terrormål i danmark?


  • Man kan diskutere meget længe om hvad terror helt præcist er. Det er der i øvrigt også en masse kloge hoveder der gør.
    Men til husbehov vil jeg mene man sagtens kan klare sig med denne: Terror har til formål at skabe frygt.
    Om en kontrolleret sprængning af den lille havfrue ville skabe nogen større frygt tvivler jeg på - hun har jo mistet hovedet flere gange og blevet malet på, uden danskerne gik helt i panik ;) Men hvis der røg en havnerundfartsbåd med i købet ville det nu nok være en anden snak.
    Pointen er altså at den lille havfrue nok ikke er så oplagt alligevel...forskellige dele af infrastrukturen ville nok være mere oplagte....

  • bombning af tuborg og carlsberg ville da skabe frygt og uro hos mange danskere.....men måske sætte gang i den private sektors udvikling af en a-bombe :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Terrorisme er lige så meget at sende et budskab, og at bombe havfruen er både nemt og billigt, og der findes ikke mange ting så dansk som denne. Derfor ser jeg det som et oplagt mål ved f.eks. klimakonferencen eller statsbesøg, hvor mulighederne for at komme tæt på de aktuelle begivenheder er meget små.


    Anders


    Måske nemt og billigt ja, men det ville jo være uden effekt. Og springe hende ville jo ikke være andet end hærværk, desuden er hun mig bekendt også blot en kopi hende som sidder på langelinie.. :pokey:
    http://da.wikipedia.org/wiki/Den_lille_Havfrue


    Det som der derimod ville sprede frygt og terror ville være hverdags steder så som de nævnte centre og store offenlige steder eller familiespisesteder og den slags som folk forventer er et sikkert og hyggeligt sted.


    For at det rigtigt kan være terrormål skal det jo være et sted hvor det spreder frygt i befolkningen, så statuer og andre "døde" ting der kan erstattes tror jeg ikke danskerne ville rigtig frygte.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • LOL nej nej ingen forudbetalning her, men du får 19 jumfruer når du har sprunget dig selv i luften, det må da være noget der tiltrækker :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    bombning af tuborg og carlsberg ville da skabe frygt og uro hos mange danskere.....men måske sætte gang i den private sektors udvikling af en a-bombe :D


    ha ha hvis man bombede tuborg og carlsberg på samme tid ville Dk da gå nede om og hjem, hvad fan skulle alle så lave fredag og lørdag når de ikke kan nyde sådan en :drink:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    LOL nej nej ingen forudbetalning her, men du får 19 jumfruer når du har sprunget dig selv i luften, det må da være noget der tiltrækker :crazyeyes:


    19. Det var squ ikke meget. Muslimer får 72. Der bliver selvfølgelig lovet x antal jomfruer, men der står ikke nogle steder at det er lækre piger Det kan lige så godt være drenge eller 70 år gamle indtørrede kvinder. Det er godt nok noget af en risiko at løbe. Nej tak, så tror jeg at jeg fortsætter som sømand ;)


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    ha ha hvis man bombede tuborg og carlsberg på samme tid ville Dk da gå nede om og hjem, hvad fan skulle alle så lave fredag og lørdag når de ikke kan nyde sådan en :drink:


    Nu er der heldigvis en masse andre mindre bryggerier samt import. Så må de bringe Danmark gennem krisetiderne hvis det skulle ske.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    19. Det var squ ikke meget. Muslimer får 72. Der bliver selvfølgelig lovet x antal jomfruer, men der står ikke nogle steder at det er lækre piger Det kan lige så godt være drenge eller 70 år gamle indtørrede kvinder. Det er godt nok noget af en risiko at løbe. Nej tak, så tror jeg at jeg fortsætter som sømand ;)


    Anders


    det fordi du ikke er muslim så får du kun 19 hvis du nu konvetere så det en anden snak.


    jeg kan love dig de er mellem 19 og 15 og vejer ikke under 100 kg var det så noget :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    det fordi du ikke er muslim så får du kun 19 hvis du nu konvetere så det en anden snak.


    jeg kan love dig de er mellem 19 og 15 og vejer ikke under 100 kg var det så noget :razz:


    Jeg ved squ ikke rigtigt. Jeg synes stadig det er et stort fald bare fordi man er kristen. Må man prøve varen inden man siger ja :))


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Tjah. Så længe i ikke giver inspiration til nogle steder på fyn... :9xo

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Ja i år bliver der muligheder nok at ramme.


    Klimatopmødet ville jo være oplagt, og Barrack Obama regner jo med at komme. + en masse andre toppolitikkere.


    Der er også det der store OL møde i DK i år, hvor både George Bush og Barrack Obama regner med at komme.


    Btw. Det danske politi regner med at bruge 600mil kr. på overarbejde i politiet i år :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Der er da alligevel heller ingenting at bombe på fyn :razz:


    Næææh, not even Odense is worth a shot :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Næææh, not even Odense is worth a shot :))



    Hey! Vi har da .. Egeskov Slot! Og... og ... alt muligt andet!

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    ville gerne give dig min adr. men kan vist ikke helt prale med jeg er jomfru maria, og da slet ikke når det en datter og ikke en søn jeg har.


    så desværre ingen forsmag :crazyeyes:


    Det er ellers en risiko jeg er villig til at løbe ;)


    Jeg kom egentlig til at tænke på om man også skal trækkes med svigermødrene. Så ville det selvfølgelig nok være en fordel med de 19 fremfor 72.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------