Indlæg af Waskus

    Spillet er købt på http://cdkeyshere.com/. Det er den russiske version, der er links og forklaring til at lave sproget til engelks, tager 5 minutter. Jeg havde ingen problemer. SOM andre var jeg meget skeptisk men 144dkkr so what tænkte jeg. Der køber jeg mine spil for eftertiden.
    Jeg fik tilsendt nøglen(et foto af den) efter en halv times tid.

    Dyas det kommer ikke på steam. PT er det på Origin(steam efterligning). Ellers kan det købes forskellige steder, jeg købte mit for 144dkkr.
    Nå men som alle spil har det jo lidt start vanskligheder. Mit crasher nu og da, får disconn fra servers etc(havde ikke disse problemer i beta). Våben er stadig letter ubalanceret, pistoler er ultra dødelige hehe.
    Jeg hader at når man ahr spillet et skal se på de skdie stats i 1 minutte, så lige en 20-30 sekunders loade tid, næste map overstået på max 5 minutter osv osv.


    Meen udover det er spillet fantasktisk. Selv min gamle e8400 med et nvidia 295gtx trækker spillet fint i 1920x1080 med div settings på high og medium.

    Er da kun mig som syntes at mange af våbnene minder om hinanden i forhold til hvor meget skade de laver? Har skudt 4 modstandere på et magacin med en pistol, men i en kampvogn kan jeg ramme en mand 3-4 gange med maskingeværet uden at han dør! Syntes godtnok at damage er fucked up hehe.

    MHt til hacks håber jeg godtnok ikke det bliver som bf2142.
    Har mødt cheaters i bf3 demoen. En stod bare stille med sin m60 og teleportede modstander holdet hen foran sin kanon. Spawn, teleportet hen foran ham, død osv osv osv. Jeg var sku lidt måløs.

    Nå er folk kommet igang med at spille? eller er det umuligt at connecte?
    Der kommer jo endnu mere run på til weekenden når open beta starter.
    Det kan på ingen måde komme som en overrraskelse at spillet er populært.
    Hvis der er lag problemer må de fanme tage sig sammen og fixe det.
    Jeg vil game bf3 i weekenden:D

    M109 her i Danmark. Sjov fætter at kører rundt i og ikke mindst skyde med rød ladning:D KABOOOOM.
    Har også stået som opservatør til nedslagene, pga sikkerheds afstenden var vi ca 1.2 km væk. Men damn de nedslag kunne mærkes selv på så lang afstand:D

    Stemmer Rød. Vi er en børnefamile og har fået mindre penge imellem fingerne og så kan jeg simpelthen ikke udstå vores lille dværg af en statsminister. Nej lad os få en dame til magten så må det kvindlige køn se om det kan gøre noget ved tingen som de jo blære sig med hele tiden:D

    Da jeg gik fra windows xp 64bit til windows 7 64bit kunne jeg se NADA forskel i nogen af mine spil. Mit gfxkort understøtter så heller ikke dx11 og jeg har ingen ssd disk.

    Jeg har en corsair h60 køler. Monteret en blæser bagpå som hiver luft ind over blokken og øverst i kabinettet har jeg monteret radiatoren med 2 blæsere, en på hver side af køleren så de suger ud. Køleren kræver et 3 pin for at give pumpen strøm(4 udtag i brug bare der og alt hvad mit mobo har). Mangler så et stik til den 240mm som sidder i siden af kabinettet og et til min blæser foran som hiver luft ind over harddiskene:)

    Mit bundkort har udtag til 4 blæsere og de er i brug. Jeg har 2 120mm blæsere som jeg godt vil have i brug. Kan man købe et stik så man splitter ud fra bundkortets udtag eller et stik som gør at man kan koble de 120mm blæsere til strømforsyningen?

    Du får bare noget andet at rengører. Jeg har gjort utallige TMGs og LMGs rene mens andre fedtede med deres gear. 1 skud eller 200 den bliver beskidt og det er sjovt:) og man finder ud af at de m95/m96ere som vi har i forsvaret er fantastiske på fullauto, mindre rekyl end i de skyde spil man leger med:D

    Husk gøben har kun 1 indstilling: FISSSSSSEEEEEE :-)
    9 måneder hos artilleriet/forsyningen i skive for 16 år siden og 4 år i det der engang hed DIB'en.
    Jeg har aldrig fortrudt min tur inde, ja det var lort osv men mange flere fede/sjove minder og så lærer man en del om sigselv og at ens grænser kun er til for at blive rykket.
    Nu er jeg i hjemmeværnet og elsker skydebanen hehe.

    Lidt snyd at folk ikke bliver flækket på kryds og tværs når de rammes af lyssværd. Men det skal vel være børnevenligt så der også er et kæmpe marked der.

    har sent en PM. Men den kan først blive om eftermiddagen. Skal lige have skiftet olie på min motorcykel og konen skal ud og handle dekorationer til tøsens konfirmation næste weekend.