Indlæg af fudde

    Hvad skal folket ha' for en godt smadret ps2?


    Det er lige meget hvordan den ser ud og om den larmer, da den skal bruges i et lille vinter projet...


    Hva har i at byde på?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer


    Pssst. har hørt gær kan få maven på en due til at springe i luften/revne... det kunne du jo prøve :D


    Hvis det passer skal jeg sku ud i byen og finde et par duer :clap: nogen der ved og det også virker på andre fugle :T .


    Det ville måske være lidt dyreplagerrig, men jeg gad nu godt se det afligevel :roller: ...

    DVD og cd'er koster næsten kun det skiverne koster, så set kan vist godt betale sig. Min søster har været der nede et par genge, hun pleger at tage en masse 5 kr'ner med så hun kan købe tøj, for det koster heller ingen ting.

    Ligger mig lige hen i min seng og griner et par timer :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:


    Ordblind eller ikke opmærksom...det ville jo ikke være pænt at sige hun var dum... :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    [quote]Oprindeligt indlæg af Angelus


    EDIT:
    Forresten... strøm = amperer og spænding = volt ;)



    Strøm = amperer og spænding= watt ;)


    Spænding =volt


    Bare en lille rettelse :T.

    Jeg ved ikke så meget om scootere, men jeg ved det at dem jeg kender som har kørt på Hot har været veldig tilfresse med det.
    Jeg er nu ikke sikker på at det er samme motor der sidder på en cpi og en pgo for, en pgo yder da en del bedre end en cpi...men det betyder nok ikke så meget hvis den ikke skal vold tunes, ellers var en SFX jo vær at se på :cheers: den koster bare lidt mere en en PGO.

    Tror du vi lblive meget ked af det , da de efter min afaring er det rene pubad. En af mine venner har en kammel fz 50 (lovlig) den kunne kører fra den. Jeg ved ikke om de kan holde til noget, rust og slid diverde stæder. men det vil nok være noget af det sidste jeg ville købe. Jeg ville nærmere satse på en PGO eller noget i den stil, en af min far kammi kører på sådan en, på arbejde hvor dag det sidste år eller du, den har vist kune føet en ny potte og et par nye ruller men det er så ogse det enste.


    Bare mine afaringen.

    Hvorfor føles det dumt at sende en kage til sig selv med posten :boxed: ...(bedre halvdel til min dårlige) ahr nice one der fudde :clap: (dårlig halvdel) kæt store n.r, den skal jo sendes til os selv. (God halvdel) anyweais :crazyeyes: det jo kage... :roller:.


    fisk skal svømme

    Står og mangler en firewall til min comp, hvad vil i anbefale? Det eneste krav til den er at den skal være gratis ;)


    Edit: mangler fakrisk også et antivirus program, nu vi er igang.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Sidder du og væver?


    Måske laver han noget inden for telekabler...eller måske er han medhjælper i en strikke/væve klub. Det begynder at blive spændene, den første der gætter får en lagkage fra mig med posten :T.


    Undskyld for OT, men kunne helt lade være, man bliver jo revet med :roller:


    Sorry :oops: ved ikke lige hvorfor jeg trode det :O var vist blevet over min sengeid.

    Jeps, gruppeafbryder.


    Hedder det ikke HFI mere?... 16 år og allerede bagud med de nyeste ord inden for elektronik :boxed: hvad skal der dog blive af mig :roller:
    Køber mig en nydansk ordbog i morgen :boxing: så kan i bare komme an :finger:


    edit:
    Husk nu på at jord og nul ikke er det samme og at hvis du måler mellem to faser vil du også få nul. Du ved det sikket godt, men det er halv trels at brænde skittet af, eller for den sags skyl brænde dig selv af :ohmy: .

    Tja...du kan gå hen til din HFI vælge hvad for en fase du vil ha' den til at tage strøm fra,(Den hvor der er færest ting, som bruge meget strøm) slå de andre to fra, gå tilbage til stikket og se hvad for en af dem der er strøm på :P.

    Ved så meget at nul skal være blå hvis det altså er sat rigtit op, den gul/grønne er jord, så skulle der være tre faser tilbage.
    Og husk på at nul og jord bestemt ikke er det samme, har hørt om et par stykker som har taget fejl.
    Hvis du for problemer med at sikringen går, når den kører, kan du prøve en af de andre faser, skulle der ikke være flere problemer der.


    Hvis du gør det selv vil det være en god ide at tjekke om din HFI virker før du starter.:roller:

    Siden hvornår er det en nyhed at månen er lavet af ost...hvor skulle osten ellers komme fra :roller: kørene? :))


    Hvad skal jeg sige Google er og bliver min beste ven, nu med ost! :clap:

    Jeg har to gange win2k på min disk og den har ikke de minste problemer.


    Hvisw problemet er at du ikke kan komme til at skifte imellem de to systemer er det bare at gå ind på." Denne computer egenskaber, avanceret, start og genoprettelse"


    Så skulle man kunne ændre det...det ken jeg da :roller: