Indlæg af Maltaf

    Den eneste grund til at jeg stadig spiller WoW, er netop fordi det er så nemt..
    Jeg var rigtig, RIGTIG seriøs Raider før i tiden, medlem af Method und so wieder, men til sidst fyldte det simpelthen for meget...


    Så da TBC, og specielt Wrath kom på banen, så var jeg da mega pissed i starten, over at nu kunne enhver snotunge med fars kreditkort få fuld epic og raide med de tunge drenge, fordi de fleste raids i bund og grund kunne klares udelukkende på gear..


    Så jeg stoppede med WoW ..


    Men, men, men.. Jeg savnede bare det der mindless aspect i WoW, som man altså ikke finder i ret mange andre MMO'er (i hvert fald ikke europæiske / amerikanske). Det der med at tuller rundt i en skov og nakke beasts, eller lede efter blomster. Dette med at klare de tidlige instances (især SM, kunne blive ved med at tage de instances fra nu og så til dommedag. SM = Scarlet Monestary). Det er også derfor jeg spiller igen nu, det er bare for at tuller rundt med en totalt useriøs præst og bare bruge det som et stort chatroom / bridgeklub.


    Så ja. WoW er nok dødt, men hey, vi fik hvad, 3-4 rigtig gode år? Og som nævnt tidligere så holder alle Blizzards spil generelt bare MEGET længere end alle andre firmaers. Spiller stadigvæk D2.. :clap:
    Og at en kleppert som WoW har kunnet være revolutionerende, episk og spast i så lang tid er sgu da også lidt af hint med en forstærket vognstang om, at Blizzards developers altså ikke tager let på opgaven med at lave spil..


    Lore? Warcraft's lore begyndte at blive tynd allerede i the Frozen Throne, (især for dem der kender til lore fra Warhammer systemet, vil vide at Blizzard låner ret mange koncepter hist og her), så når de skulle til at bygge en verden over det, kan jeg sgu da godt forstå at du sidder med noget tyndt juks til sidst. Og Blizzard skal atter en gang have ros for at formidle det godt, deres historier er altså fedt fortalt! - Måske på nær den fjollede drage fra helvede...


    Sidst men ikke mindst så griner jeg lidt i skægget over hvor mange ting i cataclysm der er hentet fra WAR. PvP redesign, guild ranks og perks, og jeg skal komme efter dig..


    Puha, nu er jeg også helt tør i munden af at knævre.. Eller.. Tør på fingrene.. You know..


    /Gehenna

    Jeg sælger mine gamle skærme da jeg gerne vil opgradere til et par større.


    Der er tale om:


    1xG2220HD
    og
    1xG2220HDA


    Jeg har hverken original indpakning eller kvittering.
    Skærmene befinder sig i Viborg.
    De sælges ikke hver for sig, jo mindre det kan betale sig. ;)


    HBO: 1000 for begge to.


    /Gehenna

    Jeg er i gang med at bygge en ny computer, og har derfor valgt at hoppe på SSD bølgen. Nu er jeg så også ved at se på at få købt en NAS, da jeg længe har ønsket mig sådan en. Den jeg har fundet har udover de 2 preinstallerede 500 Gb harddiske, en eSATA port og 3 USB 2.0 porte til at koble eksterne til.
    Nu er det så jeg overvejer at tage de 2 interne harddiske jeg har nu (Samsung SpinPoint F1, Maxtor something-something) og sætte til, samt min eksterne.


    Mit spørgsmål er derfor, hvilke harddisk 'kabinetter' skal jeg ud og have fat i? Begge harddiske er SATA, men jeg har ikke prøvet at lave en intern om til en ekstern før.


    På forhånd tak for hjælpen.


    /Gehenna

    Har stadig mit bundkort liggende hvis det er. Kan sagtens trække givne processor hvis du flasher BIOS'en.
    Bor også stadigvæk i Viborg. :crazyeyes:


    /Gehenna

    Har et 1 måned gammelt G15 med original indpakning, som jeg gerne vil bytte til et Razer Lycosa, da jeg ikke rigtig har noget at bruge G15's features til, og gerne vil tilbage til flade taster.


    /Gehenna

    Har selv Logitech Illuminated, og det er det bedste tastatur jeg nogensinde har prøvet at skrive på, men! Det kan ikke rigtig holde til button-mashing, da det jo strengt taget ikke er et gaming tastatur. Hvis du spiller meget spamming spil, såsom WoW ville jeg altså anbefale dig at købet et G15/19/110, da de tastaturer bare er super holdbare. Hvis ikke vil jeg klart anbefale Lycosa. Næsten lige så godt at skrive på som Logitech, men langt bedre til gaming.


    Mus; jeg har selv en Deathadder, og jeg kan kun anbefale den! Den ligger godt i hånden, koster meget lidt, er utroligt sensitiv (hvis man vælger det), er super holdbar og altid stabil. So far min favorit gamer mus.


    /Gehenna

    Lav FPS i WoW har ikke noget med dit GFX at gøre.
    WoW er som nævnt elendigt til at udnytte fler-kerne teknologi da spillets core engine efterhånden har nogle år på bagen.


    Google problemet, mener der findes en del guides til at optimere din WoW FPS.


    /Gehenna

    Altså, jeg sælger mit mobo, med RAM, CPU, CPU køler og hele gøjemøjet. Mit mobo understøtter så godt nok kun SLI, men hvis du alligevel skal opgradere kan vi også sagtens finde ud af noget med mit Grafikkort, eventuelt som en del af en pakkeløsning.


    Men, nu vil jeg ikke sidde her og OT'e ding tråd med at prøve at pushe ting på dig. ;)
    Du kan jo bare smide en PM hvis det har interesse.


    /Gehenna

    Hej Tweak, jeg har netop købt et:


    ASUS Crosshair IV Formula
    https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=593865


    Til dette vanvittigt lækre mobo har jeg så kigget på en helt masse forskellig RAM, især har jeg haft et godt øje til disse:


    G.Skill DDR3 PC3-12800 1600MHz Trident
    http://www.memoryc.com/product…al_Channel_kit/index.html


    Jeg kan ikke udelukke at det måske har lidt at gøre med at RAM'enes design, da dette matcher motherboardet så godt. :O


    Men! Jeg har faktisk også researched lidt, og fundet frem til at folk generelt er ovenud tilfredse med dem, og at der også er flere der har haft heldige kombinationer med AMD processorer.


    Det jeg tænker på, er bare om der er nogen herinde der har erfaring med disse RAM og/eller bundkort, og når jeg, hvis jeg køber dem, installere dem i maskinen, så skal være særlig opmærksom på noget. Såsom nogle BIOS settings der lige skal justeres, eller lignende.


    På forhånd tak for hjælpen!


    /Gehenna

    Det lyder godt, jeg skal de se om jeg kan holde på dem så længe. :))
    Det er da træls at du er blevet snydt, hvad er der da sket?


    Jeg snyder ikke. :9xo


    /Gehenna