Skuffede eller tilfredse?

• Regner med nogle har spillet AoC i en time efterhånden :D

Så vil lige starte en tråd, så hvis i lige gider dele jeres meninger ang. Spillet, om det har indfriet jeres forventninger, eller skuffede jer?

:rules:

1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

Rettet en gang, sidst af sENITY ().

• Alle jer som lige har fået det for et par timer siden, JEG HADER JER!!!. Indtil post dk kommer med posten... ka ikke vente. Har brugt de sidste par timer på at kigge på uret.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• OMG Er det virkelig så fedt..? :rules:

• selv om softxchange fik deres kopier valgte de ikke at sende, selv om jeg ringede inden og de forsikrede mig at hvis de fik dem hjem blev de sendt eller jeg ville få besked

woot jeg kan spille alligevel, jeg bruger bare min pre-order key og reactiverede min account og lidt senere var min account åben, dog uden CE tingene, men det kan jo vente

• i er godt nok trælse :P

får ikke min idag :(

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Xfire's tal ser spændende ud:

World of Warcraft 4,572,018

Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer 3,349,623

Call of Duty 2 Multiplayer 2,041,185

Counter-Strike: Source 927,921

Age of Conan: Hyborian Adventures 807,773

Warcraft III - The Frozen Throne 570,170

Battlefield 2 561,153

Guild Wars 406,085

Wolfenstein: Enemy Territory 383,416

Antal minutter spillet de sidste 24 timer

• hah så kom der lige en fanboi.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• det eneste jeg er skuffet over at jeg ikke henter med full speed eller i hvert fald 500 kb/s.. jeg henter med sølle 50-70 kb/s det er MEGET LIDT NÅR DE HAR SÅDAN NOGLE UPDATES

Oprindeligt indlæg af Alex
    nå ja sorry, det er hvor mange minutter der er blevet spillet i de sidste 24 timer af de pågældende spil

Aah, alright, så forstår jeg det pludselig bedre :)

Jeg glæder mig til jeg skal prøve AoC Gameplayet, det ser utrolig innovativt ud, forhåbentlig noget andre spiludviklere vil bruge til fremtidige spil.
    Men jeg holder mig sq nok til WOW, da jeg holder utrolig meget af WoW's Lore, og jeg kan utrolig godt lide den gennemførte cartoonish grafik, i stedet for noget virkelighedstro som ender med ikke rigtig at blive det.
    Men det kommer jo alt sammen an på hvorfor man spiller det spil man gør, jeg spiller WoW pga. Lore.

Så Fanboi vil jeg gerne have mig frabedt, det er ikke den slags diskussion jeg har i sinde at føre her.

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

Jeg glæder mig til jeg skal prøve AoC Gameplayet, det ser utrolig innovativt ud, forhåbentlig noget andre spiludviklere vil bruge til fremtidige spil.
    Men jeg holder mig sq nok til WOW, da jeg holder utrolig meget af WoW's Lore, og jeg kan utrolig godt lide den gennemførte cartoonish grafik, i stedet for noget virkelighedstro som ender med ikke rigtig at blive det.
    Men det kommer jo alt sammen an på hvorfor man spiller det spil man gør, jeg spiller WoW pga. Lore.

Så Fanboi vil jeg gerne have mig frabedt, det er ikke den slags diskussion jeg har i sinde at føre her.

/agree :)

• okay fanboi.

ej er også enig, kan godt være at grafikken ikke lige er den sygeste i wow, men hvorfor gøre det virkeligheds tro når man alligevel aldrig kan få det til at blive virkeligheds tro.
    I age of conan ser grafikken flot ud men man kan alligevel godt se at animationer og nogle bevægelser ikke ser virkeligheds tro ud og så er man tilbage til scracth.

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Oprindeligt indlæg af Firedog
    det eneste jeg er skuffet over at jeg ikke henter med full speed eller i hvert fald 500 kb/s.. jeg henter med sølle 50-70 kb/s det er MEGET LIDT NÅR DE HAR SÅDAN NOGLE UPDATES

kan jeg ikke forstå, någ jeg henter er det 1.5mb/s

men anyway, en af de bedste ting ved spillet imo er at kamp systemet, er kun lvl 20 så der kommer sikkert meget mere, men indtil videre er jeg stærkt tilfreds

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Hvad går de tal på?

For WoW har over 9 millioner månedlige subscribers.

utroligt der stadig findes så mange mennesker der ikke har set lyset endnu :hb:

og btw wow´s lore, det var en joke ikk??? den har blizzard da fucked fuldstændigt op, dræber illidan, naxx, der findes virkeligt mange ting der slet ikke holder

AoC´s lore er da noget federe, hvis man da ellers er til den slags,

jeg var bare træt af blizzard der har ødelagt et godt spil siden release af tbc, og som spillet udvikler sig nu er det vist meget svært at lave om på, så tuder de små stakkels casuals bare lidt mere på forums, så det kan få det samme gear som folk der spiller 20 timer om ugen, ved selv at spille 2-3

HURRAY FOR FUCKING CASUALS

• Styr nu jeres mental trip. Vent nogle uger eller måneder og lad os så se...

Folk forherliger fuldstændig AoC lige nu. Det er nyt og spændende. Selvfølgelig er det bare det fedeste... jeg havde det på samme måde med CoH, CoV, LotRO, VG, SWG osv.

Men én ting har jeg måtte sande... WoW har eksisteret i 2½ år, og kører for fuld skrue. Det er der ikke noget andet spil der gør. Jeg spiller WoW (igen).

Jeg stoler ikke en skid på folk der den første uger skamroser et nyt spil. Det er så ufattelig ubrugeligt, den kritik der kommer ud.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Tildels enig med Berleburg, man skal lige se det lidt an. Men der er altså utroligt meget hype omkring lige netop det her spil i forhold til mange andre. Tror også det er det største skift af spillere der er gået over til Age of Conan fra wow. Men det er bare en feeling.

Men ja der skal nok noget til før 6 milloner asiater skifter væk fra wow.

• WoW lider i øjeblikket af metaltræthed, en træthed jeg tror blizzard er fuldt ud opmærksom på. En sådan virksomhed bliver nødt til at have den evne for at være det de er. Hvilket jeg mener er grunden til den hype vi ser omkring AoC og Warhammer Online i øjeblikket.

Men ikke desto mindre kommer AoC med en innovativ tilgang til action MMORPG, med deres Real Time Gameplay. Og jeg håber at fremtidige spilproducenter (incl. Blizzard) vil lade sig inspirere af det.