Paven er DØD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    jeg råbte ud af vinduet til damen med bøtten hva fuck vil du her tigger... så vendte hun sig om så, så jeg at hun var fra kraftens bekæmpelse.. (gas) men kunne godt finde på det


    Det skal da gøres lidt mere raffineret. ;)


    Sidste gang jeg fik "besøg" af Jehovas vidner, stod hunden og knrurrede bag mig. Pludseligt lod jeg den slippe forbi, kastede mig om halsen på den og råbte... Løb for helvede... Jeg kan ikke holde den ret længe.. Aldrig har jeg set 2 personer forsvinde så hurtigt og jeg har ikke set noget til Jehovaer siden. :))


    Hvad kræftens bekæmpelse angår, er jeg altid villig til at give en skilling. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hoerning
    jaja... det jo en fin stilling... men han giver jo også afkald på mange ting... sex, druk etc.


    Ja, som mange andre religiøse overhoveder, så giver han afkald på visse ting ... Ting som gør os til mennesker ... Den frie vilje ...


    Hvad er livet værd uden den frie vilje ? ... Ingenting ... Uden den er man ikke andet end en flok slaver ... At de så frivilligt har valgt at være slaver forstår jeg ikke ... men dem om det ... Hvis de ikke vil leve livet, så er det fair nok for mig.


    Religion er fandens opfindelse ...


  • Det minder mig om en jeg hørte om engang som sagde til jehovas om ikk de kunne komme igen en halv time efter, fordi han lige var igang med en god pron movie...



    lige mine ord.. lige mine ord..
    jeg tror ikke på at der findes nogen "gud".
    jeg ser mere på biblen og kristendommen som nogen gode historier man brugte for år tilbage, blandt andet til at forklare nogen fysiske fænomener, som man idag med videnskaben kan forklare...


    men der må jo selvfølgelig være en grund til at vi er her...
    men jeg har ingen fornuftig forklaring på det...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Hold da kæft en bunke ubegavede og lamme kommentarer. Et menneske er død og folk skal lige kommentere det med at de er LIGEGLADE.....?
    Utroligt! Hvis I er ligeglade, hvorfor så overhovedet kommentere?
    Hvad kan jeg bruge noget som: "Jeg er jo ikke troende, så jeg er ligeglad." Hallo, vi snakker om en der er død.Tag jer dog sammen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Hold da kæft en bunke ubegavede og lamme kommentarer. Et menneske er død og folk skal lige kommentere det med at de er LIGEGLADE.....?
    Utroligt! Hvis I er ligeglade, hvorfor så overhovedet kommentere?
    Hvad kan jeg bruge noget som: "Jeg er jo ikke troende, så jeg er ligeglad." Hallo, vi snakker om en der er død.Tag jer dog sammen.


    Jeg forstår ikke din harme og dine udbrud ?


    Der dør 1000 vis af mennesker hver dag. Går du også og er ked af det ?
    Beklager, det har jeg ikke kapacitet til, så jeg nøjes med at være ked af det,
    når nogle jeg kender dør og derudover er jeg helt og aldeles ligeglad. Livet er for kort til at sørge over alle dem som dør.
    Vi skal alle dø på et tidspunkt, spørgsmålet er bare hvornår.
    Om du kan bruge det til noget eller ej, er i det hele taget ikke relevansen i denne tråd.
    Shooqer ville vide, hvad paven døde af og det fik han at vide. ;)


  • just my words... desuden har vi fået en udemærket diskussion omkring kristendommen og alt det...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Lad nu være med at styre samtalen over på at jeg skulle være sur på Shoogger, for det er jeg ikke. Jeg er bitter over alle de unødige kommentarer om at folk er ligeglade.
    Hvis du ikke har noget begavet at sige, så hold kæft.


    Desuden er jeg ikke harm over diskussionen, som emne, men over folks manglende respekt og ligegyldighed. Hvis folk ikke er troende og åbenbart så pr.definetion, er ligeglade, hvorfor så overhovedet kommentere?
    Det ville være det samme, som at kommentere en persons frustration over at vedkommendes AMD 64 nu er brændt af, at jeg er da ligeglad....Jeg har jo Intel. Så hellere lade være.
    Hvis det er så svært at forstå, så opgiver jeg på forhånd, da nogle mennesker ikke vil tage i mod sund fornuft.
    Og husk: "Arguing on the internet, is like running in the speciel Olympics.....Even if you win, you're still retarded."
    Det ovenstående er ikke ment som en hån mod handicappede, som folk, der skal være politisk korrekte, opfatter det, men der i mod et overbærende nik mod de folk, som partout skal klemme den sidste kommentar ind i en ligegyldig diskussion. Med andre ord, sådan nogle som os.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Lad nu være med at styre samtalen over på at jeg skulle være sur på Shoogger, for det er jeg ikke. Jeg er bitter over alle de unødige kommentarer om at folk er ligeglade.


    Sur på Shooqer ??? Hvad fabler du om ?

    Quote


    Hvis du ikke har noget begavet at sige, så hold kæft.


    Man skal ikke kast med sten osv... og desuden kan du godt se at få en anden tone på. Den du har på nu, kommer du ikke langt med. ;)

  • Jeg forstår sq godt alle de kommentarer der er kommet om at folk er ligeglade, det er jeg også selv, for som Hans siger så var paven jo ikke ligefrem en man kendte privat eller noget, men bare en eller anden gammel mand som sad i Rom og var religiøs..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Det ville være det samme, som at kommentere en persons frustration over at vedkommendes AMD 64 nu er brændt af, at jeg er da ligeglad....Jeg har jo Intel. Så hellere lade være.


    nej ser du, der er netop en væsentlig faktor at proppe ind her, personens frustration over at hans A64 var brændt af er IKKE blevet omtalt i diverse medier døgnet rundt de sidste mange uger...!


    det er sq klart at det blir belastende i længden, når man gang på gang skal høre om en gammel mand der nærmer sig døden...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Se vwnligst tidligere indlæg.....


    Ok, du har lige lavet en edit på din post. Det havde jeg ikke set. ;)


    Undlader at kommentere det yderligere, da det ikke fører til noget konstruktivt IMO.


    Jeg forlader denne tråd og afslutter med:
    Shooqer...Læg venligst mærke til, at jeg har stavet dit navn rigtigt i hele denne tråd. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg forlader denne tråd og afslutter med:
    Shooqer...Læg venligst mærke til, at jeg har stavet dit navn rigtigt i hele denne tråd. ;)


    Jep
    Men jeg skrev den også til Boris :))


  • Hans, du har ret.
    Jeg bliver bare harm over folks ligegyldighed. Et menneskes død, bør aldrig være ligegyldigt. Om man kender personen eller ej, er underordnet.
    Jeg tror også vi gør klogest i at stoppe her, mens vi er bare nogenlunde venner stadigvæk.