Indlæg af .mT::

    Quote

    Denne CPU er AMD's nye flagskib i kampen mod Intel's dominans på desktop market.


    Hvis man skal lave en sammenligning af performance skal man jo ikke finde noget der er ældre, med færre kerner og med færre ghz. Hvorfor bliver i7 970 ikke brugt, den har nogen lunde samme specs...


    Læg også mærke til at der kun bliver sammenlignet med i7 965 i nogle få tests, hvor AMD cpuen ligger tæt på den. Hvorfor er den ikke med i alle tests?


    For mig virker det som om at der er blevet testet på en måde der får AMD's cpu til at virke bedre end den faktisk er. Den klare sig jo ikke ret meget bedre end 930eren - som er en dårligere cpu - i mange af de tests der bliver lavet. Og som sagt er 965eren kun nævnt i de tests hvor 1100T ligger tæt på den.

    I roskilde...


    Jeg regner med at opgradere min computer i slutningen af januar.
    Så hvis du kan vente indtil da, så har vi en aftale

    Hey,



    Jeg overvejer at sælge mit GTX 295, så jeg kan købe mig et nyt grafik kort.


    Hvor meget vil i tro at jeg kan få for det? Det har være i brug siden starten af marts 2009.
    Det har aldrig været pillet ved, dvs ingen OC og alt som da det kom ud af pakken. Jeg kan dog lige pt ikke finde min kvittering, men det kan jo være den dukker op.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Det lyder ikke helt rigtigt at du kan spare over halvdelen af tiden ved at benytte 2 diske i RAID 0(det er jo max. en fordobling i dataoverførslen du får ud af det).


    Så lyder det til at der enten er noget galt med det du husker, eller der er problemer med det nuværende hardware (test harddiske, RAM osv. og sørg for at der er installeret de rigtige drivers).


    Der kan sagtens være noget galt med den harddisk jeg har nu. Den siger sjove lyde engang imellem :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Hvis du kun skal bruge omkring de 64GB på din OS disk, så er Kingston's SSDNow V-Series et rigtigt godt køb, den er betydelig hurtigere end de WD 250GB diske i RAID0 og prisen er faktisk den samme.
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=779029


    Jeg tror altså jeg skal op på mere... Som det er nu, med kun windows på mit C drev bruger jeg
    80 gb af min harddisk... Og jeg har ikke installeret adobe cs4 endnu...


    Men, hvis jeg markere alle filer i roden af C drevet og vælger egenskaber.
    Så fylder de kun 50 gb... Så jeg ved ik lige hvad jeg kan gå ud fra...


    Jeg syntes nu jeg lægger fint mærke til det.
    Lige nu tager det over en time at installere windows. Før tog det ca 25-30 min.
    Ud over det tager det også en krig at åbne alle programmer osv i forhold til, syntes jeg.


    Så hvis den eneste grund til at tage 1TB disk over RAID0, er gb/kr så er det fint med mig. ;)

    Tak for jeres svar...


    Det er ikke fordi jeg ik har lyst til at betale mere, jeg har simpelthen ikke råd.
    Så havde jeg bare købt mig en SSD disk.
    SU + intet arbejde er sq stram kost.


    Anyway, der er faktisk ret mange der anbefaler mig bare at købe en 1 TB disk...


    Er hastigheds forskellen da så lille?

    Jeg vil anbefale dig steelseries xai som jeg selv bruger.


    Du kan lave alverdens indstillinger på den.
    [Blocked Image: http://www.mfh.d2prod.co.uk/xai.jpg]


    Og som tastetur ville jeg selv tage 6Gv2, jeg havde engang et 6G som jeg
    var super glad for. Men hvis det er vigtigt for dig at det er ergonomisk, så måske et af de andre.
    Jeg har selv razor recluza, masser af ekstra knapper, lys og en håndledsstøtte.


    Som måtte ville jeg købe en fra zowie.
    Jeg har selv P-TF, men jeg har lidt fortrudt jeg ik tog en større.

    Hej,


    Mine harddiske jeg bruger til RAID0 gik i stykker for noget tid siden, så nu
    vil jeg til at have købt mig nogle nye.


    Sidst købte jeg bare to tilfældige HD's og brugte dem. Men den her gang
    vil jeg lige høre om der er nogen bestemte der er bedre end andre.


    Jeg har kigget lidt på den her


    Hvis den ik er god vil jeg gerne have en anden anbefaling.


    Jeg skal kun have mit OS, og et par programmer på den, så det er ikke nødvændigt med
    så meget plads. Jeg har desværre ikke råd til at give ret meget mere end 5-600 kr samlet pris.


    På forhånd tak.

    Hey



    Normalt vil folk gerne af med deres processer...



    Men jeg kunne godt tænkte mig at tilføje et program jeg alligevel åbner hver gang
    tænder computeren. Men jeg vil ikke kunne se navnet nede i menu linien, så at smide en genvej ind i start mappen dur ik.


    Hvordan gør man det?

    Hey



    Som titlen på tråden siger, så husker windows ikke hvilken opløsning jeg køre i efter en genstart.


    Når jeg starter computeren, så starter den i en 1280x1024@75hz opløsning, som mit spil counter strike source køre i.


    Det laver jeg så om til 1680x1050@60hz og smider alle ikonerne på plads. Når jeg er færdig med
    at spille, eller what ever jeg nu skal lave lukker jeg computeren, i 1680x1050@60hz. Men næste gang
    jeg starter computeren, er den i 1280 igen...


    Jeg har prøvet at tænde, sætte opløsningen rigtig og lukke/genstarte men det hjælper ikke.


    Jeg har googlet lidt, men har kun set noget med samme problem i xp, der var det vidst noget med refresh raten gav problemet. Men da skærmen kun kan køre 60 hz i 1650 er der jo ikke så meget andet jeg kan gøre der end at sætte opløsningen op, vel?


    Enhver hjælp er meget velkommen, jeg er ved at være fucking træt af at skulle arrangere ikoner og fixe opløsning hver gang jeg skal bruge min computer...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mongolmedpistol
    Til: .mT::


    Jeg har cirka 2100 sider under min (er lidt over 2 meter....) og det er intet problem. Den er rock solid. Det er nok kun 3/4 af foden der står på bogen. Så længe der er balance og ens bord er stabil er det fint.


    Tja, man kunne jo prøve...


    Men vil hellere have en fod :)