Mission gave til Bentzin

  • Hejsa.


    Som i alle nok ved, så samlede vi lidt over 1200 kr ind til en lille opmuntringsgave til "bentzin" som jeg var ovre med her i eftermiddags.


    Det blev som aftalt følgende :
    1 stk. Brøndby Tshirt med trykket "Bentzin" øverst. Nummer "53" i midten da manden er fra 1953. Derefter "Tweak.dk" nederst under tallet. Bogstaverne samt talne er naturligvis blå så det passer til trøjen.


    1 stk. "Battlefield Vietnam" Spil som han kan hygge sig med når han komme hjem efter hospitalet og skal slappe af. Vi skulle måske have givet han et "fredeligt" spil, men han må bare lære at ikke hisse sig op over at NVA´er kommer efter ham ... 8)


    1. stk flot buket i gul/orange og lidt lilla hvis jeg ikke husker helt galt. Den fik jeg lavet nede hos den lokale blomsterhandler.


    ... og så naturligvis det kort fra os. Det har jeg lige lagt op her hvis der skulle være nogen der ikke fik set det.


    Desværre kunne jeg ikke tage billeder af tingene da jeg ikke har noget digi-cam hjemme i ferien. Men hvis Bentzin har et digi-cam, så kan det jo være han kan tage et billede af trøjen hvis i vil se den.


    Trøjen fik jeg lavet hos "Sportsmaster" i Albertslund Centeret, men for at den skulle være færdig om eftermiddagen kl 14 sådan cirka, så skulle jeg komme der ned kl 10, så det måtte jeg jo gøre.... Troppede pænt op kl 10 og betalte for det osv så det kunne blive lavet. Kunne så på turen hjem igen lige købe det spil der. Hentede trøjen igen kl 14 og købte blomterbuketten nede på det lille butikstov som ligger lige ved sidn af hvor jeg bor næsten og det vil sige også lige ved siden af sygehuset.


    Normalt bryder jeg mig ikke om at færdes på sygehuse osv ... Er vel klart nok, men skal man muntre nogen lidt op, så er det jo noget andet. Er da rigtig glad for jeg sagde ja til at gøre det. Også selvom jeg har feset lidt rundt i dag. *G* Er jo rart at lave bare LIDT i sin ferie. :boxed:


    Tog så op på sygehuset for at besøge ham. Jeg overraskede faktisk mig selv for jeg fandt det på under 5 min... :clap: ... Er ikke fandes god til at finde rundt. *G* ... Men det gik.


    Da jeg fandt ind til ham, så spurgte jeg om han havde snakket med Hans i går ... Så smilte han. *G* ... Så kunne han godt regne ud hvem jeg var da jeg jo bor lige ved siden af sygehuset.


    Han blev meget overrasket og glad over det vi havde planlagt for at muntre ham lidt op. Hans mor kom også forbi så hun fik også lige historien. Det ser ud til det går bedre med ham, men han keder sig dog naturligvis der oppe. Det er jo aldrig sjovt at ligge på et sygehus. Kender jeg alt til. :rolleyes:


    Han sagde også han savnede sit internet da han bærbar jo ikke har det... :)) .... og trådløst internet er nok ikke så godt på en hjerteafdeling....


    Jeg skulle hilse jeg alle sammen og sige MANGE TAK for det. Han blev som sagt meget glad for det og kunne også rigtig godt li kortet med et par ting vi havde "stjålet" fra hans hjemmeside og så vores navne på os der har samlet sammen. :D


    Grunden til jeg ikke lige har skrevet hvordan det gik er som nogen ved fordi jeg har været ovre og flytte for min onkel hele dagen ... Det blev endda på et hængende hår med at nå det hele i dag, så nu skal det være dejligt med en kold fra kassen og fødderne oppe på bordet. :D


    Hvis jeg har glemt noget, så bare sig til ... Er lidt træt efterhånden af at bære flyttekasser. HADER at flytte ting. *G* :))

  • Det må man jo sige var meget vellykket.. Er glad for at kunne bidrage med at hjælpe en af vor fellow Tweakers.


    Lyder godt at han er recovering ( Kan ikke lige huske det danske ord).
    Må vi jo håbe at han snart er tilbage på sitet :D


    Good going Jacob :D

  • Ja... Vil bare sige det samme som alle de andre.. Godt gået.. Jeg kan heller ikke selv hitte rundt på Hillerød sygehus.. he he.. og kan vandre flere dage for at finde frem til det rigtige sted... :)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Skide godt gået Grill. :D


    Hans her i en salig bandert. :))


    Når man tænker på, at du er til faldskærmsudspring og basejumps og at du så var ved at ski** i bukserne over at tage op og besøge Bentzin, kommer man til at trække lidt på smilebåndet, nej trække meget på det..... :))


    Dejligt at høre, at Bentzin blev glad for vores lille overraskelse. Kanon da. :D


    Jeg vender stækt tilbage i morgen og forventer at høre hele historien med alt hvad i snakkede om. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Når man tænker på, at du er til faldskærmsudspring og basejumps og at du så var ved at ski** i bukserne over at tage op og besøge Bentzin, kommer man til at trække lidt på smilebåndet, nej trække meget på det..... :))


    HeHe ... Er blevet lidt en enspænder her i løbet af de sidste snart 5 år, så omgås ikke just så mange folk til daglig... Men det gik da ... Som det jo altid gør. :))

  • Det var da godt at det gik smertefrit, dejligt at høre..

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm