot EU og US, Lineage 2, Wish, Star wars Galaxies, Ultima Online (en lille del), og denne liste bliver updateret når jeg kommer hjem da jeg har glemt resten :P


  • Jep ... :))

  • 13. Du har forsøgt at forklare dine venner hvordan man skriver 1337 (LEET).
    Ups :O :))
    25. Du kan ikke forstå at man ikke kan blive cand. nørd.
    Kunne være pænt cool. Bare sidde på AAU og nørde foran en computer i 5 år, men okay, det bliver nok lidt kedeligt i længden.
    35. Du vil hele tiden ha´ noget nyt hardware men du er total fattig som altid.
    Tjaa... Behøver ikke komenteres
    39. I idræt tager du en kniv frem for at løbe hurtigere.
    Kunne jeg aldrig finde på, men meget fed tanke :))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    41. Når en babe spørger efter dit nummer, får hun dit wonID.



    Hmmm... hvor sansynligt er det lige at hvi sman opfylder samtlige 40 ovenstående krav, at en BABE kommer og spørger om ens nummer ? :P ...


    Det er ikke kun mænd der kan være ekstremt dumme. Tro mig, der findes kvinder med samme egenskaber.


  • Vise ord :)

  • 12. Du synes generelt gameplayet i verden er for langsomt.
    det kan jeg godt tilslutte mig

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    21. Du begynder at lagge når du kan se mere end 10 mennesker på en gang.


    hvem gør ikke det:T


    Quote

    35. Du vil hele tiden ha´ noget nyt hardware men du er total fattig som altid


    det gør de fleste da;)