Mission gave til Bentzin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Ville gerne have set hans udtryk - da han pakkede ud - hæ hæ....


    Jep, samme her :D


    Glæder mig til den gamle kommer tilbage på forummet, så vi kan høre hvad han har at sige. Ligeledes med hans tilstand med pumpeværket osv.

  • Kanon trill.. Er pænt stiff lige nu... Men at det gik godt det fatter jeg da! Kanon!
    sagde han noget om hvor lang tid det ville tage før han kom nack på zine?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Godt at det blev veloverstået!


    Næste projekt må være en samlet indsats fra tweak.dk-forummets side for at skaffe mig den 3.0c jeg hungrer så meget efter :T

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Godt at det blev veloverstået!


    Næste projekt må være en samlet indsats fra tweak.dk-forummets side for at skaffe mig den 3.0c jeg hungrer så meget efter :T


    Nej nej - først skal vi lige kigge på en housewarming gave til mig ;) :))


    Har lige fået en lejlighed 10 meter fra strøget - super lækkert :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Nej nej - først skal vi lige kigge på en housewarming gave til mig ;) :))


    Har lige fået en lejlighed 10 meter fra strøget - super lækkert :dance:


    Sweet :D


    En ejerlejlighed, eller? Det må da koste spidsen af en jetjager at bo der :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Sweet :D


    En ejerlejlighed, eller? Det må da koste spidsen af en jetjager at bo der :boxed:


    nej det er bare en leje ;)


    6700,- om måneden for 65kvadratmeter - ganske ok, når man tænker på at det er det mest centrale man kan finde i Kbh :D


    Så nu skyder jeg min andel af og rykker til byen ;)


  • 65kvm er nice - og så smask midt i KBH :D Men det er godt nok også en styg husleje, men sådan er det jo med udbud og efterspørgsel. Så tillykke med den :D


    Kigger pt efter en lejlighed i Kolding. Tættere på arbejde, federe natteliv osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    65kvm er nice - og så smask midt i KBH :D Men det er godt nok også en styg husleje, men sådan er det jo med udbud og efterspørgsel. Så tillykke med den :D


    Kigger pt efter en lejlighed i Kolding. Tættere på arbejde, federe natteliv osv.


    Præcis ;) Med den nye lejlighed kan jeg gå på job på 5 minutter og ha' bilen parkeret i et aflåst P-hus imens ;)


    og så det med at der ikke er mere end 100 meter hjem fra byen er sg* en dejlig tanke :D



    Skulle det ikke være til at finde noget i Kolding ? Troede da kun der var boligmangel i de helt "store" byer ? (no offence)


  • Jo, der er da helt sikkert noget - men det skal også være til den rigtige pris. Hvis lejet skal være dyr, skal lejligheden også være 100% i orden. Er ikke interesseret i noget, der ligner Tjernobyl på en 'varm' sommerdag. Jeg er desværre lidt nærrig, når det kommer til den slags - det må være jyde-generne, hehe :D

  • Det er der vist ikke noget at sige til.. meen, hvis man vil ha noget der er tip top iorden, så skal man nok også betale for det.
    Med mindre man kender nogen der kender nogen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Det er der vist ikke noget at sige til.. meen, hvis man vil ha noget der er tip top iorden, så skal man nok også betale for det.
    Med mindre man kender nogen der kender nogen...


    Også det jeg skriver - vil gerne smide de ekstra kroner, hvis lejligheden er derefter. Vil ikke smide penge ud, efter placeringen alene ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jo, der er da helt sikkert noget - men det skal også være til den rigtige pris. Hvis lejet skal være dyr, skal lejligheden også være 100% i orden. Er ikke interesseret i noget, der ligner Tjernobyl på en 'varm' sommerdag. Jeg er desværre lidt nærrig, når det kommer til den slags - det må være jyde-generne, hehe :D


    Ja de gener har jeg hørt om ;) *S*


    Herovre er det ikke unormalt for studerende at leje sig ind på et værelse til måske 3-4000 for 20kvadratmeter, så når jeg nu skal give lidt over 6K for egen lejlighed i centrum af byen føler jeg at jeg har gjort en fantastisk handel :D


    og prikken over i'et er at blokken har fået installeret bredbånd. Oppe på taget er der så lavet den vilde solterrase hvor de har trukket netstik op. Sweet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Nej nej - først skal vi lige kigge på en housewarming gave til mig ;) :))


    Har lige fået en lejlighed 10 meter fra strøget - super lækkert :dance:


    Din lille møgunge. ;)
    Jrg kommer snart over og besøger dig og så skal du se housewarmingparty der vil noget. :))
    Dette er ikke gas...det er alvor... :))


    Jeg har stadig en brandert på.... Det er stadig alvor...*GGG* :))