Indlæg af Casper Lynge

    Skærm:
    DELL U2412M ULTRASHARP 24" WIDE TFT LED


    Kabinet:
    Antec 1200



    Bundkort:
    Asus Maximus II Formula



    CPU:
    Intel Q9650



    CPU-Køler:
    Coolermaster V8

    Ram:
    OCZ DDR2 PC2-8500/ 1066MHz / Gold Edition / 8GB

    SSD:
    OCZ Agility 3 (60 GB) SATA 6



    Sata 6 Controller:
    Asrock Sata 6 Controller


    Grafikkort:
    Sapphire Radeon HD 6870



    DVD Brænder:
    LiteOn iHAS122 (Sort)


    Lydkort:
    Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion (uden frontpanel)

    Strømforsyning:

    NorthQ 850 Watt




    Computeren virker perfekt og kan køre alle nyere spil :D
    HBO: 4000 kr.


    Byd ;D

    At smække en i3 eller lignende i en Storage server er spild af power så vil klart også sige at du burde snuppe en atom eller fusion, som sagt efter min mening fejler atom processoren intet og fusion er ogs ganske godt hvis jeg var dig ville jeg finde den processor som brugte mindst strøm dog var hurtig nok til dine behov, men jeg ville ihvertfald have mig en dual core version.


    mht. min sidste post vidste jeg godt at han ikke skulle have et mediacenter, dog var det bare en sammenligning da jeg havde bygget et i sin tid som kørte Win 7, Ubuntu som mediecenter perfekt.


    Nu er der altså lidt forskel på en atom processor som sidder i en bærbar og en som sidder på et bundkort til stationaer, jeg har selv samlet et mediecenter med atom processor og det virkede fint, det var selvfølgelig ikke den bedste, men udmærket og så bruger den ingen strøm..


    Vi har computeren selv som i kan se har vi også taget screenshots af de andre billeder og hvis i kigger under cpu-z kerne hastighed vil i også se at det er anderledes fra laptopworlds

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze


    Samt langt hovedparten af tekst!
    Jeg er 10sek fra at anmelde dig for brud på dansk lovgivning omkring kopyright


    Det er du velkommen til.
    Det er helt vildt hvor pige fornærmet du er over at man har sagt dig imod, men okay du er velkommen til at gøre hvad du vil.


    Jeg fjerne de billeder som burger omtalte og lægger nye ind men som sagt der er intet galt med indholdet......!

    Det er rigtig flot læs nu artiklen igennem før i udtaler jeg om indholdet.
    Billederne er taget fra google så det kan jeg forholde mig til.


    Men kom ikke og sig vores indhold er ens...


    Ja det er rigtigt nok jeg tror godt vi kan nøjes med 70 m.
    Hvad kan en standard bærbar nå?

    Hey jeg leder efter en trådløs router som skal kunne nå min. 100 m budgettet ligger på 1500 kr.
    dog hvis det kan fås billigere er det osse oki.


    NB: har prøvet edbpriser.dk men de har ikke noget filter til det, og kan ikke rigtig finde noget under specs.


    På forhånd Tak

    Det lyder altså lidt underligt at der kun er et stik da der både er 2 i IDE og 2 i Sata medmindre de er kombineret som de kan være i eksterne drev.


    Dog ville jeg prøve at skifte kablet ud med et andet tjekke evt. pins i bundkortet hvis det er ide.
    og som sagt foroven kigge i bios og se om det er registreret der inde.


    Håber du finder ud af det :)


    Mægtigt lavet :)


    og mht. driverne er det sku altid en god ide !


    Det er meget fint stiller heller ikke spørgsmål ved dine færdigheder eller ved at ikke har prævet men bare at jeg synes din tone i dine indlæg er meget negative.


    Og mht. min artikel på mit site synes jeg det er pænt lavt du tager den op når det intet har med denne sag at gøre