hej
Søger gratis Steam!
-
-
Lad vær og snyd...
Det kan foresten købes til 60kr.
-
hej
-
LMFAO
-
Er ikke nogen der vik giver mig en
-
Tvivler på der er nogen i dagens Danmark, som ikke kan skaffe penge til det
-
Du har ret
-
men kan du godt
-
du kan få en bøjet 5øre til en kop kaffe
-
det der er jo ikke en skid andet en fordi du har været så klog at hacke ;), men hvis du ikke har 60 kr til css så forstår jeg ikke hvordan du har haft råd til en computer der kan trække css ?
-
At man har forældre er ikke ensbetydende med, at man kan få CSS.
Men giv du mig tlfnummer, adresse og navn på forstanderen på det gældende børnehjem. Så kunne vi måske finde ud af, at jeg skænker et par CSS licenser til institutionen.
-
Oprindeligt indlæg af Renegger
At man har forældre er ikke ensbetydende med, at man kan få CSS.Men giv du mig tlfnummer, adresse og navn på forstanderen på det gældende børnehjem. Så kunne vi måske finde ud af, at jeg skænker et par CSS licenser til institutionen.
-
er steam ikke bare noget man downloader gratis? det var det i hvertfald da jeg fik det for efterhånden mange år siden...det er vel spillen der koster penge
-
Jep - han "tigger" også om en brugerkonto med Counter Strike: Source på
-
nåå det er måske ikke den eneste tråd han har oprettet i det emne...hvad får folk til at tro adnre folk bare sidder og giver sådan noget væk? det er egentligt lidt flabet...
-
Oprindeligt indlæg af zordiak_
nåå det er måske ikke den eneste tråd han har oprettet i det emne...hvad får folk til at tro adnre folk bare sidder og giver sådan noget væk? det er egentligt lidt flabet...syntes det er rigtig flabet!