Regner med nogle har spillet AoC i en time efterhånden
Så vil lige starte en tråd, så hvis i lige gider dele jeres meninger ang. Spillet, om det har indfriet jeres forventninger, eller skuffede jer?
Regner med nogle har spillet AoC i en time efterhånden
Så vil lige starte en tråd, så hvis i lige gider dele jeres meninger ang. Spillet, om det har indfriet jeres forventninger, eller skuffede jer?
det oversteg alle mine forventninger.
serverne har købt utroligt stabilt.
alt i alt, jeg logger ALDRIG ind i world of tooncraft igen
Alle jer som lige har fået det for et par timer siden, JEG HADER JER!!!. Indtil post dk kommer med posten... ka ikke vente. Har brugt de sidste par timer på at kigge på uret.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af boon
det oversteg alle mine forventninger.
serverne har købt utroligt stabilt.
alt i alt, jeg logger ALDRIG ind i world of tooncraft igen
OMG Er det virkelig så fedt..?
selv om softxchange fik deres kopier valgte de ikke at sende, selv om jeg ringede inden og de forsikrede mig at hvis de fik dem hjem blev de sendt eller jeg ville få besked
woot jeg kan spille alligevel, jeg bruger bare min pre-order key og reactiverede min account og lidt senere var min account åben, dog uden CE tingene, men det kan jo vente
i er godt nok trælse
får ikke min idag
fantastisk
heller aldrig mere ind i world of tooncraft
Xfire's tal ser spændende ud:
World of Warcraft 4,572,018
Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer 3,349,623
Call of Duty 2 Multiplayer 2,041,185
Counter-Strike: Source 927,921
Age of Conan: Hyborian Adventures 807,773
Warcraft III - The Frozen Throne 570,170
Battlefield 2 561,153
Guild Wars 406,085
Wolfenstein: Enemy Territory 383,416
Antal minutter spillet de sidste 24 timer
Hvad går de tal på?
For WoW har over 9 millioner månedlige subscribers.
nå ja sorry, det er hvor mange minutter der er blevet spillet i de sidste 24 timer af de pågældende spil
hah så kom der lige en fanboi.
det eneste jeg er skuffet over at jeg ikke henter med full speed eller i hvert fald 500 kb/s.. jeg henter med sølle 50-70 kb/s det er MEGET LIDT NÅR DE HAR SÅDAN NOGLE UPDATES
QuoteOprindeligt indlæg af Alex
nå ja sorry, det er hvor mange minutter der er blevet spillet i de sidste 24 timer af de pågældende spil
Aah, alright, så forstår jeg det pludselig bedre
Jeg glæder mig til jeg skal prøve AoC Gameplayet, det ser utrolig innovativt ud, forhåbentlig noget andre spiludviklere vil bruge til fremtidige spil.
Men jeg holder mig sq nok til WOW, da jeg holder utrolig meget af WoW's Lore, og jeg kan utrolig godt lide den gennemførte cartoonish grafik, i stedet for noget virkelighedstro som ender med ikke rigtig at blive det.
Men det kommer jo alt sammen an på hvorfor man spiller det spil man gør, jeg spiller WoW pga. Lore.
Så Fanboi vil jeg gerne have mig frabedt, det er ikke den slags diskussion jeg har i sinde at føre her.
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Jeg glæder mig til jeg skal prøve AoC Gameplayet, det ser utrolig innovativt ud, forhåbentlig noget andre spiludviklere vil bruge til fremtidige spil.
Men jeg holder mig sq nok til WOW, da jeg holder utrolig meget af WoW's Lore, og jeg kan utrolig godt lide den gennemførte cartoonish grafik, i stedet for noget virkelighedstro som ender med ikke rigtig at blive det.
Men det kommer jo alt sammen an på hvorfor man spiller det spil man gør, jeg spiller WoW pga. Lore.
Så Fanboi vil jeg gerne have mig frabedt, det er ikke den slags diskussion jeg har i sinde at føre her.
/agree
okay fanboi.
ej er også enig, kan godt være at grafikken ikke lige er den sygeste i wow, men hvorfor gøre det virkeligheds tro når man alligevel aldrig kan få det til at blive virkeligheds tro.
I age of conan ser grafikken flot ud men man kan alligevel godt se at animationer og nogle bevægelser ikke ser virkeligheds tro ud og så er man tilbage til scracth.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
det eneste jeg er skuffet over at jeg ikke henter med full speed eller i hvert fald 500 kb/s.. jeg henter med sølle 50-70 kb/s det er MEGET LIDT NÅR DE HAR SÅDAN NOGLE UPDATES
kan jeg ikke forstå, någ jeg henter er det 1.5mb/s
men anyway, en af de bedste ting ved spillet imo er at kamp systemet, er kun lvl 20 så der kommer sikkert meget mere, men indtil videre er jeg stærkt tilfreds
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Hvad går de tal på?
For WoW har over 9 millioner månedlige subscribers.
utroligt der stadig findes så mange mennesker der ikke har set lyset endnu :hb:
og btw wow´s lore, det var en joke ikk??? den har blizzard da fucked fuldstændigt op, dræber illidan, naxx, der findes virkeligt mange ting der slet ikke holder
AoC´s lore er da noget federe, hvis man da ellers er til den slags,
jeg var bare træt af blizzard der har ødelagt et godt spil siden release af tbc, og som spillet udvikler sig nu er det vist meget svært at lave om på, så tuder de små stakkels casuals bare lidt mere på forums, så det kan få det samme gear som folk der spiller 20 timer om ugen, ved selv at spille 2-3
HURRAY FOR FUCKING CASUALS
Styr nu jeres mental trip. Vent nogle uger eller måneder og lad os så se...
Folk forherliger fuldstændig AoC lige nu. Det er nyt og spændende. Selvfølgelig er det bare det fedeste... jeg havde det på samme måde med CoH, CoV, LotRO, VG, SWG osv.
Men én ting har jeg måtte sande... WoW har eksisteret i 2½ år, og kører for fuld skrue. Det er der ikke noget andet spil der gør. Jeg spiller WoW (igen).
Jeg stoler ikke en skid på folk der den første uger skamroser et nyt spil. Det er så ufattelig ubrugeligt, den kritik der kommer ud.
Tildels enig med Berleburg, man skal lige se det lidt an. Men der er altså utroligt meget hype omkring lige netop det her spil i forhold til mange andre. Tror også det er det største skift af spillere der er gået over til Age of Conan fra wow. Men det er bare en feeling.
Men ja der skal nok noget til før 6 milloner asiater skifter væk fra wow.
WoW lider i øjeblikket af metaltræthed, en træthed jeg tror blizzard er fuldt ud opmærksom på. En sådan virksomhed bliver nødt til at have den evne for at være det de er. Hvilket jeg mener er grunden til den hype vi ser omkring AoC og Warhammer Online i øjeblikket.
Men ikke desto mindre kommer AoC med en innovativ tilgang til action MMORPG, med deres Real Time Gameplay. Og jeg håber at fremtidige spilproducenter (incl. Blizzard) vil lade sig inspirere af det.