Indlæg af Raptorrockwool

    Hvilke program bruger i til at afspille blueray med ?
    Jeg har prøvet power dvd. det virker ok når det først er kommet igang med jeg vil ikke betale for sådanne noget skod software. det jeg er ude efter er noget ala vlc. det gør ikke noget at det koster noget.

    Lidt som foxx er inde på så er det ikke alle drev der kan læse alle skiver. Jeg har en samsung writemaster og en lg super multi blue i min computer. så det er ekstremt sjældent jeg rammer noget jeg ikke kan læse.

    I går over åen for at hente vand.
    En generator producerer veksel strøm. strømmen ensrettes og fyldes direkte på et bly batteri. og her kommer så det snedige. Generatoren har en magnetiserings strøm. med den strøm kan man styre hvor meget den må give ud. sætter man den til 13,80V passer det med at den aldrig vil kunne overoplade et blybatteri. Sætter man denne spænding til 14,35V så har man en boost spænding det er den højeste spænding man kan påtrykke et blybatteri i kortere tid for at oplade dette.
    et blybatteri er i øvrigt noget af det mest effektive kan kan finde til lagring af strøm på batteriform.


    Det fedeste "batteri" jeg kender til er i norge. her har man en vandkraft station der om natten bruger overskuds strøm til at fylde en sø med vand. når der så om dagen er brug for strøm lader man vandet returnere gennem turbinen for på den måde at drage nytte af den oplagerede overskuds energi fra natten.

    Jeg er igang med den ultimative pop bog.
    Således talte Zarathustra af Friedrich Nietzsche


    Jeg ved ikke hvad man skal kalde den. Den er meget underholdene og man kommer til at tænke på nogle ting på en anden måde. Jeg vil mene at den burde være grundpensum i folkeskolen og man skulle forstå hvad det er den handler om. Det ville gøre os alle sammen til bedre mennesker.

    en linksys WRT320N
    virker ganske ok. uden at være verdens bedste. Dog er dens trådløse del det bedste jeg har oplevet.


    jeg arbejder normalt med ciscos professionelle serie af routere. så derfor er der sikkert andre der vil mene denne router erden bedste. jeg skal dog op over 10.000kr for at finde en der er bedro og kan det samme. gigabit, wlan N og G og N i 5GHz. min er sat op til kun at køre N og kun i 5GHz.

    Man tager typisk stikkets navn og skriver f.eks. din-5 audio pinout i google. og så dukker der noget brugbart op. skal man selv definere hvad der skal være hvad så må man ikke kunne ødelægge noget ved at vende det forkert, hvis man kan vende det. og den side med energi i må du ikke kunne lave en korsslutning i med sølvpapir eller en og kun en skruetrækker.

    Western digitals eksterne hdd'er stinker. jeg har en WD My Book® Studio 2TB. selv med firewire 800 har jeg ikke mere end max 40mb/s når det går allerbedst men oftest kun 20mb/s. FW400, FW800 og USB 2.0 det går så pisse langsomt at jeg har overvejet at skille den ad for at se om de har bundet knude på nogle interne kabler siden den er så langsom.

    over foto bobbet. en tendens jeg oftere og oftere lægger mærke til. et ansigt der er lavet til marcipan er kedeligt at kigge på. det er jo ikke meningen med et billede
    en tand for ekstremt hårlys.
    så syntes jeg farvetoningen er forkert. men det kan jo være hensigten det skal være sådanne lidt bronce agtigt.


    Hvad var meningen med billedet ? stemning, portræt, bare noget pænt at kigge på til modellen ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grindhouse
    Jeg bruger windows vista 32 bit, jeg har ikke indstillet noget, det er nemlig hvad jeg tror problemet er, gik ned i føtex og købte hdmi ledningen og ham gutten sagde at det ville virke uden videre, har surfet lidt på nettet og kigget lidt på nvidia setuppet, kan ikke komme til at opsætte flere skærme, synes det er noget underligt... halp pls :)


    Edit: Jeg har 4 indgange i tv'et, hdmi 1-4 ved ikke rigtig hvilken en jeg skal bruge, problemet er bare at min computer kan vist ikke se at der er en anden skærm tilsluttet eller lign.


    Højre klik på skrivebordet. vælg nvidea kontrolpanel i menuen.
    vælg avancerede insdtillinger hvis du ikke allerede er der.
    under skærm vælg opstil flere skærme.
    sæt hak i TV
    her fra er det gætværk.
    gå op i skift opløsning under skærm.
    vælg det stik og den opløsning du vil køre dit tv på.


    det er ud fra min 8800GT driver.

    Der er flere sjove ting. Halmballe, elektrisk dildo, lyserødt værktøjs sæt, klippekort til din hjælp (husk så også en blomst), tequila, vodka osv.
    nøjes med at se på de to sidste ting hvis det ikke er nogle du kender sindssygt godt.


    Sådan kan du ikke regne det ud.


    du har 100
    -4%
    du har 96
    +10%
    du har 105,6
    +7%
    du har112,992
    +27%
    143,49984
    -8%
    du har 132,0198528


    pointen er det der hedder renters rente.

    78xx serierne skal have et minimums spændingsfald på 2V for at kunne regulere ordentligt.
    Skal man bruge mere end 1,2A ville jeg vælge at lave kredsløbet med en power trans i udgangen styret af en opamp og så ellers bruge en zener som reference.


    Er man ikke så doven og skal det gøre meget så ville jeg knalde en switchmode sammen for at undgå et stort effekttab.