Indlæg af Maltaf

    Takker!


    HBO er i så fald 1.900.


    Der er intet i vejen med maskinen og den er stadig under garanti, og der er stadig en besparelse.


    /Gehenna

    Jeg vil gerne sælge uden spil til et seriøst bud.


    Boksen kan gøre din eksterne til en medieafspiller, hvis du har et fjernsyn der ikke har plug 'n play. Du sætter boksen til fjernsynet, harddsiken til boksen, og voila! Du kan nu browse dine film, serier, billeder og musik på harddisken og afspille det på fjernsynet. Boksen blæser det også automatisk op i 1080p for at udnytte store skærme bedst muligt.


    Mini'en kan dog ikke afspille HD filer skal lige siges.


    Jeg bruger den til at se serier om aftenen på mit fjernsyn på mit værelse, da min PS3 er slået til fjernsynet i stuen.


    /Gehenna

    Det lyder fornuftigt. Som sagt kan jeg først gennemføre handlen d. 1.


    Jeg er også n00b når det kommer til vandkøling, så ville køleren kunne køre af sig selv, eller skal jeg købe et eller andet ved siden af?


    Du må også hjertens gerne guide mig til at sætte det op. :)


    /Gehenna

    Hej Tweak, jeg skal bruge jeres ghælp til at løse en sand nabo strid!


    Jeg har lige modtaget et Radeon 5770 HD med posten (1 GB DDR5),
    og har lagt det til side i mit skab, da jeg regner med at køre cross med det på et tidspunkt,
    men så kommer min nævenyttige nabo og siger at det er bedre en det GTX 275 jeg har nu.
    Jeg siger at han er noob, og det eneste han tænker på er Ram, mens han burde indse at GTX'eren bare er hurtigere.


    Er han virkelig noob, eller er jeg bare ignorant?


    /Gehenna

    Det kommer, vi regner med at finpudse programmet før vi så vil smide det på FileHippo. :)
    Der kommer også til at være flere features.


    /Gehenna

    Ja Tweak, jeg må jo nok erkende at min PS3 var et fejlkøb. Ikke fordi jeg ikke har været fuldt ud tilfreds med maskinen, men simpelthen fordi jeg ikke har tid til også at spille konsol. Jeg er en lidt for heftig PC gamer.


    Derfor sælger jeg nu min 120 GB PS3 Slim, i original indpakning, 4 måneder gammel. Star Wars: The Force Unleashed, Need for Speed: Shift og Assassin's Creed medfølger og er alle tre installerede. Den er helt up to date og har ikke den mindste skræmme.


    Så kom blot og byd, prisen for det hele fra ny var 2.500, så ser helst at vi holder os på omkring de 2000.
    Jeg vil ventuelt også være interesseret i at bytte med hardware eller andet lir, især med følgende keywords:



      Nye AM3 slot bundkort.


      DDR3 Ram.


      'Nye' grafikkort (er særligt på udgik efter Radeon 5770 HD & nVIDIA GTX 275.


      SSD harddiske og/eller hybrid harddiske.


    Jeg smider en WD TV Mini i original indpakning med oveni. ;)


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=494646


    /Gehenna

    Okay, som nogen af jer nok så, så blev der for et par dage siden oprettet en tråd, af en som skulle have hjælp til at formatere en helt masse USB nøgler, hurtigt og effektivt. Jeg fik til denne lejlighed lavet et lille program som kan gøre lige præcis det uden slinger i valsen.


    Programmet er freeware og hedder Auto Format Drive, det blev skrevet af min gode ven Dr. Blah, og kan hentes her;


    http://peecee.dk/upload/view/251673


    Instruktioner medfølger som en 'readme' fil.


    /Gehenna

    Få fat i en der ved hvordan man laver simple programmer, så kan du lave et program der automatisk søger efter eksterne drives med fastlagte størrelses kriterier (eksempelvis 2-6 GB), og formatere dem til et på forhånd angivet format.


    Jeg har selv lavet et par små programmer, og omend det nok er udenfor mine evner, skulle det ikke være specielt vanskeligt. Jeg kan da lige prøve at høre et par af mine venner om de eventuelt kan.


    /Gehenna


    Det skulle fungere som en udvidet makro.

    Jeg har stort set ikke sovet deb sidste uge, derfor vil jeg heller ikke hånes for dette her noob spørgsmål:


    Kan den AMD Black Edition AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz jeg lige har bestil, køres på det bundkort jeg har angivet i min signatur,


    Bundkortet er et AM2+ slot, men jeg kan simpelt hen ikke lige rode rundt i det lige nu..


    På forhånd tak for den hjælp jeg ved vil komme. ;)


    /Gehenna

    Nej faktisk ikke. Fordelen ved at have en større strømforsyning når du opgradere dit bundkort til et som Crosshair, som har så uendeligt mange fede features og et godt OC' potentiale, er, at strømforsyninger, jo mindre der er tale om de rigtig dyre, oplever 'svingninger'. Det kan man enten betale sig fra ved at netop købe en dyr strømforsyning, jeg har personligt lige købt en fra Cougar, men man kan faktisk også afhælpe store udsving vil at have det, min elektroingeniør roomie kalder 'ektra saft', altså overskydende strøm om man vil. Dernæst så er hele min ide ved at han skulle opgradere til det bundkort, at han så ville få et meget større opgraderings potentiale fremover.
    Opgraderinger som formodentlig vil tappe mere strøm, hvilket han så ikke ville skulle tænke nærmere over.


    Anyways, jeg kan selvfølgelig kun tale ud fra hvordan jeg selv har bygget computere i lang tid, og hvordan min roomie, som jeg stoler på, siger at man bør gøre.


    Jeg kan jo se du er ultra tweaker, så jeg vil bestemt ikke have noget imod at du jorde mig, så længe jeg lærer noget af det. ;)


    /Gehenna