Spiritus Engro?

  • Hey TweAkeRs..


    På skolen er vi igang med tema projekt, som denne gang går ud på at starte eget firma.


    Vi har valgt at starte et Diskotek.


    Vi står og er ved at være færdige, og vi skal aflevere i det i morgen.


    Nu har vi kigget rundt på nettet, og kan ikk rigtig finde nogen sider hvor de kan tilbyde os et sortiment af spiritus som var noget som vi kunne bruge.


    Det tætteste vi kom var:


    http://www.maxxium.dk


    De havde et godt sortiment, men da vi kontaktede dem i starten af ugen, svarede de ikk tilbage vedr. priser som ikk står på deres sider.. Hmm..


    Så ville høre om nogle af jer tilfældigt kendte en spiritus engro? Link eller noget?



    Crazyhandi.. :razz:


  • Har I prøvet at ringe til dem? På den måde får man da ihvertfald kontakt. Men jeg vil umiddelbart tro at priserne er meget tæt op af butikspriser i supermarkeder. Jeg mener ikke fortjenesten er særlig stor i supermarkeder.
    Hvis I har et diskotek/værtshus i nærheden kan I jo tage ned og spørge dem om hvad de giver eller hvilken leverandør de bruger (det er dog ikke sikkert de vil oplyse det).


    Forresten jeg har sendt en pm til dig!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • prøv http://www.metro.dk - kæmpe varehus som sælger alt til engrospriser... de har masser af varer og deriblandt også sprut og diverse udenlandske øl...
    dog kræver det at i er registreret som et firma for at i kan få et medlemskort. uden medlemskort kan man desværrer ikke handle der, men jeg mener ikke kortet koster noget at få.



  • Ja, det jo rigtigt.. :)


    Ville bare ikk være påtrængende overfor dem.. :)


    Men ringede til dem lige før og fik positiv feedback. ;) - så det bare perfekt "anders" ;)


    @ Brandt:


    Ja , de har jo faktisk rigtig meget!


    Men ja, man skal jo bruge et medlemskort!