Værd at købe i Kina

  • Hey, jeg skal til Kina i efterårsferien, er der noget jeg bør købe derover såsom IT ?? :) - I Thailand var IT ca. samme pris som i DK, men nu er Thailand (er det også i singapore, dog lidt billigere i singapore) men Kina jo ikke det samme..


    Nogen forslag???


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    du må da godt lige købe 100-150 dvd film hjem til mig :) de koster vist noget med 5kr stykket, og det er film der ikke er kommet i Danmark endnu


    Yeps! Eksterne HDD's Måske? :D iPod? :D

  • DVD og cd'er koster næsten kun det skiverne koster, så set kan vist godt betale sig. Min søster har været der nede et par genge, hun pleger at tage en masse 5 kr'ner med så hun kan købe tøj, for det koster heller ingen ting.

  • Min veninde er lige kommet hjem fra Kina, vil bare advare dig mod at tage for meget med hjem, du må max have 20 kg og det koster kassen per kilo :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Min veninde er lige kommet hjem fra Kina, vil bare advare dig mod at tage for meget med hjem, du må max have 20 kg og det koster kassen per kilo :O


    Damn så bliver det ikke en cascade denne gang :P - Aye spøg tilside...


    Tror næppe det med 20kg bliver et problem, og såfremt man overskrider betaler man for op mod næste 20 kg, right ?? :P - ALtså bør man ikke købe benpress maskine dernede :P (250+ kg koster nok kassen :P)


    Sidst jeg var i thailand vejede MIN taske 6kg inden jeg tog afsted og 13kg da jeg tog hjem, fyldte så med 6-7kg fra min mor og lillesøsters powershopping...


    Uden at have dårlig samvittighed over at sige det - men DAMN hunkønnet har et shoppinggen der siger spar es, det er impulsiviteten der hersker for grumt, også derfor man ALDRIG skal lade sig tage afsted med dem, hehe ;)


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Var i Kina for et par år siden, deres IT, TV osv. koster ca. det samme som herhjemme. Deres DVD film er dog billige, det længeste jeg fik dem ned i pris var 7,50 DDK. Men det var så heller ikke lovligt, det var sådan at man blev vist ind i et baglokale hvor man så kunne handle, så du skal måske overveje at have en makker med når du er der, og så skal du også lige vide at mange af filmene er falske, fik købt lord of the ring 2, men det var ikke lige den der var på skiven, det var så også den eneste det var galt med, og købte alligevel 150 stk.


    Deres tøj var også meget billigt, fik købt mig en north face jakke som herhjemme koster 1700 fik jeg til 160 dernede.


    Hvor er det at du skal hen i Kina?


    Kan næsten ikke lade være med at sige at jeg holdt min 18 års fødselsdag på den kinesiske mur. "med tvind" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Og man kan jo blive stoppet i tolden, men hvis du køber masser af tøj, så klip du bare mærket af ;)


    Eneste tøj som jeg liiige planlægger at købe er et skræddersyet sæt ;) - However hvis der er et godt nattemarkede får jeg da sikkert også købt lidt :)


    ...


    Apropos NF (North) - så har jeg sådan en jakke iforvejen ;P


    ...


    Sidst jeg var i Thailand valgte jeg en skrædder som jeg ved også er i KBH (nok primært for blær-værdien) gav en rimlig pris for det, 2 skjorter, 2 jakkesæt, 1 par bukser, 3 slips... - Kan ikke huske hva jeg gav for det :P - Men passer stadig temlig godt :)


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Eneste tøj som jeg liiige planlægger at købe er et skræddersyet sæt ;) - However hvis der er et godt nattemarkede får jeg da sikkert også købt lidt :)


    hehe, jeg ville i hvertfald selv overfalde en masse tøjforretninger ...


    Fik at vide af nogle studerende på skolen som var på studietur i kina man ligeså godt kunne pakke lidt tøj og købe resten dernede. Så har man jo også nyt med hjem. Og hvis du bare piller lidt ved mærket osv, så ved de det jo ikke i tolden. Meen de stopper jo nok heller ikke en hvis man bare har det med som vil se rimeligt ud ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    hehe, jeg ville i hvertfald selv overfalde en masse tøjforretninger ...


    Fik at vide af nogle studerende på skolen som var på studietur i kina man ligeså godt kunne pakke lidt tøj og købe resten dernede. Så har man jo også nyt med hjem. Og hvis du bare piller lidt ved mærket osv, så ved de det jo ikke i tolden. Meen de stopper jo nok heller ikke en hvis man bare har det med som vil se rimeligt ud ..


    Første gang jeg var i thailand havde jeg 2 orginal dri sphere / dry fit T-shirts med (koster kassen i DK, 400 mener jeg...) - Og så MINDST 10 fake ;)


    --- Bruger Dri Sphere / Dry Fit eller hva de nu kalder dem - til løb... De er totalt behalige at have på når man løber og sveder som et svin (sveder så jeg vejer 700-800 gram mindre efter en løbetur normalt :)


    Solbriller + ur købte jeg dog, men med discount solbriller har man det med at smadre dem hurtigt... Havde mit fake-Omega ur i 2 år, og folk der ikke vidste det ante ikke det var fake, men smadrede det ind mod en murstensmur under et spil rullehockey, og fik så afvide af ur-mageren at et nyt glas ville koste 800, gad jeg så ikke give for det :P


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Nej, man betaler per kilo, så det er lige med at håbe. Jeg tog til London med 13 kg og kom hjem med 22 :$


    EDIT; Med håbe, mener jeg selvfølgelig at man har under de 20 kg. Jeg glemte lige at slutte sætningen, hehe. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz


    Nej, man betaler per kilo, så det er lige med at håbe. Jeg tog til London med 13 kg og kom hjem med 22 :$


    EDIT; Med håbe, mener jeg selvfølgelig at man har under de 20 kg. Jeg glemte lige at slutte sætningen, hehe. :)


    Kald mig primitiv, men tager på ferie med tøj, muligvis en mp3 afspiller og så en toilet-taske.. ;) - Andet er ikke nødvendigt, håndklæder supplere hotellet med og kan købes dernede hvis man skal ud i junglen f.eks... ;) - Tager ikke engang min "elskede" laptop med ;)


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Hehe, rart at vide man ikke er den eneste som sveder en del ved motion ...


    Btw, lærte lige for nyligt man ikke skal vaske svedtransporterende trøjer eller tøj for den sags skyld med skyldemiddel, da det ødelægger deres evne til at transportere sveden .. øv øv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Hehe, rart at vide man ikke er den eneste som sveder en del ved motion ...


    Btw, lærte lige for nyligt man ikke skal vaske svedtransporterende trøjer eller tøj for den sags skyld med skyldemiddel, da det ødelægger deres evne til at transportere sveden .. øv øv


    Det er jo sundt :P - Og forbrænder nada fedt på det, for har intet af den slags på kroppen desværre :( (vil gerne "cutte" - men har intet at "cutte"..)


    Er meget opmærksom på det med T-shirt'sne... :D - Går sq ikke man waster det tøj :D


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Det er jo sundt :P - Og forbrænder nada fedt på det, for har intet af den slags på kroppen desværre :( (vil gerne "cutte" - men har intet at "cutte"..)


    Er meget opmærksom på det med T-shirt'sne... :D - Går sq ikke man waster det tøj :D


    - 12k


    Ja det er da lækkert nok, så længe det er når man motionere. Ved andre lejligheder er det jo en pine :rolleyes:


    Men ja, tøjet skal jo behandles ordentlig, det går jo ikke det krymper eller skifte fra hvid til lyserød osv.


    Edit:
    Har/havde også en del at smide væk af, det er der så ikke længere. Men lidt sul på kroppen dør man jo heller ikke af :)


  • Nej bestemt ikke... Min fedtprocent er nede på 9,7% hvilket er NOGET for lavt... Vil gerne have den op på 15%, men uanset hvor meget jeg spiser KAN jeg bare ikke... Motionere for meget :( :( :( - Tildels fordi lidt ekstra sul altså også kan sætte sig de rigtige steder, havde jeg en normal fedtprocent havde mine arme været f.eks 37cm i omkreds istedet for 34.. :( Endvidere synes jeg ikke 66 kg for en der er 169cm høj er helt nok, BMI på 23, men stadig... :|


    Mvh. 12k


    PS: Nej, DAMN jeg blev sur sidst det nummer skete, fik ødelagt 2 Iceman T-shirts, et par grant bukser og lidt andet sidst det stunt blev lavet med en ny bluse (RØD - min søsters, JUBIII!?!?!?) blev smækket i maskinen med mine ting :|

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    du må da godt lige købe 100-150 dvd film hjem til mig :) de koster vist noget med 5kr stykket, og det er film der ikke er kommet i Danmark endnu


    Og så er der endda hele 4GB på en skive...


  • Kroppen er en sær størrelse, nogen tager på bare de kan lugte en kage, andre taber sig nærmest når de spiser en kage ...