Ingen Tenacious D, ingen Offspring...
springer over i år

Hvem skal på Festival? (Roskilde?)
-
-
Jeg tager af princip ikke på Roskilde, men i år må være en undtagelse! Bliver sku nok nødt til at tage på en endagstur til mudderhullet for at se Kongen af NY - Jay-Z!
-
Jeg smutter til Skive Beach party for første gang i år
Og ellers holder jeg mig til det lokale - Herning Rocker. Hvor jeg næsten er sikker på at WHAT skal tage billeder til igen i år
hehe..
-
Du mangler en: Nej
-
Men jeg skal ikke på nogle danske festivaller i år ... heller ikke i år. Gider ikke da der ikke kommer noget godt musik ... heller ikke i år.
Roskilde Festivallen er gået ned af bakke .. som den har gjort i mange år efterhånden. I dag er den IMO bare en skygge af hvad den har været.... og fyldt med hjernedøde teenagere der ikke kan finde ud af at drikke
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Du mangler en: Nejhehe lige min tanke
Ud over det ... Hvad fanden er BORK HAVN ? ... Hvor langt ude på bøhlandet skal man bo for at kende det sted ?
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Men jeg skal ikke på nogle danske festivaller i år ... heller ikke i år. Gider ikke da der ikke kommer noget godt musik ... heller ikke i år.Roskilde Festivallen er gået ned af bakke .. som den har gjort i mange år efterhånden. I dag er den IMO bare en skygge af hvad den har været.... og fyldt med hjernedøde teenagere der ikke kan finde ud af at drikke
hehe lige min tanke
Ud over det ... Hvad fanden er BORK HAVN ? ... Hvor langt ude på bøhlandet skal man bo for at kende det sted ?
Årh hvad snakker du om? Roskilde ned af bakke? Syntes at det er røv fede navne der kommer i år! Roskilde er rigtig gode til at få bands der ikke er så kendte, frem, og der er tit meget federe stemning, og live shows, hos dem end de store navne..
Jeg skal til Roskilde i år og se, hvis jeg kan nå det hele:
Radiohead
My Bloody Valentine
The Chemical Brothers
The Streets
The Raveonettes
The Dø
Albertslund Terrorkorps
Efterklang
Tina Dickow
Spleen United
Tokyo Police Club
Kiss kiss kiss
Rumskib
The Black Seeds
BattlesDet er noget af de jeg skal ind og se, nogle der skal se det samme?
-
HAZE !
-
Helt sikkert skanderborg!!
Selvom jeg kun er 18, så har jeg været med på festivalen siden 1996
Er medhjælper!! wuuhuu -
Oprindeligt indlæg af oestergaard
Helt sikkert skanderborg!!Selvom jeg kun er 18, så har jeg været med på festivalen siden 1996
Er medhjælper!! wuuhuuStyle
Fuck jeg glæder mig fandme til Skanderborg. Lenny Kravitz bliver.. AWESOME! -
Så VETO live i Universitetsparken i fredags, de er helt klart et besøg værd på Roskilde!
-
Tyndt Roskilde program for metalhoveder! Udelukkende Slayer der er værd at se i år!
Så ser W:O:A og Rock Am Ring sku noget mere spændende ud! Total amatør agtigt man ikke har hentet RaTM ind der tidligere har været en så stor en succe deroppe, plus det jo var helt oplagt når de har valgt at lave en re-union tour
-
Jeg kan klart anbefale Clutch hvis du er til Metal... Det er ike specielt hårdt, Men det er tungt!
Slayer er vel også egentlig mere Død end det er metal?
-
Desværre når jeg ikke at komme på Roskilde denne gang, men eftersom programmet alligevel ikke helt tiltaler mig i år, så går det nok.
Jeg krydser dog fingre for næste sæson igen.
-
Jeg drager så med 4 gutter til Skive og tager lige et smut til Tyskland nu på lørdag og henter forfriskninger. Ud over dette skal jeg også til Rock Under Broen i Middelfart den 14 Juni..
Uhhh.. Glæder mig til Def LeppardSå det skal nok blive en våd sommer
-
Oprindeligt indlæg af c-k
Tyndt Roskilde program for metalhoveder! Udelukkende Slayer der er værd at se i år!Så ser W:O:A og Rock Am Ring sku noget mere spændende ud! Total amatør agtigt man ikke har hentet RaTM ind der tidligere har været en så stor en succe deroppe, plus det jo var helt oplagt når de har valgt at lave en re-union tour
Ratm har sagt nej til mange festivaller i sommerferien, Inkl. Roskilde, fordi bassistens kone skal føde i starten af sommerferien.. Rigtig øv.