Indlæg af .mT::

    Selvfølgelig skal i da lige have mine specs :)


    Intel E6850
    Gigabyte P35-S3G bundkort
    Ocz 4 x 2 gb pc8500
    Inno3D 8800 GT 512 MB



    Min FSB burde da ikke være skyld i det? Så vidt jeg har forstået så ville en fsb på 1333 mhz tillade mine ram at køre ved 1066 mhz... Ellers har jeg da spildt penge på at opgradere :(



    Jeg regnede godt med at det er noget i biosen jeg skal ændre...
    Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad, for ikke ret lang tid siden ændrede jeg timings så de kørte 5-5-5-15 (Ser det iøvrigt rigtigt ud?)



    Jeg har så lige fundet ud af at mine ram faktisk er 5-5-5-18 :S Så det må jeg vidst hellere lige sætte tilbage igen :P


    Jeg har læst noget om dimm slot 1 og 3... Folk virker meget begejstret for dem... Hvad er nu det for noget?

    Hey...



    Jeg har en del støv i min computer, som ikke flytter sig bare fordi jeg finder støvsugeren
    frem. Så kom jeg i tanke om at jeg havde hørt om at man kan få trykluft på dåse, og at
    det skulle være rigtig godt til at rengøre ens computer for støv. Men hvor køber man det?

    Hey



    Tak for svaret...



    Men inden du nåede at svare, så var jeg inde i bios'en og fandt mine ram timings, som jeg
    nu har stillet til 5-5-5-15. Jeg ved rammene anbefales til hvis man vil overclocke, så de burde
    jo køre fint med de timings, som de så også er bygget til.


    Og hvis jeg ikke er helt galt på den, så er mit bundkort også bygget til at overclocke med.


    Så der burde da ikke være nogen problemer?

    Jeg sad også lige og læste noget om OC




    At gøre som der står der, ville det fixe mit problem med mine ram timings?

    Hey



    For noget tid siden købte jeg nogle af disse ram
    Jeg læste så på et forum at de en ram "pind" skal sidde i en bestemt "slot" for at køre dual channel


    Jeg har fyldt alle sammen ud, vil det sige at de ikke kan køre ved dual channel?
    Der stod at man ville kunne se det på sin bios post screen, om de køre ordenligt. Der stod så også
    Memory runs at duel channel interleaved, hvilket da ser meget godt ud. Men hvad betyder interleaved?


    Da jeg googlede lidt fandt jeg et sted hvor cpuz bliver nævnt, og brugte det til at checke min ram.


    Hvis jeg ikke misforstår mine rams specs (se første link), så burde de køre med timings på 5-5-5-15, ik?
    Men de køre da vidst med 5-7-7-20?


    Hvordan fixer jeg det?



    Bundkort specs. Biosen hedder award



    Det skal så lige tilføjes, at jeg fatter hat af det her. Jeg læser bare lidt hist og pist, og sammenligner tal. Plus jeg kan finde ud af det meste selv, hvis jeg får det forklaret.

    Nu har jeg haft PC350 i lige omkring en uge...


    Og jeg kan sq kun rose dem, de sidder behageligt og lyden er
    super god.


    Ren og sprød, eller hvordan man nu skal sige det...

    Hey...



    Jeg har lige installeret vista 64-bit...


    Efter jeg har installeret nogle forskellige drivers sidder jeg og kigger lidt på
    de forskellige indstillinger, og ser så at mit grafik kort står til at have
    1279 mb ram, hvoraf 512 er dedikeret...


    Hvis jeg ikke tager helt fejl, så henter den dem fra mine almindelige ram, ik?


    Hvordan får jeg den til at stoppe med det?


    Jeg har et inno3D Geforce 8800GT kort

    Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Så skete det, blev sku vac banned!!! Vil lige sige at jeg ikke vil flames for denne tråd!!!


    Kommer hjem søndag aften med tømmermænd og vil spille lidt CSS, kan ikke gå ind på nogen servere, da jeg er blevet VAC banned. WTF. tænker jeg, jeg cheater overhovedet ikke, men har gjort det engang for omkring et halv års tid siden. Fandme mærkeligt at jeg bliver banned nu. Men fuck det har lånt en m8s konto, som han ikke bruger, så jeg er klar til at give høvl igen :clap:


    Hvorfor banner de mig først nu??? Blev sku først lidt gal, men det er io fint nok, så får man jo lige en lille lærestreg, men jo heller ikke for at sovs koster det vilde mere...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    VAC banner når fyrene inde hos Valve ber den om at banne... så de kan sagtens have ventet men et halvt år lyder af lidt lang tid...
    VAC ar heller ikke ligefrem den store cheat buster... faktisk ok nem at omgå


    What's with all the cheaters? / Delayed Bans Explained
    Read This If You Have Been Banned. Also if you're looking for other VAC information.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Ps: har forresten også det lydkort du linker til og tjahh hvad kan jeg sige det giver i hvert fald en meget livagtig følelse og så hjælper det meget for mit vedkommende i cod4 med at høre hvor fjenden kommer fra


    Helt sikkert...


    Jeg venter også bare på mine ferie penge. Så smider jeg lige 4300 efter min comp :D

    Jeg har fundet et [url=http://razerblueprints.net/index.php/component/option,com_smf/Itemid,99/topic,6898.0/]mouse fix[/url] til windows vista 64-bit

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Dit bundkort understøtter jo ikke mere end pc2-6400 uden OC


    Quote

    Taget fra gigabytes hp
    # 4 x 1.8V DDR2 DIMM sockets supporting up to 8 GB of system memory
    # Dual channel memory architecture
    # Support for DDR2 1066/800/667 MHz memory modules


    Hvordan kan du se det?