Indlæg af Brandt

    Ser normalt ufattelig mange hunters og warriors... vildt at der er så mange mages - det synes jeg ikke der er på Draenor.. I hvert fald ikke på horde siden...

    helt enig.. synes overhovedet ikke at den lever op til Ridley Scott's sædvanlige standard eller Gladiator især (den er self også meget svær!)... Filmen mangler lissom et klimaks - den følelse af at man ikke kan sidde stille fordi man er fanget i filmen (gladiator igen ;) )...


    al repekt til skuespillerne dog, de spiller fremragende...


    tror det ville ha været mere spændende hvis filmen var lavet sådan at fortællingen foregik med Saladin's øjne....! :P

    Ey guys...


    Hvilket program skal jeg bruge/er bedst til at måle temperaturen på gfx, cpu osv...???


    Mistænker nemlig mit gfx for at blive alt for varm (både mine film og spil er begyndt at lagge)... :rolleyes: :(

    ok... var også godt klar over d ikke var et super oc-mobo... regner også med at skifte d ud når ATI kommer med AMR og R520.... :T

    ok.... yes! :D


    men kan det svare sig?? - så vidt jeg kan forstå på det hele, så har hurtigere ram (pc3700, pc4000 osv.) langsommere timings end f.ex. alm pc3200....???! 8o


    hvordan fungere det og hvor ligger fordelen så?


    (skal lige siges at jeg ikke har oc'et mit system endnu)

    hey


    ved ikke om d r mig der ikke helt har forstået konceptet men kan jeg bruge f.ex. OCZ Performance PC4200 på mit Asus K8V?? troede kun jeg kunne kører med PC3200...