Mission gave til Bentzin

  • Quote

    Din lille møgunge. ;)
    Jrg kommer snart over og besøger dig og så skal du se housewarmingparty der vil noget. :))
    Dette er ikke gas...det er alvor... :))


    Jeg har stadig en brandert på.... Det er stadig alvor...*GGG* :))



    Gå i seng din stive - biiiiiiiiiip - Du kan sgu alligevel ikke styre rolatoren nu...... :crazyeyes:

  • Selvom jeg ikke var med, må jeg sige at det var godt klaret.. Nice work drengene

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Din lille møgunge. ;)
    Jrg kommer snart over og besøger dig og så skal du se housewarmingparty der vil noget. :))
    Dette er ikke gas...det er alvor... :))


    Jeg har stadig en brandert på.... Det er stadig alvor...*GGG* :))


    ha ha -your welcome ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Øv jeg er ikke med hvornår har i haft samlet i



    Underligt du ikke har den.. Vi har samlet ind de sidste 3 dage... Tror ALDRIG jeg har set en tråd blive så stor så hurtigt... Lidt mærkeligt du ikke har set den! :T

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Øv... jeg så først tråden her til aften... ville ellers gerne have været med, men hva pokker... man ka ik vinde hver gang :(

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Fuck det er nice :D Sidder og bliver helt glad.. Hehe.. Ville sQu godt have været med..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • -->Grill
    Jeg har lige siddet og læste hele din fine beretning igennem.
    Det må godt nok have været en spændende dag for dig. Pokkers jeg bor så langt væk. :rolleyes:


    Vi hopper på ryggen af Bentzin, når han kommer tilbage. Jeg ved at han har et digicam, så han kan godt hoste op med et pic af den trøje. ;)


    Hvor længe var du på sygehuset ?


    Hvad sagde Bentzin's mor til vores ide ?


    Hvad sagde Bentzin til BF Vietnam ?


    Var en str. L noget han kunne passe ?


    Var det så frygtindgydende at besøge Bentzin, som du havde forestillet dig. ? ;)


  • HeHe. Drillepind. *G*... Nej, det var da ikke slemt at besøge ham, men trives som sagt ikke så godt på hospitaler og det kunne jo være han var i dårligt humør... Kan da selv huske da jeg lå på hospital sidst der bandede jeg af alt og alle, så sygeplejerskerne måtte give mig noget så jeg holdte kæft. *G* :boxed:


    Men lad ham fortælle hvad han syntes når han kommer igen ... ;) ... Han blev da glad for tingene ingen tvivl om det da. :D .... ville jeg sgu også gøre hvis det var ... Måske ikke lige for spillet da jeg har det, men du ved hvad jeg mener. :))


    Jeg var ikke der oppe så længe da jeg skulle skynde mig over og flytte for ham den halv-gamle med en ungen på vej ... også bedre kendt som onkel Anders ... :)) *G* ....


    Men jeg håber da han kan passe trøjen. Det finder han jo ud af når han må tage de monitor-ledninger af på et tidspunkt... eller noget.


  • He he he... Ok, tak for svarene. ;)


    Da jeg lå på enestue i 95, efter det trafikuheld, var det også ret kedeligt, så det måtte jeg da lige gøre noget ved. Alle som kom ind på min stue, havde et stort grin på, når de forlod stuen.
    Jeg havde en slange oppe i næsen, med en ballon, fordi hele ansigtet var smadret. Den slange havde en ekstra slange på, som hang og dinglede.
    Når de så spurgte, hvordan jeg havde det, sagde jeg: "lige et øjeblik", stoppede slangen i øret og skulle lige høre hvordan jeg havde det. :crazyeyes:
    Når vampyrerne kom og skulle have en blodprøve, var der sport i at sende dem ned af gangen, ved at bilde dem ind, at det ikke var mig, de skulle have fat... he he
    Når jeg havde været i bad, skulle jeg altid lufttørres.
    Det foregik ved at sidde i underhyler i kørestolen og så fræse ned ad gangen med mest muligt fart på. :))


    Pointen i historien er: Hvis du nogensinde er så uheldig at blive indlagt på sygehuset, så lad være med, at være sur, for det hjælper ikke et hak. ;)


  • :)) *G* :))


    hold da op... god historie der hans.. haha! :))