Indlæg af Hellslayer

    Hej alle, Jeg har en intel core i5-2500k jeg gerne vil sælge.
    Min bror vandt den til I-series for knap 14 dage siden ca, og den er i uåbnet embalage, men da den er vundet i en konkurence, kan jeg desvære ikke vise en kvitering til den :pinch:
    Ud fra en hurtig søgning på edbpriser kan jeg se de går for ca 1600kr fra shops, så skal vi starte med at sige 1200kr for den?
    Forsendelse vil jeg betale hvis den skal sendes med post DK.
    Denne post vil også være at finde på hardware-test.dk, så jeg ska nok holde øje med udviklingen og opdatere der efter.


    Hellslayer

    Nå, jeg går ud fra at nogen af jer allerede har hentet og instaleret Windows 7 RC1.. Sidder selv og dl'er lige pt så jeg kunne godt tænke mig at hører jeres meninger med det so far. Og kunne det blive aktuelt for mig at ha det instaleret på min disk eventuelt med dual boot XP ved siden af? Regnede nemlig med at smide det på en VMware først for at kigge lidt på det


    -Hellslayer

    hey, jeg leder efter et nyt mobo til mit kommende AM2 system.. men jeg vil jo gerne ha noget at OC med så jeg er lidt lost..
    Indtil nu har jeg en X2 5600+ og 2gb XMS2 pc6400 hjemme.. gfx har jeg ikke besluttet endnu da både nvidia's 8800GT og ATI's HD3870 (X2??) ser spændende ud på vær sin måde..
    så hvad end input i har til et AM2 mobo ville være fedt :rules:


    Hellslayer

    Quote

    Originally posted by DeH
    Ja der skulle gerne stå "Winbond" og helst "Windbond BH-5"


    ok.. har haft dem ude og checke, intet med winbond, samsung chips, jeg har skrevet ned hvad der stod på chips'ene og det er identisk for dem begge: K4H560838D-TCB3.
    Om det var til nogen hjælp ved jeg ikke, og da jeg ikke kan finde min liste over ram chips lige nu er det jo ikke meget værd for mig. Men hvis der er nogen der kan se om de skulle være "specielle" så let me know

    Quote

    Originally posted by DeH
    hvis du er heldig og det er Winbond BH-5/6, chips der sidder på dem, kan de være et par hundrede kroner mere værd.. tjek på chipsene om der skulle stå sådan noed..


    Hvad skal der stå for at det er bh5/6 chips.. noget specielt jeg skal kigge efter??

    Quote

    Originally posted by Cyclups
    måske op til 300kr. hvis du kan få dem solgt, der er nok ikke så mange som vil købe PC2700 ram mere.


    det ved jeg.. men jeg må jo lige undersøge det inde jeg kvajer mig og sætter en vild høj pris på i forhold til hvad folk vil gi, right?

    Jeg har de to klodser ram der er i min sig. og dem vil jeg da lige se hvad jeg kan få for da jeg er på kig efter nogle nye ram til bæstet.
    Jeg har haft dem i.. ja tre år nu så de er ikke ligefrem nye, og jeg har clocket dem meget i tidens løb ( de er stabile op til 200mhz cas 3-3-3-8 1:1 :boxing: ).


    De blev ikke købt som dual set i sin tid, men jeg har på fornemmelsen at det er et dualset der er solgt enkeltvis fordi der er ingen problemer med at kører Dual på mit mobo, men ret mig hvis det intet har med sagen at gøre.


    lad mig hører hvad de kan være værd, og spørg løs hvis der er noget info i vil ha udover det der står


    -HellslayeR


    jeg er så evigt enig med dig i den sag.. alså at my humps lige fik mig til at kigge to gange (eller mere) da jeg så den rulle over skærmen skal jeg da ikke afvise. Men de er generalt ikk det jeg går rundt og lytter til, er mere over i rock/heavy metal men jeg siger ikke at de ikke skal ha lov at være der.. vær mand/kvinde sin smag..


    (går tilbage og hører Arch Enemy..)