Christina Aguilera

  • Må indrømme at jeg synes heller ikke hun er særlig smuk.. Hvis man nu endelig skal drømme, må jeg da sige at der er andre jeg langt hellere ville ha ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Hmm tjaa, lækker, jooh måske, men der er vel andet i verden end kunstige bryster og hvad ved jeg....


    Well, hun ser efter min mening ikke specielt sød ud, mere bitchet, og ja, det er knap så meget min smag. Så kan hun være nok så lækker. Og man drejer da sikkert også hovedet efter hende, men hvad nytter så hold i nakken ?


    Måske hun bare skulle passe sin syngen i stedet for at smide klunset for at tænde ildflammen i jeg ved ikke hvor mange dreng, mænd, whatevers bukser ...


    Alligevel ikke min smag i musik...


    Lad denne mening stå for sig selv ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Luder eller ej - skulle nok stikke et organ i hende!


    Nice video Rotte - find den lige uden censur - så er du sgu dagens mand i skysovs :))


    Ikke for at slå ned på din holdning, men nu var det bare lige dig der skrev noget i retning af, hvad jeg har på tankerne..
    Hvorfor har de censureret brystvorterne? Ja, resten af brystet er da ligeså, err, det samme, eller whatever.. Synes det er en sjov ting at få punkter på et menneskes krop, flest på kvindens, er blevet gjort til symboler på sex, og derfor ikke må vises frem.. Hvorfor skal kvinder gå med bikini på stranden? Ihvertfald BHen, kunne de da smide.. Hvorfor går mænd ikke også med bh?


    Måske er det bare mig der er lidt underlig, men synes nu stadig det er sjovt at noget man selv har fundet på, som er ganske uskadeligt, kan vække så meget oprør.. Det er lidt ligesom religion..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Ikke for at slå ned på din holdning, men nu var det bare lige dig der skrev noget i retning af, hvad jeg har på tankerne..
    Hvorfor har de censureret brystvorterne? Ja, resten af brystet er da ligeså, err, det samme, eller whatever.. Synes det er en sjov ting at få punkter på et menneskes krop, flest på kvindens, er blevet gjort til symboler på sex, og derfor ikke må vises frem.. Hvorfor skal kvinder gå med bikini på stranden? Ihvertfald BHen, kunne de da smide.. Hvorfor går mænd ikke også med bh?


    Måske er det bare mig der er lidt underlig, men synes nu stadig det er sjovt at noget man selv har fundet på, som er ganske uskadeligt, kan vække så meget oprør.. Det er lidt ligesom religion..


    Well, der er noget sensuelt over en kvindes nipples - derfor patter ikke er såå interessante hvis den lille prik i midten er fjernet af den skrappe censur ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    jeg fatter alså stadig ikke hvorfor folk syndes hun er lækker.... hehe....... nej så hellere Pink, Shirly Manson, Brody Armstrong, Cortny Love, Mary Elizabeth Mastrantonio, Jennifer Connelly.... osv.. osv....


    Fed7haS


    Total enig dér! Hun ligner ik andet end en tøjte en lort samlede op forleden kl. 03 :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Grillrotten - Hvor har du den film fra?


    Kunne være man skulle lede lidt efter orginalen ;)


    Ved faktisk ikke hvor jeg har den fra ... Sad og ryttede lidt op på min LAGER-hardddisk og fandt den ... Ville lige smide den her op da der sikkert er nogle drenge der savler over sådan noget. *G* ... Ingen jeg sletter den.


    Jeg har det med at gemme alt muligt lort, så en gang imellem, så skal der ryddes op ... :rolleyes:


    Er også begyndet at slette de ting man får tilsendt fra folk som "hey, det her skal du lige se" .... Ellers ender det jo med man står med 100.000 filer som man ikke aner hvad man skal med og lige så godt kan slette dem ... Men man skal jo lige være HELT sikker på at man ikke skal bruge det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    for det første.. du har ikke en skid ret til at kalde mig bøsse... Jeg kan ikke klare hende, hun ligner en sæk og har læst et interview med hende hvor der står at hun har ca suttet pik på 200 folk.. derfor kalder jeg hende en luder.. og jeg har ret til at kalde hende en luder.. hvis du har noget i mod det er det ikke mit problem.. Vi har hver vores smag, og heldigvis for det..


    jaja.og hvis du havde slikket fi*** på 200 piger så var du bare en tyr. :))


    damn hun er da lækker :T

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • :T :T :T


    Hun skulle ikke løbe særligt mange gange rundt om mit hus før jeg lukkede hende ind -- citat Dx7r...


    :D :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Origin: Jeg så dig nu sige i den tråd med E3 pigerne at de var lækre??? Synes da MANGE af dem så MEGET billigere ud... De tog 100kr/time for at stå i MEGET lidt tøj...


    Synes hun er mega dejlig... Og ALLE lækre kendte sangere/skuespillere har suttet 2000 pikke og været i seng med 5000 mænd... Det er bare rygter det meste af det....


    Ville nu sige at britney er blevet mere trashy/ho end christina... Og så er hun da LANGT fra så pæn ;o)


    Der er mange pænere piger... Men Christina er nu stadig en dejlig tøs... Kunne da ikke DRØMME om hende som kæreste... Men et lille knald ville da være fint :))


    Mage: Synes carmen er dejlig... Men hun er efterhånden ved at blive lidt for gammel??? DEt er jo plastik det hele... Hehe...

  • jeg syntes hun er hot! :T Kan ikke lide hendes musik (sikker noget fucking lort hun har lavet, heller noget heavy metal :boxing: ), men kunne hun gi en lap dance var jeg næsten i himmelen :crazyeyes: :T


    Hellslayer

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

  • Hun er bare ligesom alle de andre "lækre-poptøser". De er superhotte når de har makeup på, men når de er uden ligner de mildtest talt noget katten har hostet op.. Jeg kender da flere tøser som er meget flottere end hende, og det er på den naturlige måde.. :]
    Hva' det for noget pis at flame folk fordi de ikke synes hun er lækker!!? I har vel alle forhåbentlig set det billede af hende hvor hun ligner en omvandrende mumie ?

  • Kan også tilslutte mig dem der siger at der findes tusindvis af kønnere piger, end de der afdankede pop-påklædnings-tøser. De kan synge nogen af dem - ja. Men de er "sgutte" mere specielle end de "sild" der går på gaden i hver en by jorden rundt - eller for den sags skyld, alle de alm. babes - der ligger og flyder i sandet på alverdens strande. :] 8)


    Edit: Jeg har set det der mumie-billede :rolleyes: FØj - tænk sig at vågne op og kigge på så'n en 8o