Indlæg af vipvop

    Jeg tror ikke at du skal regne med at et displayport til dvi kabel, vil løse dit problem.
    Årsagen er at der i den slags kabler sidder en chip som konverterer signalet, de chips kan som regel kun lige klare almindelig brug, så 120hz tvivler jeg stærkt på vil virke.


    Er du sikker på at din "mini hdmi" indgang ikke i virkeligheden er en mini displayport indgang?

    Jeg tror ikke at du skal regne med at et displayport til dvi kabel, vil løse dit problem.
    Årsagen er at der i den slags kabler sidder en chip som konverterer signalet, de chips kan som regel kun lige klare almindelig brug, så 120hz tvivler jeg stærkt på vil virke.


    Er du sikker på at din "mini hdmi" indgang ikke i virkeligheden er en mini displayport indgang?

    Nej, for der står HDMI bag på udgangen til grafikkortet, men underligt nok passer et normalt HDMI kabel ikke deri.

    Hej allesammen.


    Skriver stort set aldrig herinde, men har alligevel brug for lidt hjælp, og tænkte at dette måske kunne være stedet. Jeg har lige investeret i en ny PC skærm af mærket: Samsung
    23" SyncMaster S23A750D da min gamle skærm brændte sammen. Jeg valgte netop denne fordi den havde fået stor ros for sin kvalitet i spil.


    Info:


    Skærm: Samsung 23" SyncMaster S23A750D
    Grafikkort: GeForce GTX 570
    Nyeste grafikdrivere er installeret


    Skærmen skulle kunne levere 120hz, og det er her problemet ligger. Bag på skærmen er der 2 indgange.
    En "HDMI" indgang, og en "DP IN" indgang. Da der ikke fulgte noget HDMI kabel med til skærmen tænkte jeg at jeg var heldig da jeg allerede i forvejen havde et HDMI til DVI kabel liggende. Jeg installeret dette, men finder efterfølgende ud af at jeg max kan vælge at køre 60HZ med et HDMI kabel i skærmen.
    Så vidt jeg kan forstå skal jeg bruge det medfølgende DP kabel, som jeg rigtigt nok kan tilslutte bag på skærmen, men ikke bagpå mit GFX kort da der ikke er en DP indgang, men kun 2 DVI + "en mini HDMI" indgang.


    Spørgsmålet er følgende: Har læst mig frem til at man kan købe et DP>DVI kabel diverse steder på nettet. Ville dette løse problemet og gøre at jeg efterfølgende kan køre 120HZ på min PC skærm? :)


    Tak

    For et par dage siden modtog jeg en email fra b-one om at jeg snart skulle betale min regning for http://www.vipvop.dk. Havde på ingen måde tænkt mig at opretholde mit domæne og regnede derfor med at jeg bare skulle lade være med at betale når regningen kom. Men nej. Skrev til deres kundeservice og sagde at jeg på ingen måde ville beholde http://www.vipvop.dk og derfor ikke længere ville betale for domænet, men det kunne jeg bare ikke. Fik nemlig at vide at der er 3 måneders opsigelse på ens domæne og at jeg derfor igen blev nødt til at betale for 1 år mere, 75- 80 kr, for det stod NEMLIG LIGE I DERES BETINGELSER, jaja tænkte jeg. Fik derefter en "advarsel om rykker". Skrev derefter til dem hvordan de havde tænkt sig at jeg skulle betale nu da jeg ikke havde modtaget nogen faktura med posten, eller per email. Her kan i se hvad det endte med :)


    ---------------------------------


    Skrevet den 27-01-2005 03:20:56


    Hvorfor er det lige jeg skal betale for http://www.vipvop.dk
    ?


    Jeg ønsker ikke længere at beholde domænet..
    har betalt for domænet da jeg
    oprettede det... det burde da være nok...


    ---------------------------------


    Skrevet den 27-01-2005 08:47:48

    Hej Thomas,


    Vi kan desværre ikke se der foreligger en
    underskrevet opsigelse.


    Ønsker du at opsige dit webhotel bedes du
    indsende en skriftlig og underskrevet opsigelse
    med 3 måneders varsel jvf. vore forretningsbetingelser
    hvor du kan læse mere om opsigelse og betingelser
    herfor.
    http://www.b-one.net/static/terms/terms_da.pdf


    Betaling for fremsendte faktura bedes derfor
    blive betalt, da der er 3 månders opsigelse
    til udgangen af en periode.


    Med venlig hilsen / Best Regards


    ----------------------------------

    Skrevet den 27-01-2005 13:59:27

    jeg har ikke modtaget nogen faktura... ?

    ---------------------------------


    Skrevet den 27-01-2005 14:22:11

    Hermed et link til din faktura.


    http://ifårikkelinketmeddetvirkedeikkepånogenmåde.dk


    Du kan indbetale beløbet på følgende konto:


    blablabla


    Du bedes angive domænenavn, samt fakturanummer
    ved din indbetaling.



    Med venlig hilsen / Best Regards


    ----------------------------------


    Skrevet den 27-01-2005 22:54:

    An error has occurred and therefore the requested
    function could not be executed.


    The error is most likely caused by a recent
    update of the site which may require that
    you start over again. We are sorry for th
    inconvenience. Front


    svært

    Skrevet den 28-01-2005 07:56:19

    Hej Thomas,


    Jeg sender din faktura med posten til dig
    idag.


    Vi beklager linlet ikke virkede


    Med venlig hilsen / Best Regards




    LOL? :D

    Jeg har ikke fået så specielt meget, men skidt pyt, det er lige meget når man selv tjener sine egne penge ( løn på torsdag HEHE)


    Fik:


    1 t-shirt
    1 deo
    1 styk barbergrej (shaver, kald det hvad du vil) +barberskum
    1 stk gavekort til matas på 350 kr
    og så til sidst 500 kr i løse penge til tøj...


    btw, så glæder jeg mig mere til på tirsdag hvor jeg skal købe en stor julegave til mig selv, nemlig et nyt sony 32" 100hz fjernsyn :T :T :T