Skal I med ? Hvor skal I hen ?

  • en uge på bornholm i sommerferien, blandt andet for at besøge nogen venner og så her i næste måned står den på skive Beach party med FlexQ... og elllers nok arbejde resten af ferien og drikke...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KLS|
    Var til Tønderfestival sidste år og det er sgu hygge. Så det skal jeg sg nok igen ;)
    Så er det ned på Halles (eller hvordan det nu staves) og Victoria og drikke pils og høre musik :drink: :dance: :cheers:


    Med den indstilling kan du nå rigtig langt:D Halle er bare for alle de langhåret abekatte inde fra gymnasiet. Hvis I skal frem i verdenen så skal Tønder festival først prøves;)

  • Mht. festival, skulle jeg have været til Roskilde, men tager med tøserne til London for at se Wimbledon gratis, shoppe meget og så noget skydiving :)
    Ellers overvejer jeg Bork Havnefestival, Zulu Rocks med Engel måske? Og så Skanderborg hvis jeg kan tillade mig det, lige når skolen starter :)

  • Skal nok til kopifestival i byen her i august :P!


    Ellers skal jeg til Toscana til sommer, også en tur til New York til efterårs ferien.. LÆKKERT :D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • beach party her i skive ... huha... kan allerede mærke tømmermændende... ehm? ... måske er det tømmermænd... burde nok gå hen i min seng igen...


    men elelrs


    arbejde og beachparty... nitte mere, nitte mindre.