Gravide Kvinder

  • Ja det er ikke nemt at være os mænd.


    Kvinderne har hormoner som fiser rundt i kroppen. Og så skal det gå ud over de nærmeste.


    Men vi skal dog ikke glemme hvad vi slipper for:


    Brystsmerter


    Bryster som bare smider brystmælk ud hver gang man passerer en barnevogn med et barn som græder.


    At kroppen svulmer op


    At ens tyngdepunkt ændrer sig væsentligt, så det kan være ubehageligt


    Tanken om at om 7-9 måneder, skal man have helt fremmede mennesker til at stå og kigge en lige op i .......


    Tanken om at om 7-9 måneder skal man måske opleve smerter som man aldrig har oplevet før.


    At man tager på og bliver ked af det.


    At der er mange ting som man ikke må. Feste vildt igennem f.eks. Drikke sig fra sans og samling.


    At man i slutningen af graviditeten ikke kan sove igennem mere. Den lille ligger og spiller bold med ens blære.


    Der kan være små plukveer som vist nok gør temmelig ondt.


    Og mange andre ting er jeg sikker på. :PSå ja!


    I har ret. Det er VIRKELIG hårdt at være os. Vi skal både høre på at kvinden beklager sig, og måske hente lidt til hende engang imellem.


    Eneste jeg kan sige for at trøste jer alle, er at det er det hele værd.


    Elsker at være far til mine 2 guldklumper. :9xo

  • Jamen tillykke. Hvornår er damen så sat til?
    venter selv en lille pige den 20 juli :) og er selv 21 år og JA DE ER SKØRE DE KVINDER min er også helt væk i hovedet tit og total bestemmende, men de skal sættes på plads hahaha.


    Men det bliver da det hele værd når den lille kommer det håber og tror jeg da på :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Min forlovede er sat til den 23 juli og det er også en lille pige!!! :clap:


    Rigtige mænd får prinsesser :razz:


    Tillykke :)


    Ps. glæd dig til hun bliver teenager :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
    Forstil jer når hun har en fyr med hjemme for første gang! så tænk bad boys 2 da der er en lign. situation tror jeg køber nogle pistoler hehe


    Pudsigt du siger det. Altid det scenarie, som jeg får oppe i hovedet :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Tillykke :)


    Ps. glæd dig til hun bliver teenager :crazyeyes:


    Kom lige i tanke om Maverick's kommentar til DKBN-billeder... :P
    http://www.tweak.dk/forum/thre…ostid=1040241#post1040241


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Neeeeeeeeeeeeeej. Hovedparten ligner sgu da nogen der ville rende efter min 15 årige datter. Og gør man det, er man i forholdsvis stor fare for at få en aftale med Rigets Intensive.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().


  • Hmm tror nok lige jeg kunne komme med lidt mere end flere tilføjelser, men skåner nu jer mænd for at høre fra det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    Hmm tror nok lige jeg kunne komme med lidt mere end flere tilføjelser, men skåner nu jer mænd for at høre fra det ;)


    Vores små sarte ører kan ikke tåle det!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Husk nu på alle I fortvivlede fædre - eller måske-fædre eller snart-fædre - at en af de vigtigst begrundelser for at få børn er, at det er et nødvendigt mellestadie for at kunne få nogle børne-børn :clap:.


    Tænk lige lidt over det - og så ellers held og lykke med sutteflasker og bleskift :finger:

  • Mænd har det sgu heller ikke lige nemt altid.


    Bare et hurtigt eksempel :))


    Flagstang i bukserne i en kæmpe offentlig forsamling. Det er ikke fedt! :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Mænd har det sgu heller ikke lige nemt altid.


    Bare et hurtigt eksempel :))


    Flagstang i bukserne i en kæmpe offentlig forsamling. Det er ikke fedt! :T


    Bare sig at du skal på toilettet, og løs problemet med "The Black Hammer" :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Jeg er nu glad for at være mand :) .. Så slipper jeg for at forbløde en uge i træk hver måned :P puha


    ... det er nu ikke alle kvinder, der bløder en hel uge :P.. Nogle nøjes med 2 dage :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    ... det er nu ikke alle kvinder, der bløder en hel uge :P.. Nogle nøjes med 2 dage :)


    så kan du få fedet bøh-manden endnu mere Dare_Devil :))


    sorry kunne alså ik lade vær :boxed: :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af moebius33
    At der er mange ting som man ikke må. Feste vildt igennem f.eks. Drikke sig fra sans og samling.


    Hvis man som kommende forældre har brug for at feste vildt igennem og drikke sig fra sans og samling, så er man IMHO ikke moden nok til at få børn..


    nonsens: såsom indgreb der inkluderer værktøjer som bedst kan beskrives som en kyllingesaks.. Jeg føler virkelig med jer, det er ikke småting I skal igennem.. Thumbs up for jeres styrke! piveri over hormonforstyrrelserne er pænt malplacerede når man tænker det hele igennem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Hvis man som kommende forældre har brug for at feste vildt igennem og drikke sig fra sans og samling, så er man IMHO ikke moden nok til at få børn..


    Jeg mener godt at man kan kombinere de 2 ting. Man skal da være i stand til at have et socialt liv selv om man har børn uden at man på nogen måde behøver at være en dårlig forælder. Hvis man så ikke er i stand til at styre det så skal man måske ikke feste så meget. Man skal jo ikke rende og præsentere brandert foran sine børn.


    Personligt mener jeg at børnefamilier er alt for centrerede omkring deres børn. Man skal selvfølgelig behandle sine børn (og andres for den sags skyld) ordentligt, men børnene er trods alt kun en del af familien. Hvis forældrene ikke sørger for at have et liv hvor børnene ikke nødvendigvis er involverede så tror jeg squ det ender galt.


    Børn/unge er også langt mere egocentrerede i dag end for bare 10 år siden. Jeg kender en hel del skolelærere efterhånden (bl.a. min søster) og det er virkelig nogle slemme historier de disker op med.


    Et eksempel på at der er sket en stor forandring (og nu generaliserer jeg. Selvfølgelig er der eksempler på det modsatte) fra da jeg gik i folkeskolen og til nu: Til forældrekonsultationer var det som udgangspunkt læreren der havde ret, og hvis de sagde at et forældrepars barn var en rod så blev det accepteret og så måtte man tage den derfra. Det er efterhånden blevet sådan at hvis det samme bliver sagt nu så er det læreren der er et fjols og ikke ved hvad han/hun laver. Det er i hvertfald ikke deres lille englebarn der er nogle problemer med.


    Jeg er overbevist om at en stor del af de problemer der er med børn og unge nu om dage skyldes at børn allerede fra fødslen bliver løftet op på en piedestal.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------