Hey alle sammen er igang med forsøg og ville gerne lige vide hvem der spiller hvad

Hvem spiller hvad?
-
-
jeg gamer selv CS1.6 selv om jeg har os har Source, men det blir der ik gamet så meget af, da det ødelægger mit CS1.6 mere end godt da, hva der angår aim
plus at jeg hoster min egen CS1.6 Server os:
[Blocked Image: http://module.game-monitor.com…e/default/cstrike2-02.png]
-
Ejer både 1.6 og CS:S, men det er hverken det ene eller det andet der bliver rå gamet for tiden.
-
Hvis det er, så 1.6, men det er det næsten aldrig
-
source..fik min account hijacked (eller det påstår steam må være sket) og vac banned for et års tid siden i 3 mdr hvor jeg ikke var logget ind..heldigvis var det kun 1.6 siden af den, source virker fint...men med alle dem der siger det samme (og som sq havde købt deres 1.6 keys omkring år 2000-2002 allesammen) så tror jeg bare at steam vac banner på dato efterhånden, for at få folk til at købe nye....
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
source..fik min account hijacked (eller det påstår steam må være sket) og vac banned for et års tid siden i 3 mdr hvor jeg ikke var logget ind..heldigvis var det kun 1.6 siden af den, source virker fint...men med alle dem der siger det samme (og som sq havde købt deres 1.6 keys omkring år 2000-2002 allesammen) så tror jeg bare at steam vac banner på dato efterhånden, for at få folk til at købe nye....du gør mig bange
godt at cs ikke koster en skid.....
men jeg spiller mest cs 1.6 da det er det eneste spil der er pengene værd...
-
L4D
-
Fragman var Counter-Strike ikke gratis dengang i år 2000 og 2002?
Stemte CS:S for det er vel det jeg hopper mest ind i hvis jeg virkelig skal og så spiller jeg da lige en enkelt omgang 1.6 en sjælden gang i mellem.
Men L4D er nok centrum nu.
-
Spiller sjældent computerspil mere men det har uden tvivl været CSS jeg i sin tid har gamet mest, og også det jeg ville game hvis jeg starter igen...
-
Hvis jeg endelig skal spille cs, bliver det oftest cs 1.6.
Kan se at den her tråd mere eller mindre er gået væk fra kun at omhandle spillene i afstemningen, så tror lige jeg vil være med på den også.
Har spillet rigtig meget Team Fortress 2, men det bliver ikke til så meget mere, så lige nu hopper jeg mest bare rundt i Quake Live betaen, når jeg lige har tid til et game.
-
Spiller kun 1.6
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Fragman var Counter-Strike ikke gratis dengang i år 2000 og 2002?Stemte CS:S for det er vel det jeg hopper mest ind i hvis jeg virkelig skal og så spiller jeg da lige en enkelt omgang 1.6 en sjælden gang i mellem.
Men L4D er nok centrum nu.
cs har aldrig været gratis siden det kom ud officielt..det er korrekt af beta udgaverne var det. og alligevel har du lidt ret, for det var half-life man betalte for at få, ikke CS.
-
CZ 4EVER!!!
-
CS 1.6 i meget begrænsede mængder
-
Jeg gamer mest Team Fortress 2 og Garrysmod 10.0, men det sker da at jeg spiller lidt CS:S Men Tf2 Styr for vildt ! :hb: :
-
CS:S Helt klart
Dobbelt så fede maps i CS:S + Alle mine venner spiller det også
Helt klart anbefale Source i stedet for 1.6.
-
WoW
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
cs har aldrig været gratis siden det kom ud officielt..det er korrekt af beta udgaverne var det. og alligevel har du lidt ret, for det var half-life man betalte for at få, ikke CS.
Udkom officielt hehe? Det var et mod
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Udkom officielt hehe? Det var et mod
ja men inden 1.0 var det faktisk bare en flok fritidsprogrammører og ikke noget valve havde en skid med at gøre.....siden "købte" de moddet.
-
CS:S...
en god ven man altid kan vende tilbage tilog så er det og mange gange bedre end 1,6