de bedste singleplayerspil

  • hmmm...


    gode singleplayerdele, der må jeg sige Kane & Lynch selvom jeg stadig ikke har kunnet klare havana banen (/&#%&/"¤¤%)¤# helikopter som jeg bare ikke kan ramme X() men stadigvæk en god historie fortalt med nice grafik :9xo


    derefter kommer nok Assassin's Creed for mit vedkommende


    sidst, men ikke mindst X3: reunion, godt nok fra 2005, men det kan man sq sidde længe og spille, ikke bare for historien men lige så meget fordi at man bare kan sidde og lege med det gigantiske univers ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Call Of Duty 5, Titan Quest og Civilization 4


    De er alle mega nice, synes jeg.


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    sidst, men ikke mindst X3: reunion, godt nok fra 2005, men det kan man sq sidde længe og spille, ikke bare for historien men lige så meget fordi at man bare kan sidde og lege med det gigantiske univers ;)


    Terran Conflict er ude nu! Ligeså fedt bare større og med bedre interface. Kan varmt anbefales! Sindsyg tidsrøver.


    Bare vent til du prøver de nye Heavy M6'ere eller M7!

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Er du til RTS er Red Alert 3 også ude nu. Assasin's creed har også en god historie og jeg var godt underholdt så længe det varede. Left 4 Dead er godt nok ikke en singleplayer spil men det er bestemt et godt spil! kan varmt anbefales til alle der elsker teamwork og skyde på alt hvad de ser. Hvis du kan lide et godt taktisk spil så prøv ghost recon 2 AW eller Rainbow Six Vegas 2. Endelig hvis du er til gys så er Dead space eller F.E.A.R. GL! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold


    Terran Conflict er ude nu! Ligeså fedt bare større og med bedre interface. Kan varmt anbefales! Sindsyg tidsrøver.


    Bare vent til du prøver de nye Heavy M6'ere eller M7!


    har skam tænkt at få fat i det når der er penge til det


    desuden kommer FEAR 2 også snart, lad os se om det bliver ligeså godt som de første

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Håber jeg. FEAR er stadig min alltime favorit shooter.


    Har faktisk lige gennemspillet det igen. Af en eller anden grund er ildkampende i det spil bare så meget fedre end alle andre shootere, ja det kombineret med stemning.


    Spiller pt. Baldurs Gate 1 på min bærbar. Bedste RPG i historien, helt uden sidestykke, selv om grafikken ikke er noget samlignet med nutidens standard.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • mit absolut ynlings single player spil er stadig Crusader No Remorse.
    Det findes simpelthen ikke bedre efter min mening. http://en.wikipedia.org/wiki/Crusader_%28game_series%29
    oldschool ftw!


    spacequest 6 (min tid) kommer nummer 2 i raekken over mine favoritter.
    opdateret 3D udgave weeee :D


    min nummer 3 er helt klart Street Legal (Red Line)
    sindsygt daarligt kodet, men fed tidsfordriv.



    Idag har jeg desvaerre svaert ved at finde et singleplayerspil som kan fange og holde min interresse.
    maaske fordi der er saa meget at vaelge imellem.. jeg ved det ikke.


    Jeg har lige koebt en ny spand, saa jeg haaber at komme igang med lidt gaming igen :)
    har forsoegt at spille x3 Terran conflict, men spillet sidder fast i Loading billedet.. oev boev.



    Be well


    /jeno


  • Fordi der bliver udgivet det ene halvhjertede spil efter det andet, muligvis med insame grafik, men gameplay er et sjældent ytret ord hos udviklerne i dag..


    *host* EA Sucks * host* :crazyeyes:

  • Gears of War


    Call of Duty - Alle :D


    Half Life 2 (plus episode 1 og 2) - Orange Box


    Portal - Fås med Orange box er er et absolut MUST - Og så et toeren på vej.


    Ældre spil:
    Duke Nukem 3d
    Shadow Warrior


    De er begge holdbare i dag på rund af den skæve humor-


    Lige et par stykker jeg sådan hurtigt kunne komme på.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Dragon age: origins og så Starcraft 2 :P begge spil er vildt fede og langtids holdbare

    MSI Z77A-GD65 / 16 GB Crucial ballistiX 1600 mhz / I7 3770k / EVGA GTX 670 FTW SLI / Corsair HX 850W

    Venter på et Corsair Obsidian 900D

  • Jeg kan virkelig godt lide The Elder Scrolls 4: Oblivion ! Synes det er for fedt ! Håber sgu der kommer en 5'er, selvom jeg har hørt rygter om at det gør der ikke.. men man ved jo aldrig :D (Hvis nogen af jer ved noget ang. dette, må i gerne melde tilbage :b)


    Ellers er Portal jo også for fedt! Simpelt men genialt! fed historie også :b glæder mig til 2'eren med multiplayer!


  • Det er ellers et fedt space-sim.


    En super tidsrøver fordi man skal håndtere alt fra kamp til trading og produktion.


    Få det til at virke og accepter at der er en hård indlæringskurve.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Apprentice
    Jeg kan virkelig godt lide The Elder Scrolls 4: Oblivion ! Synes det er for fedt ! Håber sgu der kommer en 5'er, selvom jeg har hørt rygter om at det gør der ikke.. men man ved jo aldrig :D (Hvis nogen af jer ved noget ang. dette, må i gerne melde tilbage :b)


    Super svedigt spil. Jeg mindes at have hørt om 5'eren er under produktion, men jeg sidder på jobbet pt og kan ikke diske op med links.

  • Mass Effect 2, genialt spil! God historie, godt gameplay men vigtigst fed action :p
    Der også kommet en expansion men har ikke spillet den så vil ikke anbefale den.


    Batman: Arkham Asylum. Fremragende spil! Selvom det virker som et arcade spil, så virker det også rigtigt godt til pc! Kan kun anbefales! Se evt anmeldelse her!


    Civilazation, hvis det er mere din stil. Har ikke spillet det såå meget, men virker som et rigtigt godt strategi spil. Og serien er jo en legende ;)

  • AC var god, AC II helt igennem bedre, et fantastisk spil både opbygning og historie, så nu er AC: Brotherhood frigivet, bliver en tidsrøver ganske som AC II, det spil skal der bare investeres i.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krokcy
    Mass Effect 2, genialt spil! God historie, godt gameplay men vigtigst fed action :p
    Der også kommet en expansion men har ikke spillet den så vil ikke anbefale den.


    Batman: Arkham Asylum. Fremragende spil! Selvom det virker som et arcade spil, så virker det også rigtigt godt til pc! Kan kun anbefales! Se evt anmeldelse her!


    Civilazation, hvis det er mere din stil. Har ikke spillet det såå meget, men virker som et rigtigt godt strategi spil. Og serien er jo en legende ;)


    Mass effect 2 bliver noget sjovere ved først at have gennemført mass effect (1) så man får historien med, lige netop det spil er det jo næsten tvang at kunne historien :9xo

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his