Indlæg af the big bug

    Hey jeg skal til at opgradere til haswell 1150 fra i7 1366 og tænkte på omdet var nødvendig med en ny psu har en thermaltake tuf 850w psu som køre perfekt,
    Men har set at de sidst nye psu'er kommer med support til c6 og c7 hvad det så er?
    Har denne understøttelse nogen betydning for min psu ? Kan jeg stadig bruge den eller skal jeg og opgradere til en ny.


    Mvh free_ice

    tro bare så at jeg dropper det ville bare teste frame forskellene i bf3.


    men ellers tak alle sammen :hb:
    stadig rart med lidt hjælp på dette indlæg :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    Cuda kan du fint køre men det vil jeg ik da dit GTX 580 har 512 Cuda Cores hvor dit GTX 275 kun har 240 Cuda Cores så vil jeg ik rigtig køre det er unødvendigt strøm.


    Det er også kun for at leje lidt med frames i bf3 bruger to skærme og ville sætte det ene til 275 og den primære til 580.
    580 køre fanme godt i bf3 men i høj opløsning suger spillet got nok en del mb på kortet hele 1700mb indtil vider.

    Ellow Jeg Har lige sat et Msi N580gfx Xtreme Lightning 3gb
    Og tænkte om det kunne køre i sli/cuda med mit gamle 275gfx


    Spørgsmålet er om mit 850psu kan klare det.

    Jeg har det og det køre helt fint har ingen problemer med bas eller andet det har bare noget med at opsætte det korrekt i sin pc jeg måtte skrue ned for bassen pga at i fullpower gjorde det ondt i ørerne så den er skam ikke for lav så jeg vil skam varmt anbefale den tester tit 5.1 headsets tit op til 5 om ugen og jeg har kun en ting at sige og det er at denne model er den bedste jeg har testet sad i går i bf3 og lejede med den og lyden er extrem:-)
    Dog er det kun den høje pris der er et minus men på den anden side jeg vil heller gi mere for kvalitet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Franner
    Der er et subforum i det UK engelske officielle Battlefield 3 forum dedikeret til servere og hosts, bl.a. med en tråd med officielle hosts, du finder det forum her. Vær dog opmærksom på, at den langt fra er komplet endnu, der kommer hele tiden flere til, men mon ikke de som hoster BC2 også vil hoste BF3?


    Du skal nok også regne med, at prisen for en ranket BF3 server bliver meget høj...


    Ja det kommer nok lidt op men vi har lagt lidt af siden årsskiftet så der skulle gerne være til 1 år for 64 slot eller 2 år med 32 slot jeg håber dog at finde en her i DK har et par i kikkerten fra UK men som men er lidt mere tryg ved en fra DK. men tak for info om det forum det vil jeg kikke lidt nærmere på:-)

    Hey jeg er på jagt efter en server host til bf3 og de fleste har kun old school games som CS så kender i til nogle udbyder til bf3 så si gerne til, danske sider er at foretrække men alt kan bruges bare deres net er supper til de nordiske lande.

    Hey Jeg har oprettet en ny server med 32 slots til BFBC2


    Og mangler nogle spillere til både seriøse og useriøse


    Så kom ind og game på


    DK Holger Danske


    :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pesn
    Takker! Men det er mest det at blæseren blæser luften ud af kabintettet, det er det jeg gerne vil have.


    Ja det kan jeg godt forstå men vis du har en eller flere blæsere til at pumpe luft ind så vil der være et tryk der vil ud og der med intet problem så vis du sætter blæsere i til at pumpe ind får du den bedste gennem træk.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pesn
    Okaye ... Så jeg skal ikke købe Gainward 2gb versionen? eller Zotaken?


    Både ja og nej har hørt at de bliver meget varme og med en moderniseret blæsere ville det hjælpe på varmen og støjen.
    Selv bruger jeg en gtx275 1.795 GB fra club og den køre fint med mordaniseret blæsere.
    har ikke haft problemer med den i nu. så du behøver ikke at være nervøs for vilken en du tager af de nye
    de holder et godt stykke tid i nu.
    en af mine vender bruger stadig 8800gts uden problemer.

    Alle tre Kort er ok men zotaken har dog en mindre foredel at den kun har standart blæser er en skam da der er så mange der er kommet bedreblæsere jeg ville tage en af dem med blæsere :roller:

    hej det kommer jo an på hvor meget du vil bruge. men et gforce 260 til 480 kan sagtens bruges.
    men et 460 - 465 ville være et udmærket valg.
    Og de ligger på ca 1500,- - 2000,- +


    Vil ikke komme ind på ati da jeg ikke har prøvet dem i mange år de er sikkert lige så gode som gforce men har ikke nogen efaring på dem.


    vedrørende prosessor er den ok men den skal opgraderes inden for et åers tid da der kommer spil på markedet med et støre krav inden for det næste år (CA).


    men ydeliger skal du være opmærksom på din strømforsyning da den kun er på 650w vil det også være på kanten til at den ikke kan yde nok wat til både prossesoren og grafik og hdd m.m. specielt da de nye grafik kort stiger i strøm forbrug.


    støjen er ikke det værste dog mens der games vil de blive en del varme og blæseren vil der for akselerere og støjen vil stige. der kan dog købes andre køletyper med blæsere med en mere efektiv køl og mindre støj til de fleste kort ca 400,-


    Håber at det hjælper lidt.

    Hey jeg har et gigabyte bundkort ex58 extreme.
    Gigabyte EX58 Extreme


    Og er blevet interesseret i OCZ Revodrive.
    OCZ Revodrive


    Men Køleren til nord syd broerne er i vejen for PCI-x4 stikket og det er jo noget øv.
    Men tænkte om der var en anden køler type der passede til den. den må ikke være vand køl.
    det er sådan set det eneste krav og så skal der selvfølgelig være plads til revodrive kortet.
    Nogen der kan hjælpe mig :idea: