Indlæg af Jammu

    Skal selv se den i weekenden, så jeg glæder mig :-)


    Håber den blot er halvt så god som de gamle film, men nu må vi se.


    Desværre har jeg allerede kommet til at læse lidt om filmen, men det går nok alligevel.

    Jeg vil dog lige sige, at man skal være lidt påpasselig med at stirre sig blind på de billige priser.



    For det bliver hurtigt dyrt, dersom man byder mange gange - og der er jo ikke garanti for, at man får varen.
    Tænk på at maksimalbuddet faktisk består af en række bud, der hver koster 15 kr.


    En vare til 10kr vil således have kostet 1500kr i bud penge for samtlige participanter.


    Det ser godt ud med de lave priser, men man skal lige stikke fingeren i jorden.

    Kære trådstarter



    Jeg kender ikke selv LINK SLETTET men er selv flittig bruger af online auktioner, hvorfor jeg lige tog et kig på siden.


    Som der allerede nævnes ser sitet lidt 'sjovt' ud, men det tror jeg ikke, man skal bekymre sig om, eftersom firmaet ser ud til at være et reelt finsk aktieselskab.
    Fastbid.dk er jo blot en del af moderselskabet Yellow System Oy - prøv at google det.



    Der er dog en række forhold, man skal være klar over, når man købe online - især hvis du har tænkt dig at afprøve det nye site, der linkes til


    a) Det er vigtigt at læse reglerne grundigt.


    b) På fastbid.dk er det køberen som finansierer transaktionen, som du selv nævner. Derfor skal man følgeligt være påpasselig med sine bud og byde strategisk.
    Det er ret unormalt for online sites, hvorfor det selvfølgeligt handler om at få varerne til en favorabel pris - men hvis sitet er nyt, ville denne ekstre udgidt typisk kunne opvejes af de lavere priser.
    Som regel er priserne lidt lavere end gennemsnittet, når man ser på nye online sites - lad det være auktionshuse eller andre kommercielle sites - eftersom kendkskabet til virksomehden stadig er ret begrænset.


    c) Du skal samtidig være opmærksom på,at det er LANGT billigere at byde over nettet - siden har også en sms-funktion, men det vil jeg fråråde dig, eftersom du kan byde til ca. halv pris ved at købe en af de budpakker, der er præsenteret på siden.
    Men hvis du partout vil bruge telefonen, så kan du jo gøre det gennem en Internetadgangen istedet for sms-systemet :-D



    Da jeg selv er lidt presset tidsmæssigt den kommende tid, får jeg nok først set grundigere på siden i sommerferien, men hvis du foretager et køb derinde, så må du godt lige smide en tilbagemelding om service etc., eftersom jeg altid er på udkig efter nye auktionssider - og her kunne fastbid være en mulighed.


    Hygge

    Hehe, Seek and Dstroy er fandme fedt!



    Jeg er dog mere til folk metal, når vi nu er i genren, men dete r nok ikke så relevant.



    Hvis du vil have lidt god rock tråd, så snakk vi vel alle klassikerne:


    Steve Vai
    Satriani
    Hendrix
    Pink Floyd
    etc.


    Hvis det skal være ondere, så er det Metallica, Slayer, Life og Agony, Anthrax, SOD :-)