Indlæg af Brandt

    Hej alle brugere på Tweak.dk


    Som trådens navn siger, er jeg i gang med at lvle mit blacksmithing. Jeg er på skill 261 og jeg er weaponsmith. Jeg har også lige købt de 3 nye våben man kan købe fra sin vendor:
    Light Skyforged Axe (Link)
    Light Earthforged Blade (Link)
    Light Emberforged Hammer (Link)


    Så vidt jeg kan se er de fra skill 260, så mit spørgsmål er så om nogen ved hvor lang tid jeg kan lvle på dem? Da matsne er relativt billige, eftersom våbne er BoP, tænker jeg at det ville være en oplagt måde at lvle mit BS. Hvis du har et specielt sted hvor jeg kan farme Mithril vil jeg også meget gerne vide det.


    Er der andre recipes jeg skulle lvle på i stedet? Jeg er ret blank omkring det her emne desværre, så alle inputs er velkomne.


    Tak på forhånd.

    dengang vi var nogle af de første på serveren der clearede UBRS :$


    da vi som horde first nakkede ragnaros


    eller da vi clearede BWL på en uge (fed fed instance)


    atm må det bare være at dampe rundt i arena på et 3v3 hold med RL mates :D

    nu ved jeg ikke hvor meget det haster for dig at få en ny laptop, men ifl en forhandler jeg har snakket med skulle x-serien få opdateret ramhastigheden omk september så de skulle køre 800 mhz...


    jeg synes da en ting der taler for xps'en er den lidt større skærm og lidt højere opløsning... imo er det synd at x-serien kun kommer med 1024*768... jeg ved ikke om selve panelet er bedre (lysstyrke og kontrast) i xps'en ift x61s men jeg synes jeg har læst at skærmen på x61s ikke har så stor lysstyrke... igen ved jeg ikke om det er en prioritering mht batterilevetiden eller om det er selve panelet...

    IMO ser den godt nok fræk ud! og ift en thinkpad (går ud fra du tænker på en X series) så er 9k jo ligefrem penge sparet... jeg skal selv ud og ha en ultraportable til efteråret, og jeg tror da lige jeg vil kigge nærmere på den XPS der...!
    skal desuden siges at jeg har en 5 år gammel Inspiron og den kører endnu...

    helt enig i butchers ræsonnement... og dertil kommer alle de jobs som byggeriet af broen vil skabe i de 10-15 år det vil tage at bygge den... de jobs giver økonomisk vækst og de penge arbejderne tjener vil højst sandsynligt blive brugt i danmark, hvilket gavner hele befolkningen ikke mindst i skatteindkomster... så rent økonomisk kan jeg ikke se der er noget at diskutere... store bygningsværker har i øvrigt været brugt før i lavkonjunktursperioder til at booste økonomien..


    dog synes jeg man kan diskutere hvor relevant det lige er at lave broen, og om der overhovedet er et reelt behov for den.. men det må der vel foreligge nogle tal på

    Quote

    Originally posted by Sensation
    Prøv at lur i Magasin, der sælger de også Levis bukser.


    jeg er desværre ret sikker på at vi ikke har den model i Magasin (kgs. nytorv) længere


    jeg mener/tror kun at det gælder i år at de er sat så langt ned, for at kompensere for eventuelle "uheldige" karakterer som i allerede har været inde om... synes der har været snak om at det skal være sværere at komme ind på uni fremover... de hæver da i hvert fald niveauerne på mange af de fag der kræves på de respektive uddannelser...


    dernæst er der et andet aspekt i den nye karakterskala som mange glemmer... tror nok det er rigtigt, i hvert fald for HF/gymnasier, for vi fik en fin formel seddel med det i skolen for noget tid siden... det er at på A-niveau tæller karakteren dobbelt, på B-niveau tæller den halvanden og på C-niveau for en enkelt når man regner gennemsnittet ud ved afgangseksamen...

    tja jeg har lige 5 eksaminer tilbage, og så skal jeg arbejde sommeren over... til september regner jeg så med at starte på DTU på Konstruktion & Produktion... det skal sgu nok blive sjovt :boxing:

    Quote

    Originally posted by DXC
    Snakkede med min læge i dag, og den sprøjte i snakker om er rigtig god. Medmindre ens krop ikke er fuldt udvokset ligesom min, så kan man risikere og få knogleskørhed af det.


    Ellers kan man få en behandling over 4 år, der kurere høfeber 100%. Man skal have en indsprøjtning hver 6. uge i 4 uge... Prisen er 1000kr om måneden i 4 år... Altså 48.000kr.


    og det er ikke en joke.. lægen sagde det selv.


    det er en såkaldt "vaccine" som opbygger kroppens antihestaminer overfor de allergier man nu bliver vaccineret mod. min lillebror har taget den mod husstøvmider og græs, og han bruger stort set aldrig piller længere.
    selv har jeg haft allergi overfor jeg ved ikke hvor meget siden jeg var lille, og det jeg har brugt mest er produkterne Zyrtech og Cetirizin. det virker fino for mig, man skal bare huske at tage dem kontinuerligt og om aftenen, så kroppen kan producere antihestaminer over natten.


    kender ikke den "sprøjte" i snakker om, men den lyder da praktisk, kunne være man skulle prøve den :D

    de giver et meget godt overblik på wowwiki.com
    du skal have fat i ham gutten der render rundt i netherwing field i SMV, ham der også giver questen til Zuluhed the Wacked... dog kan du kun starte netherwing quest'ene hvis du har riding skill 300

    ja de interviews er geniale! :crazyeyes:


    interviewer: "Og har dopingmisbruget haft nogle konsekvenser for jer?"
    Pim: "Well it's funny you should ask. Once my heart exploded and i went to a good friend in Congo and bought a new one. Now it works good again. Pumps and pumps. Tik tak."


    det er sgu priceless 8)

    prøv http://www.metro.dk - kæmpe varehus som sælger alt til engrospriser... de har masser af varer og deriblandt også sprut og diverse udenlandske øl...
    dog kræver det at i er registreret som et firma for at i kan få et medlemskort. uden medlemskort kan man desværrer ikke handle der, men jeg mener ikke kortet koster noget at få.

    Quote

    Originally posted by nonsens
    tror fame godt min Auid TT kan gå hjem og visselulle den er skuda for fed den audi der jeg jo total solgt


    hehe... jeg har også haft mine våde drømme! :$ (kan heller ikke la' vær' med at være lidt misundelig på Tarantula)


    p.s. jeg kunne nu også godt trille en tur i en Chrysler ME-412:


    [Blocked Image: http://i72.photobucket.com/albums/i192/Be0wulf10000/chrysler_me412.jpg]


    [Blocked Image: http://i72.photobucket.com/albums/i192/Be0wulf10000/Chrysler-ME412_rear.jpg]


    også med en V12'er og 4 søde "små" turboer som Ford GT 90 :boxing:

    stemte ja


    det er svært ikke at have et ambivalent forhold til det, for på den ene side kan jeg godt se det logiske i at bruge præstationsfremmende midler op til den "tilladte" grænse, men på den anden side så jeg da også helst at sporten blev holdt ren.
    det jeg derimod kan forholde mig til er Bjarnes store arbejde med CSC og hans kamp mod doping i dag. jeg synes det er fedt at han gerne vil stå ved sine fejl i 90'erne, og nu tilsyneladende har lært af dem.


    jeg kan sagtens følge dig martin, i at du synes det er dobbeltmoralsk at rytterne samtidig strejkede mod flere dopingprøver, men de havde jo ikke rigtig noget andet valg...? udover selvfølgelig ikke at bruge det...