Multimediaworld konkurs!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    de har ikke lukket for bestillinger via deres webshop ...


    De vil nok prøve på at tjene de sidste penge ind.


    Men det vil da være dumt hvis du så tog imod en masse ordre og penge også ikke sende varen..
    Tror de bliver meget upopulære så :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det bliver spændende at se, om Getmore ryger med. Jeg tvivler i hvert fald på, at et bestyrelsesmedlem der måske har været med til at svindle i en forretning har 100% ren samvittighed i en anden, men forhåbentlig er det bare mig der er for mistroisk ;)


    er det samme bestyrelse i getmore som i multimedieworld??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Det kommer da til at gå ud over flere..


    Så vidt jeg har fået af vide er multimedia world en leverandør til getmore bla så de kommer jo også til at mære det


    det er ikke helt rigtig getmore er leverandøren til multimediaworld og
    getmore er eget af multimediaworld.
    men fryder mig en lille smule pga deres politik.
    som lyder: kunden kommer kun en gang.
    Kilde: Mig Free_ice tidliger ansat i multimediaworld's teknik afdeling :$


  • Nå okay så fik jeg da det af vide.


    Synes bare det er sjovt at jeg sendt mange pakker til multimedia world med getmore som leverings adresse :crazyeyes:


    Men hvis multimedia world lukker så kommer getmore da helt klart til at føle det også.


  • helt klart den er jeg også overbevist om.
    i klassen fandt jeg ud af at en af karmmeraterne kender ejern personligt
    og han nævnte faktisk i dag at ejern også ejer to støre resturanter i det indre kbh
    så der er sikker også noget galt der :boxing:
    har lige læst om det på comon.dk der oplyser at der er tale om ca 40 mill,-


    men hva fanen så skal vi jo til aution og købe en masse billigt og nyt hardware :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xt0m
    Nu går det da helt galt for dem.. :boxed:
    http://crn.dk/nyheder/Selskabs…_Multimedia_World-1.46696


    Damm Jeg er godt glad for at jeg skred fra det hul :clap:
    Var godt klar over at der nogle gange var lidt foretnings rod
    men regnede ikke med at det handlede om så mange penge,
    troede at det bare handlede om et par tusen som ville være nemt at få rettet op på.


    og lige det med søster selskaber og undselskaber og alle de andre der er indblandet.

  • Branchen har jo hele tiden stillet større spørgsmålstegn til MultimediaWorld og Getmores resultater, og hvordan deres økonomi har kunnet hænge sammen ved at sælge varer til under indkøbspris. så det var måske et eller andet sted forventet, at det ville gå galt til sidst:) og getmore vil nok højst sandsynligt også komme til at blive blandet ind i sagen, trods at deres serviceniveau nu er steget, så er det stadig ikke særlig overbevisende, at man kan tjene penge med de avancer, som de har.

  • Har kun en kommentar. Møgforretninger plain and simple. 8o

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Kunne ikke være mere ligeglad.
    Hvis jeg står og mangler noget, så skal jeg nok kunne finde det et andet sted.



    ja det er jo det ik tror sku ikke vi kommer til at savne dem :boxing:


    der er jo masser der ude på på nettet ik :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det bliver spændende at se, om Getmore ryger med. Jeg tvivler i hvert fald på, at et bestyrelsesmedlem der måske har været med til at svindle i en forretning har 100% ren samvittighed i en anden, men forhåbentlig er det bare mig der er for mistroisk ;)


    Du er kvinde så det er medfødt.
    Surt med MWI. Det er godt nok længe siden jeg har købt noget der ude. Syntes de er dyre ift. så mange andre webshops. Og halvdelen er alligevel ikke lagervarer, hvilket vel er det første tegn (jvf. SHG-sagen).

  • en af mine venner havde sendt sin mobil ind til reparertion.. så her i går spurgte jeg om der ikk snart var gået lang tid (1 månedet).. og jo.. det synes han os.. så han ringede der ind.. de sagde så, at de ikk havde modtaget den.. DET ER FANDME NEDEREN!.. men om de har beholdt den eller om det er PostDK ved man jo ikk..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    en af mine venner havde sendt sin mobil ind til reparertion.. så her i går spurgte jeg om der ikk snart var gået lang tid (1 månedet).. og jo.. det synes han os.. så han ringede der ind.. de sagde så, at de ikk havde modtaget den.. DET ER FANDME NEDEREN!.. men om de har beholdt den eller om det er PostDK ved man jo ikk..


    Hvis den er sendt rigtigt, er det jo så Post Danmark der skal erstatte den, og han kan jo se på T&T hvor den er endt henne.

  • Jeg kommer nu til at savne dem lidt - nød at kunne smutte forbi og hente varen samme dag, hvis der var noget man virkelig manglede. Prisen har næsten altid været den samme, som hvis jeg skulle have varen tilsendt, så det har været ok for mig.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300