Indlæg af Astral_Light

    Jeg har fået downloaded et af de gamle klassiske spil - Shadow Warrior (Demo) - som jeg gerne vil spille. Problemet er bare at min com ikke kan køre det. Når jeg prøver at åbne det, loader den op og lukker ned. Jeg tror vist at programmet ikke er kompatabel med WinXP, selvom der ikke står noget under sys-req. Kan det være at min com er ´for kraftig´ til at køre det? Er der et program til at gøre ens com svagere? Eller åbne DOS-spil i Win?


    Jeg kan sagtens spille andre spil som Blood, Doom 2 etc. :razz:



    -AL


    Spillet kan hentes her:


    http://www.pcadvisor.co.uk/dow…tegoryID=1459&itemID=3648

    Jeg har prøvet div net boosters og imrpovers dog uden held. nogen har en ide eller et godt råd til hvordan jeg kan forbedre mit forbindelse til spille-server? (i dette tilfælde WoW). da jeg er på LAN og deler net med andre studerende (kollegie) kan jeg ikke rigtig se mine alternativer.


    på forhånd tal


    AstralLight



    PS: det er frustrende når man auto bliver logget af hvis man har været logget ind men ´inaktiv´i nogle min...ved ikke om det er blevet nævnt før/af andre...
    :rolleyes:

    ja som overskriften siger. har installeret Sarced men fuckede up midt i det hele da jeg skulle installere expansion. har jeg prøvet med Unistall og den siger at den ikke kan finde filen til det. nogen der har et god cleaner-program til at fjerne al det uden at jeg skal formatere HD?



    -Astral Light



    PS: det er blevet ret irriterende det med at den automatisk logger af når jeg har været ´inaktiv´ i et stykke tid (så som at skrive dette post)

    Hej tweakere!


    Jeg har et problem. Nu er det sådan at jeg benytter mig at et fælles kollegienet - ikke selvvalgt - så mit net kører alt, alt, ALT for langsomt! :(


    Så jeg tænkte på om der ikke skulle være et program der generede/ændrede mit IP-nummer/adresse så jeg ikke stod tilbage med de mest travle numre! :pokey:


    på forhånd tak!

    der er alt for mange alliance...især pallys. dog ser jeg sjældent en alliance 1 vs 1 battles....endnu sjældent bliver jeg konfronteret med en alliance solo player - de er altid 4 mod 1 horde....umiddelbart virker de svage siden de ikke kan kæmpe deres egne kampe. som UD rouge er det sjældent at alliance går mod mig alene - wonder why..? :roller:

    [Blocked Image: http://img.photobucket.com/albums/v319/deepcaller/problem.jpg]



    efter 1.5.1 updaten så mine realms sådan her ud og jeg kunne ikke spille længere med nogen af mine chars. har skrevet til blizzard om problemet og fulgt deres instrukter men det har ikke hjulpet. fik vide at det var en firewall/router/net-problem. måske som de fleste kender så deler jeg net da jeg bor på et kollegie men selvom før updaten - 1.5.1 - kunne jeg spille fuldtændig fejl-frit. det var først efter at jeg dl den og installerede blev mine realms vist i rødt. :(



    nogen der har en ide til havd jeg evt kunne gøre..? det virkede perfekt før 1.5.1.... :boxed:



    -Astral Light

    måske har nogle af jer haft eller stadig har det samme problem(er) som mig...nemlig fejl #132....


    [Blocked Image: http://img.photobucket.com/albums/v319/deepcaller/fejl.jpg]


    da jeg skrev til Blizzard om problemet den første gang - flere måneder siden - fik jeg vide at det bl.a kan skyldes for meget varme, overclocking eller driver-fejl - jeg har ingen overclocking, 5 blæsere og automatiske driverinstall - hvad skyldes det så...?? :rolleyes:


    har nogle af jer det samme problem og fik evt løst det..?
    jeg har også mistænkt min internetfobindelse (hvis det ellers kan kaldes for en forbindelse... :roller: ) men alligevel ikke....



    PLEASE HELP!



    -Astral Light

    ÅRETS SPIL!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



    det bliver ikke bedre! ;)



    Name: Howler
    Class: Warrior
    Unit: Tauren
    Lvl: 20
    PRofessions: 1. Minning/Blacksmithing - 2. First Aid
    Guild: Honored Anarchists
    Rank: Member
    Recent Location: The Barrens
    Server: Silvermoon - PvE

    Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    du behøves heller ikke master eller visa kort for at subscribe.


    det er bare lettere, for ellers skal du i butikken købe et gaming card.


    det funker på en måde lige som taletids kort til en mobil :)


    kan man få det i EBGames..?



    EDIT:


    det kommer jo først i løbet af 3 uger... :roller:

    jeg ville høre om der var andre der købte spillet kl. 11 (ca.) nogle steder rundt omkring DK for at bagefter sponse hjem og subscribe det men kunne ikke da de ikke havde Visa eller MasterCard..?


    lidt dårligt fra Blizzard´s side at de ikke har kunnet lavet et kompromi hvad angik betaling.. :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    med den fobindelse kollegiet har, bliver jeg også nød til at vente.


    Den sidste måned har jeg kunne spille 2 dage om ugen


    stakkels dig! kan kun sige at jeg kender det alt for godt! :roller:


    skal i hvert fald ud til det der open mid-night og grabse min froudbestilte eksemplar af spillet i dag (torsdag) så håber ikke at der ligger alt for mange på nettet mellerm kl 23- morgen og resten af dagen (melder mig syg fra skolen - starter alligevel på HF fra sommer 8) )