Hvorfor rock ikke slår Trance :)

  • Niiiice post :clap:


    Specielt når man har været til Sensation hehe :D


    "I have no problems with Rock by the way, though a lot of Rockers seem to have problems with Trance."


    Den går jeg også ind under.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2



  • hehe hvis du syntes Sensation i kbh var godt forstår du slet ikke hvor fedt det er i Arena :)


  • Den vogn hopper jeg også med på ...

  • I kan råbe og skrige så meget i vil, Rock slår trance til en hver tid ( i min bog :) ) men ja, kan godt se i har nogle gode argumenter... Ikke fordi jeg har noget problem med trance, hører det da også tit selv - men rock er stadig nr. 1

  • Hehe den er meget godt fundet på. Personligt ville jeg til hver en tid vælge Roskilde Festival. Det handler jo også om indholdet og ikke en masse bling bling.


    Forresten lige af nysgerrighed: Er Sensation White 1 dag eller flere?


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Hehe den er meget godt fundet på. Personligt ville jeg til hver en tid vælge Roskilde Festival. Det handler jo også om indholdet og ikke en masse bling bling.


    Forresten lige af nysgerrighed: Er Sensation White 1 dag eller flere?


    Anders


    Det er 1 dag

  • Jeg kan sagtens se argumentet ifht. tøsebørnene, meeeeen jeg har sgu set lige så grimme tecnotøser som de "rock-Koner/væsner/whatever de er" der er i linket.


    men det er da klart at trance folket skal have pæne scener, lækkert stadion, flotte babes og rene linier - musikken kan jo ikke bære noget som helst i sig selv :pokey:. DET ER JO NETOP DET ROCK KAN :hb:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    ghehe det var ment som en joke husk nu det :) jeg kan også fint høre rock ( når der ikke er andet valg :)



    jaja jeg tager det også som en joke at trance skulle kunne slå rock :$

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Jeg synes at både rock og trance stinker. Men skal jeg lytte til noget af det bliver det rock.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • :)) Men vil nu sige at Sensation KBH lod en del tilbage mht. publikum i forhold til udlandet.. Meeen, der er jo indtil videre 4 gange mere :clap:

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Alt for nice link :D Jeg hører ikke rigtigt nogle af delene. Altså har da smidt en DAD plade på derhjemme hvis det tæller og skal da heller ikke sige mig fri for at have hørt på et nummer eller to fra tiesto men så er det vidst også det.


    Jeg er nok lidt mere mainstream. Hører hvad de nu spiller i radioen (radio SLR, nova fm) og hvad der bliver spillet på MTV. :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m