hvad går der galt for edbpriser.dk

  • Hejsa


    er jeg den enste der syntes at edbpriser er blevet skide trals at bruge, efter de har lavet den om ???

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brumbassen
    Hejsa


    er jeg den enste der syntes at edbpriser er blevet skide trals at bruge, efter de har lavet den om ???


    Nope, det er totalt forvirrende..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg syntes den er ok efter lidt tilvending. Men jeg syntes tilgengæld at færre og færre butikker er repræsenteret. kan nogen gi mig en forklaring på det?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Jeg syntes den er ok efter lidt tilvending. Men jeg syntes tilgengæld at færre og færre butikker er repræsenteret. kan nogen gi mig en forklaring på det?


    Den har jeg også undret mig over..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hejsa


    var så lige ude for at der ikke kom alle de menuer med under hardware som der skulle være ! :crazyeyes:


    det har jeg været ude for flere gange og måtte så søge på det jeg skulle bruge oppe i søge feltet...

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • SHG har lukket deres "IT buttikken" og samlet det hele under shg ?
    Midtdata as/aps eller hvad de nu er - har lukket deres "express delivery" ?


    edb priser har vidst også ændret deres priser så det er blevet dyrere at være
    registreret på siden - derfor er der nok færre på siden.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Jeg bryder mig heller ikke så meget om det nye design. Specielt kan jeg ikke lide at man ikke får specs vist med det samme. Jeg ved godt det kun er et klik med musen, men når man ser på mange varer netop for at sammenligne specs så er det squ lidt bøvlet.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har det lidt på samme måde... Forandring fryder.. Men.. Alle de "dejlige" reklamer der skal være over det hele.. Det er da så provokerende... Ved godt det er markedsføringsmæssigt, men bliver da helt irriteret over det og begynder da og lede efter alternativer!

    When I get sad, I stop being sad, and being awesome instead, True Story.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kallberg
    Jeg har det lidt på samme måde... Forandring fryder.. Men.. Alle de "dejlige" reklamer der skal være over det hele.. Det er da så provokerende... Ved godt det er markedsføringsmæssigt, men bliver da helt irriteret over det og begynder da og lede efter alternativer!


    Du kan sgu da bruge en adblocker

  • Selve designet synes jeg er fint og minimalistisk, det gamle design så måske 1337 men jeg kunne ikke bruge 80% af det til en hujene fis.. Reklamer er altid skidt synes enda at tweak er ved at være træls at se på med så store reklamer og så mange.


    Så en reklame for Palle's Gulv service herinde på tweak for 3 sekunder siden.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • At der er reklamer generer egentlig ikke mig. Hvis det er det der skal til for at vi kan have siderne så fint. Faktisk tror jeg allerede jeg har en Adblocker indbygget i hovedet for jeg lægger overhovedet ikke mærke til.
    Eneste problem er at siderne tit bliver mere uoverskuelige fordi det efterhånden er sådan at indholdet retter sig ind efter reklamerne i stedet for omvendt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Overordnet set, så synes jeg det nye designer er 10x bedre end det gamle. Dog synes jeg mange ting kunne være bedre, når man går noget dybere ned i mulden.


    Det gamle var sammenpresset og uoverskueligt, hvis ikke man altså kendte vejen rundt.


    Det nye benytter sig af trenden, nemlig et mere bredt design jævnført widescreen.


    Men er enig i, at produkterne har alt for lidt information nu.


    Dertil, så er siden proppet med fejl.

  • Den nye side er pænere og meget mere moderne end den gamle, men funktionsmæssigt og hvor praktisk og overskueligt tingene præsenteres det blevet klart værre, så jeg så gerne at de gav en valget mellem en flot poppet udgave og så en mere simpel og pratisk udgave (i stil med den gamle).
    Så kunne alle blive tilfredse.

  • Synes til gengæld at søgefunktionen er blevet MEGET bedre. Det så også det eneste positive.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bllets
    Efter lidt brug af den nye edbpriser.dk, syntes jeg egentlig at den overall er blevet bedre.


    Det eneste real problem jeg har er:
    http://edbpriser.dk/Products/L…61&True26346=&Sorted6144=


    Det store hvide område under reklamerne :(


    Øh hvad er problemet i at de lige her faktisk har valgt og spare lidt på reklamerne?
    Jeg syntet at den nye sidde er meget mere logisk og meget pænere, ok der er nogle ting mht. brugerfladen som måske er lidt sære - men det skulle være nemt at rette.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Så en reklame for Palle's Gulv service herinde på tweak for 3 sekunder siden.


    Hehe, tja vi har vel alle sammen et gulv ;p
    -men du har da ret, der skulle måske være lidt mere restriktioner på hvilke brancher der reklamere her på sitet - og ikke bare alle og enhver der spytter penge i kassen