• Så har jeg endelig fået lavet min Droopmod på mit P4C800-E-DLX... Ham der lavede testede min CPU med Mach 2 - Og den kunne klare 4.3 ghz.. Hans testede også med vand.. Der ramte den 4.1 ghz.. Han har desværre ikke taget nogle Screenshots...
    Om lidt skal jeg prøve med luft.. Gad vide hvad den kan køre :T ..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Damn, det lyder sgu vildt nok. :D Smid endelig lidt resultater når du får luft på den. :D

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    Damn, det lyder sgu vildt nok. :D Smid endelig lidt resultater når du får luft på den. :D

Skal jeg nok :D.. har først lige indlæst Windows! Glder mig for VILDT til, at jeg får vand på den.. Men det går noget tid endnu.. :(

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

• Øhh, nu er jeg ikke lige helt med. Det her "Droopmod" hvad er det lige?

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Det er et bette mod på mobo som gør at volt til CPU bliver mere stabil.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af noxon
    Nice chip 8o
    Det lyder som en M0, er det det? ~ står i cpuz, hvis du ikke ved det.

Jeg syntes også at det lyder helt vildt!? Men Nonig er en jeg stoler på.. ;).. Så det er nok rigtigt.. Tjekker lige i CPU-Z, når windows er kommet til at virke.. Det gider ikke installeres på min nye WD-HD... Sidder og roder lidt med jumpere og sådan.. Men det ser ud til at virke nu..

Oprindeligt indlæg af søndergård
    Øhh, nu er jeg ikke lige helt med. Det her "Droopmod" hvad er det lige?

Det er et mod som retter lidt op på en lille designfejl som Asus har lavet ved at vælge en forkert værdi til "droop", hvilket vist er en spænding der kontrollerer vcore på en eller anden måde.
    Ihvertfald giver moddet en meget mere stabil vcore, hvilket sjovt nok er godt for stabiliteten ;)

• Så er jeg kommet igang med luft OC... Indtil videre køre den 3.51 ghz - FSB270.. ;).. Det er med standard Zalman CU-7000 køler og en rumtemp på 20 grader...
    SuperPI er nu blevet forbedret med sek.. ;).. Før sek. - Nu 39 sek :D

Oprindeligt indlæg af Gnavpot

Jeg havde da ellers forestillet mig, at du ville komme ned på sek.

Forbedret = minus sek.. ;).. Før var den 43... :P... Kan ikke presse CPUen ret meget mere nu.. :\.. Ikke med den luftkøler.. 3538 mhz..

Oprindeligt indlæg af Freddie
    Rimelig galt at køre 4,3 ghz på en 2,6....
    har jeg godt nok aldrig set før

Heller ikke mig!?... Nå anyways : 3570 mhz på min 2.6er med luft... Grænsen er vist nået nu... SuperPI kom ned på 38 sek..