Så har jeg endelig fået lavet min Droopmod på mit P4C800-E-DLX... Ham der lavede testede min CPU med Mach 2 - Og den kunne klare 4.3 ghz.. Hans testede også med vand.. Der ramte den 4.1 ghz.. Han har desværre ikke taget nogle Screenshots...
Om lidt skal jeg prøve med luft.. Gad vide hvad den kan køre ..

2.6@4.3
-
-
Damn, det lyder sgu vildt nok.
Smid endelig lidt resultater når du får luft på den.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Damn, det lyder sgu vildt nok.Smid endelig lidt resultater når du får luft på den.
Skal jeg nok :D.. har først lige indlæst Windows! Glder mig for VILDT til, at jeg får vand på den.. Men det går noget tid endnu..
-
Nice chip
Det lyder som en M0, er det det? ~ står i cpuz, hvis du ikke ved det. -
Øhh, nu er jeg ikke lige helt med. Det her "Droopmod" hvad er det lige?
-
Det er et bette mod på mobo som gør at volt til CPU bliver mere stabil.
-
Det lyder lidt utroligt, ellers er min bare en skod chip.
-
Vildt...
Så må vi se resultater
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Nice chip
Det lyder som en M0, er det det? ~ står i cpuz, hvis du ikke ved det.Jeg syntes også at det lyder helt vildt!? Men Nonig er en jeg stoler på.. ;).. Så det er nok rigtigt.. Tjekker lige i CPU-Z, når windows er kommet til at virke.. Det gider ikke installeres på min nye WD-HD... Sidder og roder lidt med jumpere og sådan.. Men det ser ud til at virke nu..
-
Det ser rigtig godt ud
-
Oprindeligt indlæg af søndergård
Øhh, nu er jeg ikke lige helt med. Det her "Droopmod" hvad er det lige?Det er et mod som retter lidt op på en lille designfejl som Asus har lavet ved at vælge en forkert værdi til "droop", hvilket vist er en spænding der kontrollerer vcore på en eller anden måde.
Ihvertfald giver moddet en meget mere stabil vcore, hvilket sjovt nok er godt for stabiliteten -
Flot oc
-
Så er jeg kommet igang med luft OC... Indtil videre køre den 3.51 ghz - FSB270.. ;).. Det er med standard Zalman CU-7000 køler og en rumtemp på 20 grader...
SuperPI er nu blevet forbedret med sek.. ;).. Før sek. - Nu 39 sek -
Oprindeligt indlæg af Dare_Devil.
SuperPI er nu blevet forbedret med sek.. ;).. Før sek. - Nu 39 sek
Jeg havde da ellers forestillet mig, at du ville komme ned på sek. -
Oprindeligt indlæg af Gnavpot
Jeg havde da ellers forestillet mig, at du ville komme ned på sek.Forbedret = minus sek.. ;).. Før var den 43... :P... Kan ikke presse CPUen ret meget mere nu.. :\.. Ikke med den luftkøler.. 3538 mhz..
-
Rimelig galt at køre 4,3 ghz på en 2,6....
har jeg godt nok aldrig set før -
Oprindeligt indlæg af Freddie
Rimelig galt at køre 4,3 ghz på en 2,6....
har jeg godt nok aldrig set førHeller ikke mig!?... Nå anyways : 3570 mhz på min 2.6er med luft... Grænsen er vist nået nu... SuperPI kom ned på 38 sek..