Netherdrake? Fået jeres?

  • Quote

    Originally posted by lonny-boy
    Jeg kan kun sige ALDT FOR NICE jeg glæder mig bare aldt for meget til og få min 60 % mound men det der OMFG det kan jeg slet ikke tænke på!



    Aldt for nice :9xo


    Aldt staves alt, og mound er med t ;)
    :rules:


    Og når jeg starter på TBC idag, så kan heller ikke vente til jeg får min 60'er på 70 og får en netherdrake og måske en phoenix en dag :))

  • Har hørt lidt forskellige ting, om hvordan man får sit Netherdrake mount..
    Nogen siger man skal lave questes, andre siger man kun skal farme reputation?


    Nogen som kan poste Step-by-Step til og få Netherdrake mount? :roller:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • de giver et meget godt overblik på wowwiki.com
    du skal have fat i ham gutten der render rundt i netherwing field i SMV, ham der også giver questen til Zuluhed the Wacked... dog kan du kun starte netherwing quest'ene hvis du har riding skill 300

  • Quote

    Originally posted by Brandt
    de giver et meget godt overblik på wowwiki.com
    du skal have fat i ham gutten der render rundt i netherwing field i SMV, ham der også giver questen til Zuluhed the Wacked... dog kan du kun starte netherwing quest'ene hvis du har riding skill 300


    Så jeg skal ha 300 riding skills før jeg kan complete den?

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Nej, du skal have 300 riding skill før du kan få det quest som sender dig til Netherwing Ledge.


    Ok :boxed:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by andersm
    hvad har i grindet for at få alle de penge (5000g)



    vil gerne have mountet men ved ik helt om jeg gider grinde alle de penge...


    Jeg tjente en stor del af de 5000 fra 60-70, og lavede quests i Shadowmoon Valley plus Netherstorm, da jeg var færdig med alle quests (minus en del group quests som jeg ikke gad at lave) manglede jeg omkring ~1000 som jeg bare farmede rundt omkring i Outland.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Jeg har solgt en masse Primals, og nogle enkelte epic ting. Og så crafter jeg BS epic for 300g for primal nether.


    Primals giver gode penge, og lette og farme.


    300g for Primal Nether, så god fee og få. Men ok, du skal i Heroic instances for at få Badges til dem.
    1 Badge per boss i Heroic instances. Og 10 badges for 1 Primal Nether.


    Quote

    Originally posted by Deef
    Jeg tjente en stor del af de 5000 fra 60-70, og lavede quests i Shadowmoon Valley plus Netherstorm, da jeg var færdig med alle quests (minus en del group quests som jeg ikke gad at lave) manglede jeg omkring ~1000 som jeg bare farmede rundt omkring i Outland.


    Enig, mange af de lange questes giver gode penge + items man kan sælge til vendor.
    Og så hvis man er skinner, får man jo lidt leather imens man laver nogle questes ;)
    Selvfølgelig kun mobs' der kan skinnes

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Syns også 300g er VILDT ift de servers jeg kender folk på :O


    Går for mellem 175 til 250 på min server...


    Sælger dem selv for omkring 220g som regel.

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • mangler lige 2-3 dage mere så er jeg excalted (14k revered nu)...og så skal jeg til at grinde mats til spellstrike hood og pants.....samt mats til runic spellthread...det bliver dyre 3 dage :(

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    mangler lige 2-3 dage mere så er jeg excalted (14k revered nu)...og så skal jeg til at grinde mats til spellstrike hood og pants.....samt mats til runic spellthread...det bliver dyre 3 dage :(


    Siden du skal ha Spellstrike Hood & Pants, må du jo næsten være mage?
    Så kan du jo AoE grind, så tager det ikk så lang tid! ;)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."