Indlæg af Mr. M

    Nej den spørger ikke om jeg vil køre noget, den åbner bare dem alle sammen.


    Det er kun dokumenter fra en speciel mappe nemlig, hvori der ligger 12 dokumenter. Hvis jeg åbner et dokument i en undermappe, åbner den stadig de 12 andre dokumenter...


    Jeg har indtil videre forsøgt at reparere excel, men dette har ikke virket. Måske en geninstallation af Office pakken ?

    Hej folkens!



    Jeg sidder med det problem at min excel åbner 12 forskellige filer, når jeg bare klikker på en enkelt fil. Ligemeget hvilken excel fil jeg vælger, åbner den stadig de 11 andre. Nogen der har oplevet dette problem før? og evt. fandt en løsning?



    og ja, "google er min ven", og jeg har forsøgt mig :)

    Der kommer en opdatering i weekenden der skulle hjælpe gevaldigt på performance ;D


    Heldigvis for mig, har jeg en så syg computer at den er fuldstændig ligeglad :b Jeg kører alt på absolut maksimale indstillinger ^^

    Jeg har måske selv fat i noget, lader jer vide om det løser problemet, og hvad der løste det ;)


    ( til dem der kigger med, hvis der da overhovedet er nogen xD)

    Hej Tweakers.


    Jeg har et par spørgsmål om Small Business Server 2008:


    Hvordan ændre jeg serverens A rekord?


    Hvordan ændre jeg serverens HELO navn?


    Hvordan ser jeg hvad serveren's RDNS navn er?


    Tak for jeres tid!


    Mvh.


    The Apprentice :crazyeyes:

    Jeg har selv haft samme problem med en server igår faktisk.. Men der skiftede den til engelsk uden at vise det i værktøjslinien sprog ! Jeg forsøgte også at slette engelsk, og sikre mig at det var dansk keyboard layout, og skifte mellem dansk og engelsk osv osv... der var bare INTET at gøre :pokey:


    Så den står stadig og vil ikke gå over til dansk.. har deaktiveret alle former for genvejstaster til at skifte sprog osv, men ja, der er ingen held..


    - Held og lykke med det, skal nok skrive hvis jeg finder en løsning ! ;)

    Jeg diagnosticerede fejlen til at være det, ved at der ingen IRQ fejl er, hvis kun en af enhederne er tilsluttet. Konflikten kom først når både lydkort og DVD-drevet var i på samme tid. Tog jeg DVD-drevet ud, kunne lydkortet fint køre, og omvendt.


    - Om det virkelig betyder at det er de to enheder der oprindeligt har konflikten, eller om det er noget andet der blot foresager at DVD og lyd ikke virker sammen, ved jeg ikke.. Er ret ny i alt det her :b


    God fredag ! :cheers:

    Det er windows 7 der er på den ;) Og jeg kører som administrator, er inde under "administrér"


    Jeg tænkte også på at skifte port, men desværre er grafikkortets køling så stor, at den blokerer for den eneste tilgængelige port, udover den jeg har !


    Jeg tænkte også på at reinstallerer windows, men det er ikke muligt at boote fra DVD-drevet, så længe lydkortet skaber den IRQ konflikt.


    Mvh. The apprentice :crazyeyes:

    Hej Tweakers!


    Jeg er i gang med at gøre en server klar til at blive benyttet som en alm. PC.


    Dertil har jeg smidt et grafikkort i, et RAM kit på 2 GB og et lydkort fra Creative.
    Mit problem er nu, at DVD-drevet og lydkortet har en IRQ konflikt, fordi serveren jo normalt ikke har et lydkort.


    Jeg har været inde i enhedshåndteringen, og kigget under IRQ for at prøve og give et andet tal til en af dem, men jeg har ikke mulighed for at fjerne fluebenet der giver mig tilladelse til at ændre i IRQ'en.


    Jeg ER administrator.


    Hvad gør jeg?


    Mvh. The Apprentice :crazyeyes:

    Sygt nok med 4 stk. SSD i Raid 0 xD ved ikke hvad du bruger din maskine til, men personligt synes jeg måske det er bare en lille smule overkill? xD Men ved så heller ikke så meget om SSD, og ved ikke hvor hurtige dem du har købt dig er :b

    Mange tak for alle jeres svar! :D


    Jeg valgte ikke at hente på torrent. Som det blev sagt tidligere i tråden, så er jeg medskyldig i fildelingen ved at videregive til andre der downloader fra mig af.


    Det har lykkedes mig at anskaffe et image igennem microsoft, tak for svarene !

    Er der andre der har prøvet denne yderst flotte mus? :b


    Står og skal have en ny gamer mus, og lige nu hælder jeg til G9, da jeg egentlig godt kan lide den.. Men har en tendens til at blive revet med af lys og design osv, så er faldet ret meget for denne mus.. nogen der har erfaring med den? ;D

    Kan se den er gammel, men smider alligevel et svar.


    Nej man kan ikk flyve over alt med de vinger der. Historien går på, at en Deava (alle spillere tager en quest ved lvl 10 hvor man bliver en deava) skal bruge det aether (mener jeg det hedder) som er i luften/atmosfæren, til at flyve. Det er så mere koncentreret end andre steder, og de steder kan man flyve. Man kan dog til enhver tid bruge vingerne til at glide med, ved bare at hoppe, og så trykke space igen.


    På private servers ( nogen ) kan man flyve over det hele.

    Jeg kan virkelig godt lide The Elder Scrolls 4: Oblivion ! Synes det er for fedt ! Håber sgu der kommer en 5'er, selvom jeg har hørt rygter om at det gør der ikke.. men man ved jo aldrig :D (Hvis nogen af jer ved noget ang. dette, må i gerne melde tilbage :b)


    Ellers er Portal jo også for fedt! Simpelt men genialt! fed historie også :b glæder mig til 2'eren med multiplayer!

    Personligt synes jeg ikke der var specielt meget at råbe hurra for...


    Rendte ind i en del invisible walls, og synes bare generelt ikke det var mig. Kan personligt meget bedre lide Modern Warfare 2. Det med Dedicated servers er ligemeget, når det også kommer til CoD Black Ops alligevel! Desuden tror jeg at Black Ops kommer til at være en del federe!