hvor i landet er vi henne ?
Indlæg af BPM
-
-
Kunne være cool med en lavelampeplante
-
Jeg har brugt Bullguard de sidste mange år og det bliver jeg nok ved med har kun oplevet problemer med det en gang og det er en hel del år siden. kører stabilt og forringer ikke pc'ens ydeevne.
ellers sund fornuft -
evt billeder så man kan se stand
-
Benchmarking
Vores kølertests er sat op således, at vi først varmer systemet op med OCCT i 10 minutter. Derefter lader vi det køre videre i 2 minutter hvor vi måler gennemsnitstemperaturen i HWiNFO64. Vi trækker så endeligt rumtemperaturen på det givne tidspunkt fra og lander på en deltatemperatur for at give så neutralt et billede som muligt.
jeps men det giver intet svar på jeres "fankurve" det er bare jeres måde i tester køleren på som jeg sagtens kan forstå og heller intet har noget problem med da den giver god mening.
Vi tester efter nogle helt faste parametre, for at give et enstydende billede på tværs af kølere indenfor denne.Dit scenarie er måske en anelse ekstremt, for hvis vi skruede helt ned for fan profilerne for at gennemtvinge støjsvaghed, så ville det påvirke temperaturen mærkbart den forkerte vej.
Igen - der er en udførlig forklaring i hver test om setuppet.
ja i know mit eksempel er noget overdrevet men forstå mig ret og ja i har et test system som virker og giver et godt billede det er bare ikke det vi er ude i, men der bliver nævnt at i bruger en specifik "fankurve" som om man justere lidt på det og ikke bare tester den ud af æsken, det er den jeg hænger mig ved og undrer mig over, skam ikke alt det andet.
Og til hvad Viperros siger så vil jeg give ham ret ,bare en smule, men jeg tror det har noget med at der er 2 blæsere som sidder i push/pull opsætning og ikke bare en enkelt som enten er i pull eller i push opsætning, da jeg selv har det samme problem med lidt mere blæser støj efter jeg har lavet push/pull opsætning. Har ingen anelse om om det er det men hva faen giv det forsøg og hiv den ene ud og se om det giver noget.
,
personligt har jeg ikke andet end vundet nogle få grader lavere i push/pull så min næste AIO køler bliver med kun 1 blæser og det bliver nok en Corsair H60 blandet andet grundet jeres test da jeg kan se den ligger lige omkring de samme temps jeg har nu med min gamle udtjente H50 -
Hvilken fanprofil kører du med, Viper? Vi bruger jo en lidt specifik fankurve i vores tests.
i tester det vel som det kommer ud af bosken? , jeg kan da også sætte min i silent og sige gud hvor er den stille eller smide den i full blast og sige hold da op den larmer.
ellers giver testen jo ingen mening da der ingen steder står at den er sat specielt op. -
ser sq godt ud må man sige
-
jeg har Dansk Net og ja desværre skal du have dem til det..
heller ikke ligefrem de bedste udbydere på markedet hvad service angår jeg har haft mine kampe med dem de sidste par år men det slutter heldigvis snart -
kan kun anbefale hele Assassins Creed serien
-
ser jo sådan set fint ud må man sige...
nu ved jeg ikk hvor krævende fortnite er så kunne han jo nøjes med 8 gb ram og evt droppe ssd det kan man jo altid opgradere med -
ville nok give mest mening at pakke den ud og sætte den derinde, lidt underligt med en kasse i kassen
-
kan det virkelig betale sig at købe dele i udlandet ?
ellers et lækkert build du har gang i der -
kan jeg også få sådan en omgang Delid så min temperatur kan blive sænket så jeg kan holde sommer varmen ud...
-
desværre virkede ikke
-
ja helt ny er den ikke, kan sq ikk huske hva den hedder..
prøver det lige engang -
Halløj i sommervarmen på Tweak
Så sad man lige og opdaterede et spil og da jeg skulle starte spillet op frys Steam så, nå tænkte jeg det var lidt underligt for alt andet kørte jo fint nok, jeg kunne hverken lukke det ned eller tvinge det til at lukke ned så jeg lavede en genstart, og efter genstart tilbage i Windows (10) ser jeg at ikonerne til Steam, Origin osv er forsvundet tjekker enhedshåndtering og der er den væk, genstarter igen kigger i Bios, der er den heller ikke, jeg slukker bytter om på nogle stik osv, starter kigger bios bum den er der, men i Windows er den væk.
det undre mig at den kan findes i bios, men kun efter jeg har taget sata stikket ud og sat det til igen, men i windows er den væk.
jeg har prøvet andre sata porte og andre sata stik, med samme resultat.er den bare gået død eller ?
nogen som har en idé eller skal jeg bare ud og finde en ny ? -
fedt
mit næste forslag havde været at skrue ned for clock hastigheder osv, men fedt du fandt løsningen
-
virker underligt men da de andre, ældre, spil jo kører fint kunne det jo evt være noget andet end software relateret..
har du levet stres test og tjekket dine ram ? -
3 uger hjemme på sjælland
-
jeg fandt disse 2 her, det er godt nok demo modeller men de kan det du vil have de skal kunne.
http://it-webshop.dk/gsm-bordt…ected=782926_47946#782926
http://it-webshop.dk/gsm-bordt…ected=804687_47946#804687