Indlæg af fudde

    Hej :dance:


    Har et problem på at jeg skulle til at spille lidt Halo. Instalationen gik fint og de første par minutter af spillet gik fint, men da de første fjender kom og der endelig var noget at skyde på, begynte det at hakke lidt i det, når fjenderne så var væk igen gik det hele findt igen :boxed: hvad er det lige der sker :rolleyes: ? Det bliver kørt på en maskine med ny instaleret Win 2000, alle drivere er som de skal være.


    Hardware:


    cpu: 3,0 pre


    ram: 1024 mb duel


    GFX: FX 5600 256mb


    MB: asus 4p4800-E deluxe


    Efter min menig kunne jeg da sagtens spille Halo eller er det bare mig?
    Jeg har en mistanke til min HDD da den er halvgammel og ikke altid har haft det så godt. Kan der være noget om snakken?

    Call of duty er helt klart mit forretrukne spil, da det bare er helt igennem gennemført :T.


    Har gennem ført det en 10-15 gange og er stadig ikke træt af det :clap: det er måske lidt overdrevet men pu'bad hvor jeg elsker det :crazyeyes:

    jeg smider noget vand på, så skulle det lige kunne klare lidt mere :).


    Er lidt bange for at flashe hvordan fore går sådan noget? Skal man bare ind i et program og så velje sit GFX bios og så trykke flash!...eller noget i den stil?

    Når jeg så har lavet min egen BIOS hvordan er det så lige jeg får den ned på kortet :O det er ikke noget jeg har gjordt så meget i.

    fudde...? tja..


    Tror det kom engang for en 4 år siden, da jeg første gang skulle spille CS på en lokal net-cafe.
    Jeg kunne ikke finde ud af at skifte nick så der var et par stykker som blev lidt sure på mig og skiftede mit navn til kutte (ved ikke hvorfor?) men så næste gang jeg skulle der op kunne jeg ikke huske hvordan man stavede det, og hvad rimer på kutte tja det må vel blive fudde og det har så bare blevet ved min side lige siden.


    Det er min bedste ven :cheers:

    :clap: Hvis man har volt kan man da ikke ønske sig mere... jo måske køling :roller: ...


    Hvordan er det lige man laver en ny bios :rolleyes:


    Kortet er et Asus P4P800-E Deluxe

    Jeg har fåget fingerne i et Point of view Geforce FX 5600 og tænkte på om der var mugelig hed for at modde det på nogen måde.


    Nogen som har afaring med det?

    Jeg tror ikke der findes nogen som er dumme nok og jeg tror heller ikke der er nogen som har brug for så hissige ram...høber ikke der er nogen som tror jeg har på sinde at sætte 230V på mine ram :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    [quote]Oprindeligt indlæg af peterpc


    hvis du kan få din temp op på 120 grader på grafikkortet så skal man altså være sej :) så skal man smide mange volt til :)


    Der er 230 V i kontakten :T ...man skal bare være lidt fiks med en lode kolbe :boxing: ... :roller:

    nu vi er ved det, hvis der ikke er mulighed for at se temps på hd via comp hvor skal man så måle for at få den mest præsise måling :ohmy:

    Sad og tænkte på hvor varme de forskellige chips som nordbro, ram, GFX ram og GFX cores må bliver. :P


    Nogen som har et par forslag og arkumenter? :T