Hvem skal på Festival? (Roskilde?)

• Jeg smutter til Skive Beach party for første gang i år :)

Og ellers holder jeg mig til det lokale - Herning Rocker. Hvor jeg næsten er sikker på at WHAT skal tage billeder til igen i år (; hehe..

• Men jeg skal ikke på nogle danske festivaller i år ... heller ikke i år. Gider ikke da der ikke kommer noget godt musik ... heller ikke i år.

Roskilde Festivallen er gået ned af bakke .. som den har gjort i mange år efterhånden. I dag er den IMO bare en skygge af hvad den har været.... og fyldt med hjernedøde teenagere der ikke kan finde ud af at drikke :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Du mangler en: Nej ;)

hehe lige min tanke :))

Ud over det ... Hvad fanden er BORK HAVN ? ... Hvor langt ude på bøhlandet skal man bo for at kende det sted ? :O

• Årh hvad snakker du om? Roskilde ned af bakke? Syntes at det er røv fede navne der kommer i år! Roskilde er rigtig gode til at få bands der ikke er så kendte, frem, og der er tit meget federe stemning, og live shows, hos dem end de store navne..

Jeg skal til Roskilde i år og se, hvis jeg kan nå det hele:

Radiohead
    My Bloody Valentine
    The Chemical Brothers
    The Streets
    The Raveonettes
    The Dø
    Albertslund Terrorkorps
    Efterklang
    Tina Dickow
    Spleen United
    Tokyo Police Club
    Kiss kiss kiss
    Rumskib
    The Black Seeds
    Battles

Det er noget af de jeg skal ind og se, nogle der skal se det samme?

Oprindeligt indlæg af oestergaard
    Helt sikkert skanderborg!!

Selvom jeg kun er 18, så har jeg været med på festivalen siden 1996 :D
    Er medhjælper!! wuuhuu

Style :9xo
    Fuck jeg glæder mig fandme til Skanderborg. Lenny Kravitz bliver.. AWESOME! :clap:

• Tyndt Roskilde program for metalhoveder! Udelukkende Slayer der er værd at se i år!

Så ser W:O:A og Rock Am Ring sku noget mere spændende ud! Total amatør agtigt man ikke har hentet RaTM ind der tidligere har været en så stor en succe deroppe, plus det jo var helt oplagt når de har valgt at lave en re-union tour 8o

• Desværre når jeg ikke at komme på Roskilde denne gang, men eftersom programmet alligevel ikke helt tiltaler mig i år, så går det nok.

Jeg krydser dog fingre for næste sæson igen.

• Jeg drager så med 4 gutter til Skive og tager lige et smut til Tyskland nu på lørdag og henter forfriskninger. Ud over dette skal jeg også til Rock Under Broen i Middelfart den 14 Juni..
    Uhhh.. Glæder mig til Def Leppard

Så det skal nok blive en våd sommer :)

When I get sad, I stop being sad, and being awesome instead, True Story.

Rettet en gang, sidst af kallberg ().

Oprindeligt indlæg af c-k
    Tyndt Roskilde program for metalhoveder! Udelukkende Slayer der er værd at se i år!

Så ser W:O:A og Rock Am Ring sku noget mere spændende ud! Total amatør agtigt man ikke har hentet RaTM ind der tidligere har været en så stor en succe deroppe, plus det jo var helt oplagt når de har valgt at lave en re-union tour 8o

Ratm har sagt nej til mange festivaller i sommerferien, Inkl. Roskilde, fordi bassistens kone skal føde i starten af sommerferien.. Rigtig øv.