Indlæg af Maltaf

    Hej Tweak!


    Min nuværende computers kabinet er ret meget i stykke, og den er generelt ikke særlig godt kølet. Normalt er det ikke et problem, men i disse meget varme dage, ligger temperaturene konstant oppe i den høje ende.


    Er der nogen fif der kan hjælpe mig med at få den kølet, bare et par grader?
    Jeg gider ikke til at investere i ekstra køling, da jeg alligevel er ved at bygge en ny PC.


    På forhånd tak for hjælpen,


    /Gehenna

    Hej Tweakere, jeg er i gang med at bygge en ny pc og sælger derfor ud a delene i min nuværende (læs speccs i signatur).


    Jeg vil også være interesseret i at bytte, særligt til ATI grafikkort (5770 og opefter) og harddiske, enden Raptors, SSD eller Store lagerdiske.


    Byd og så ser vi på det. ;)


    /Gehenna


    NB:


    Der kan være lidt ventetid på handlens gennemførelse, da jeg helst vil mindske den tid jeg skal gå uden pc. ;)


    Der er budt 1.000 på grafikkortet, men jeg er forsat åben for tilbud, og selvfølgelig byttehandler.
    Jeg er kun interesseret i ATI kort, da mit nye Mobo ikke kan køre SLI, men derimod CrossfireX.

    Jeg er i gang med at hjælpe en ven med at købe ny CPU køler, og han har forelsket sig i denne CPU vandkøler fra Corsair:


    Corsair H50 Hydro Series CPU Køler
    https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=502731


    Men vi er begge i tvivl om den er nok i sig selv? Eller om den skal kobles på et allerede eksisterende vandkølings system? Vi er begge kæmpe vandkølings noobs.


    På forhånd tak for hjælpen,


    /Gehenna


    NB: Er lidt i tvivl om tråden hører hjemme her, eller under 'Hardware', så please lad være med at flamé mig for det. :b

    Jeg vil sende den ja, men jeg ville selvfølgelig helst have den hentet, da jeg ikke har original indpakning. Min kæreste kørte galt i vores fælles bil tidligere i dag, så jeg er desværre forhindret i at komme med det selv.


    Hun er okay, btw. :)


    /Gehenna

    Hej Tweak, jeg har mit Sparkle nVIDIA GeeForce GTX275 kort, som jeg gerne vil afsætte. Kortet har været brugt i lige over ét år og har aldrig været OC'ed.


    Jeg har desværre hverken original indpakning, driver cd, faktura eller noget som helst lignende, grundet flytning.


    Jeg forventer jævnført ovenfor nævnte heller ikke et bud på noget nær det jeg gav for det i sin tid, (2500), men kom nu alligevel med realistiske bud. ;)


    NB: Kortet mangler Sparkle klistermærket på kølerhuset, da det simpelthen smeltede af da jeg gennemvarmede kortet.. :boxed:


    /Gehenna

    Jeg er interesseret i at bytte mit Sparkle GTX 275 til et tilsvarende ATI kort.
    Kortet har været brugt i ca. 1 år, og har aldrig været OC'ed eller pillet ved.
    Jeg har desværre ikke original indpakning eller faktura, så jeg forventer heller ikke at en eventuelt interesseret har dette!


    /Gehenna

    Jeg er ved at rydde op i mediebiblioteket på min eksterne, og så var det at jeg tænkte, at nu ville jeg også se at få fat i undertekster til alle mine serier!


    Alle mine animeér, samt 'How I met your mother' (alle sæsoner), hentede jeg i sin tid med undertekster, så de er ikke noget problem.


    Men, men men...


    Jeg har også lige især:


    Scrubs (alle 8 sæsoner).
    Invader Zim (alle episoder).
    True Blood (alle 3 sæsoner - oh yes).


    Skal jeg virkelig til at manuelt hente undertekster til hver enkel episode? Der må da næsten findes et eller andet smart program.


    Anden del af mit spørgsmål er, om der findes en super nem måde til at "merge" undertekst filer med videofiler? Ellers så formoder jeg at have et undertekst bibliotek til hver serie, og så manuelt vælge undertekst afspilning til afspilning, er nemmere, eller i hvert fald "pænere", end at hver episode skal lægge i sin egen mappe, sammen med egen undertekstfil...


    Men det kan jo også være det giver sig selv med hensyn til første halvdel af spørgsmålet. ;)


    På forhånd tak for hjælpen!


    /Gehenna

    Hvorfor har HoN - Heroes of Newerth ikke sin egen section!?


    Det er da netop sådan et spil det ville være fedt at finde nogen stykker her fra Tweak at spille sammen med, eller imod for den sags skyld.


    Jeg synes i hvert fald at man burde overveje det. ;)


    /Gehenna

    Hej Tweakere,


    Jeg kører lige p.t. med et Sparkle nVIDIA GTX 275 kort i min pc.
    Jeg har været utrolig glad for kortet, og kunne derfor godt tænke mig at køre SLI med 2xGTX 275 i den nye pc jeg er ved at bygge.


    Problemet er bare at jeg ikke rigtig har kunnet finde særlig mange 275'er til penge jeg gider at give for det, jeg synes personligt det er latterligt at forlange 2300 for kortet når jeg kan få et GTX 470 til blot 200 mere (fnys midtdata). Egentlig synes jeg det kunne være lidt fedt at have 2 identiske kort, altså et kort mere fra sparkle, men jeg er sådan set ligeglad. (Jeg har heller ikke været i stand til at finde et eneste Sparkle GTX 275 kort på de danske / nordiske sider jeg har tjekket).


    Så, er der nogen af jer der har et GTX 275 liggende? Jeg vil være meget interesseret.


    /Gehenna