Indlæg af fudde

    øv nu havde jeg luge håbet at der var en venlig sjel der kunne hjælpe :(


    Jeg har snakket lidt med nogen folk fra japan og de siger at jeg bare kan såørge i banken kan det mund passe :idea:


    Hvor meget kaffe skal man drikke på en dag for at blive hyber? hvis 2 liter er nok er jeg ved at blive godt hyber :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T

    Hvordan er det lige man for netbank og kan man få det hvis man er under 18 år?


    Nogen der lige kan opsumere mig med denne nymodens teknolohi? :))

    Sidste år gik min fatter rundt hver dag det meste at sommeren og samlede en 2liters beholder med snegle...så skal der bare tilsættes lidt salt og så et låg på, de kan evt. hakkes og sælges som hakke kød til Mcdonald's :T


    Hvad skal de dog gøre godt for de pubad dyr :rolleyes:

    skal lige snakke med en vand, tror godt han kunne være intra i køleren. jeg skal afligevel ha' vand på


    jeg pm'er dig nok på et eller andet tids punkt hvis det er, men ellers hvor meget regner du med at skulle ha' for det

    Hvor når er det fra og har det været oc'et eller modet?


    Jeg er frestet til at give en 200 jyske dollers, som sagt har ikke nogen penge eller noget der ligner.


    Hvor ligger kortet?

    Jeg sidder og mangler et GFX som ikke må koste ret meget så tænkte på om der ikke var nogen som havde et gammelt A9600PRO eller noget i den pris klasse til at ligge som de gerne ville af med?

    En af mine venner købte det for noget tid siden og fik det aldrig brugt, så jeg spurte ham om jeg lige måtte prøver det et lille stykke tid, bare lige for at se hvordan det var. Nu er problemet bare om jeg gider til at instalere det, hvis det bare er som det normale 2000 (er måske lidt dovent :O ) jeg ved ikke hvad han gav for det, men det er vist ikke noget han går så meget op i, da der kun er ham selv at bruge pengene på og han har da også en del af dem :crazyeyes:

    Nogle af mine vener havde snakket lidt om at man kunne lave en ram disk i sine overskyenne ram så hvis man nu havde en lille GB ram i overskud kunne man lave den til en slags HDD bare af ram. Kan det passe man kan det og hvordan gør man?


    Håber der er nogen som ved noget for jeg har sky aldrig hørt om det, men jeg har en masse ram i overskud som jeg håber på at kunne bruge på denne måde.

    jeg skal til at updatare min bios på mit p4p800-E deluxe mb og så er spørsmålet så, hvordan gør jeg det?


    jeg har hentet den seneste vetion, men nær jeg pakker den ud får jeg bare en "Rom" fill ud af den???


    En der lige gider hjælpe en anden i nødes stund.

    hvad er det lige forskellen på en 3,0 og en 3,2 er ??? ud over at 3,2 er på 16 i hvor 3,0 er på 15. undskyld jeg spørger dumt, men jeg kan bare ikke lige så logiggen i det.