Indlæg af Brandt

    ja det har jeg også tænkt på... allerhelst vil jeg også ha en 1400*1050 opløsning og en 14" skærm ville passe mig fint... med samme bagtanke har jeg også haft kig på en T61 med 14", jeg synes bare den virker lidt for plastik-agtig... det er nok også her mit største dilemma ligger - om jeg skal gå på kompromis med vægten eller skærmen... det ved jeg ikke hvad i siger til? kom gerne med flere forslag :)

    hey tweakere


    jeg ved godt vi har haft mange lignende tråde oppe på det sidste, men jeg synes ikke der har været nogen som har været lige i øjet...


    jeg er på jagt efter en laptop der har power nok til at køre matlab, pro/engineer wildfire, maple og latex (ikke nødvendigvis samtidigt) og helst ikke vejer meget mere end 2 kg... kravene er som de er, for jeg skal ha den med nærmest hver dag til DTU...


    indtil videre har jeg haft kig på x60, m1330 og lifebook s6410 men jeg må indrømme at jeg er ikke kommet nærmere en beslutning... mit budget ligger ikke 100% fast men jeg regner med at bruge omk 10-12000...
    jeg håber i kan hjælpe mig lidt i den rigtige retning :cheers:


    /frederik

    vi bruger noget der hedder Pro Engineer Wildfire 3.0... eller skal til det rettere.. ved ikke om det bliver for avanceret, men det kan det samme som CAD

    Okay. Jeg er delvist forvirret hvad angår n-teknologien. Er der nogen der ved om det netkort der efter sigende er en "n-generation" også er kompatibel med de gamle former for trådløst netværk eller om jeg har skudt mig selv i foden i søgen efter det nyeste af det nye?

    startede igen for et par måneder siden... fik min priest tilbage efter jeg deletede den, og raidede med den... den er dog mere eller mindre pensioneret igen fordi jeg har arbejdet meget over sommeren og det bliver den nok ved med at være... har startet en tauren shammy som pt er lvl 50.. skal ha den til lvl 70 så jeg kan lave arena sammen med nogle RL mates... det er planen i hvert fald... tror ikke jeg kommer til at raide igen for jeg starter på uni i morgen :P

    Tak for jeres respons. Den bærbar jeg har købt er en Dell XPS m1330 link, hvor de kun definerer den trådløse forbindelse som


    "Valgfri Wireless-N-teknologi – giver op til den dobbelte rækkevidde og fem gange så høj hastighed i forhold til traditionel Wi-Fi baseret på 802.11g, når den anvendes sammen med en 802.11n-router eller et adgangspunkt"


    Vil det sige, at det nok nærmere er i en symbolsk forstand? Eller kan jeg tjekke, om jeg kan opgradere den hardware bærbaren har fået med til at fungere med alle forskellige mærker af routere? Jeg vil sige at det virker hovedløst, hvis Dell har valgt at masseproducere en bærbar med en forbindelsesenhed, der ikke er kompatibel med nogle nuværende mærker.

    Hey Tweak. dk


    Jeg har bestilt en bærbar computer med intels nye generation af trådløse forbindelser, nærmere betegnet 802.11n, men nu kunne jeg godt tænke mig at anskaffe mig en trådløs router, der er kompatibel med 802.11n, så jeg kan nyde godt af den nye generations forbedringer. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en sådan router?


    Tak på forhånd


    edit: ups, kom til at bruge min brors login...

    hey alle


    ja ved godt det er lidt tidligt, men jeg står og skal bruge det til min rustur... så hvor køber man serpentiner, knaldperler, truthorn, hatte osv...??
    jeg skal repræsenterer nytårsfesten til en af vores fester så jo flere gak og løjer jo bedre :dance:


    håber i kan hjælpe, for jeg ved sgu ikke lige hvor jeg skal gå hen.. nåe ja, det skal være en butik i kbh...

    tja pvp server er sgu meget sjovt når man lige får lyst til at ganke en fra den anden faction.. men det kan sgu også være piv-irriterende når man grinder, quester eller noget helt tredje... ISÆR som holy priest specced til at raide :pokey:
    men må dog også indrømme at jeg savner det lidt.. draenor som jeg er på nu er pve og det er lidt kedeligt :$

    er selv lige startet forfra for en lille måneds tid siden, blev træt af altid at raide og skulle være til rådighed...


    så nu har jeg en tauren shaman @ draenor, er lige blevet lvl 43... den er sgu sjov :boxing:
    når jeg så en gang bliver lvl 70 har et par RL venner en arena/pvp guild og så joiner jeg den :)

    jeg synes det er fino med ny lvl cap op til lvl 80... glæder mig ligefrem... jeg elsker lore og tage del i nye eventyr... jeg ved heller ikke lige hvad pointen skulle være hvis der ikke kom nye instances osv så man kunne opgradere gear - det var i hvert fald for nedern at have fuldt t2 og stadig kun kunne raide BWL... og sammenlignet med virkeligheden så er det da realistisk at man bliver bedre og får bedre kvalifikationer hele tiden... livet ville i hvert fald være kedeligt uden evolution og progression!


    anywho tilbage til WOLK... hvad går death knight lige ud på? er det en ny class man kan unlock gennem en quest chain eller er det en opgradering til sin char ligesom hero classes?
    dog kan jeg ikke se et nyt forsøg på at oppe world pvp? det var nu en gang det sjoveste :P

    hejsa


    jeg skal ha fundet mig en ny tlf og har kigget lidt på en Sony Ericsson W580i - er der nogen der kender den (pros/cons)?
    størrelsen, vægten og skærmen virker tiltalende synes jeg. og så har den også blåtand og radio.


    den virker umiddelbart pengene værd, men hvad mener i?


    det er den her