Indlæg af fudde

    Jeg er også godt igang med at renovere et par yamaha'er eller "yams'er" som vi siger i min vennekræs, men til toptic efter min menig skal den da være rødmetalik det skal min i al fald være, bliver røv godt 8) og så skal der stå YAMAHA med grosiks skrift på tanken og skriften skal være med den rige farve, GULD... :roller:


    http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3470


    mit vidunder :P bilrene er lidt gamle men de fire sidste ligner meget dog har jeg fåger ny udstødning og pudset blokken op.


    Yder
    Altid
    mens
    andre
    hoster
    afsted ;)

    Det kan godt være at dampen laver et isolerende lag, men var det ikke sådan at når der kom damp brugte det varme? Det vil så sige at på den ene side af dampen (ned mod core) kommer der en kold side og den anden (den varme) kommer ud af studsen, hvis udgangsstudsen altså ligger højre ind indgangsstudsen.


    Dette er kun rigtit hvis jeg har ret i at damp bruger varme, og det har T-max efter hvad jeg kan se lige givet mig ret i.

    Det er eftar min menig slet ikke noget problem, men godt(hvis jeg lige har tænkt rigtit) ville det ikke betyde at væskken vil komme med pres ned på kernen og derefter blive varmet op og koge der er stadig tryk på fra pumpen så den eneste vej er ud af hoved igen, er i udgangstudsen, så hvis man lavede et hoved hvor at indgangstudsen er i bunden og udgang er i toppen vil det faktisk betyde at væsken kommer hurtigere op i Reservoiret.
    Med lidt held altså og så skal man også lige ha' et paralet forbundet system.

    Efter hvad jeg ved i fysik (og fra diverse køleskabe) er at når noget bruger varme bliver der koldt omkring det og når en væske bliver til damp bruger det varme, efter min menig vil det køle hoved ned.


    skriv lige hvis jeg tager fejl. :pokey:

    Hvad ville der ske hvis man blannede en ledt kogende væske med vand?
    Kunne man være så heldig at det ville komme ned i kølehoved og derefter komme op på kogepunket og udvige sig, så man fik mare tryk i hoved og derved mere kontakt og måske mere trubulens?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    [quote]Oprindeligt indlæg af fudde
    Når noget fordamper bruger det varme det vil sige at det der ikke fordampper bliver koldt... :roller: kan i følje mig?


    det er jo det man udnytter i diverse faseskiftsenheder..


    Ja det er der jeg vil hen.


    Er det så ikke bare at finde et stof som har et lavt koge pungt? Som Ether der koger ved ca. 35 grader? Den har så ikke ret stor massefylde men så kunne man jo lave et støre flov i systemet :)

    Det var vist noget med et basing en masse olie og en comp...kan ikke helt huske det.


    Jeg er igang med at lege med noget fordampnings køling alla kompresser køling, men det er kun på teoribasis nu, men i skal nok komme til at høre om det hvis det lykkes, har et par ide'er.

    Jeg sad og snakkede om vandkøling med en af mine venner idag og han var overbevist om at det vil være bed at bruge sprit i stedet for vand, hvis man bare kunne få det tæt :rolleyes:
    kan det passe?


    Jeg ved at sprit er tyndere end vand så det vil jo være nemmere at skuppe rundt, men ville det hjælpe?


    Det skal bruges i et system baseret på Mikro kanal systemet.

    Hmm så vit jeg husker kan man i 1,3 bare skrive "record navn" og så ligger filmen nede i cs mappen et eller andet sted.


    Jeg kan bere ikke huske navnet på den program man kan bruge til at afspille :oops: .

    Kom til at tænke på hvor mange gange i andre kommer i gennem jeres spil og hvor meget i gør ud af det.
    Personligt kommer jeg 5-7 gange gennem de fleste spil og gør en masse ud af at gøre det så flot som mugelidt.


    Hvad med jer andre.


    OT: Undskyd for stave fejl.

    :O der var en lang tid hvor mit net ikke var iorten så det er nok noget alla 5 gange i træk og så en lille pause og så rasten hend af vejen.



    Hvis du syntes jeg er skør så lad være med at sprøge hvor mange gange jeg har gennemført diablo II, resident evil 1,2,3, Metal Gear Solid og Parasite Eve II...


    ...de fleste har jeg været i gennem 7 gange :boxed:

    Tjoo... :O , men jeg spiller på laveste grafik og jeg ved at man godt kan få en geforce mx 440 et eller andet gammelt til at spille BF og det er da en del mere kravene efter min menig :rolleyes: