Gravide Kvinder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Enig, men der er forskel på at have et socialt liv og drikke hjernen i hegnet..


    Nu behøver man jo ikke drikke sig i hegnet hver gang (heller ikke selv om man ikke har børn). Men om man drikker sig en ordentlig kæp i øret engang imellem kan jeg ikke se det store problem. Dog skal man som nævnt ikke lade børnene se det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget


    Den blir bare lidt mere fedtet end normalt :b


    det kan man alså godt DXC, har du ik prøvet det?


    Ramaskriget, mere fedtet, har du da prøvet?

  • Hold da helt kæft I har det hårdt hva?
    I piver som jeg ved ikke hvad .. Tsk, tsk! Mænd .. :rolleyes:


    I skulle prøve og være kvinde for bare én dag, og opleve hvor hårdt vi egentlig har det. NÅ! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carina
    I skulle prøve og være kvinde for bare én dag, og opleve hvor hårdt vi egentlig har det. NÅ! :D


    nej tak. Jeg ville DØ hvis jeg flækkede en negl. Det ville min psyke bare ik holde til. Det ville simpelthen være verdens undergang :ph34r:


    ... eller ... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    nej tak. Jeg ville DØ hvis jeg flækkede en negl. Det ville min psyke bare ik holde til. Det ville simpelthen være verdens undergang :ph34r:


    ... eller ... :crazyeyes:


    ej klap nu i, det ikke det jeg mener vel! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Hvis man som kommende forældre har brug for at feste vildt igennem og drikke sig fra sans og samling, så er man IMHO ikke moden nok til at få børn..


    nonsens: såsom indgreb der inkluderer værktøjer som bedst kan beskrives som en kyllingesaks.. Jeg føler virkelig med jer, det er ikke småting I skal igennem.. Thumbs up for jeres styrke! piveri over hormonforstyrrelserne er pænt malplacerede når man tænker det hele igennem.


    he he jaa den er heller ikke sjov, for ikke at sankke om smerter i underlivet, foster der ligger og sparker på de mærkeligeste tider på døgnet så man ikke kan sove vågner flere gange om nattet med krampe i begge læg muskler, ender med at vralte som en grim and, folk der stopper en på gaden river bukserne ned på dig og begynder og tage på DIN mave, folks kommentar "ig´hh du da stor var du må da være gået over tid puha det må da være hårdt" så kommer vi til den slemme del... FØDSLEN...!!!! pointere lige det bare gør en smule ondt.


    har stået alene siden jeg var 12 uger henne og vil sige at jo det hårdt og man kan måske lade homonerne påvirke sig lidt men nogen tror jeg nu også bare overdriver og stille det op som en sygdom at man ikke kan det ene og det andet fordi man er gravid og det noget fis jeg gjorde alt selv borede selv lamper op og samlede møbler alt kan lade sig gøre også selvom man er gravid...!!



    vil dog lige sige at graviditet ikke er en sygdom dog et hanicap når man begynder og få rigtig mave, fame svært og få sokker på... altid noget de ikke også skal ned i bukserne.!! :crazyeyes:



  • he he i er lidt nogle drenge her inde hva' det er da ganske normal og gøre det også i de perioder, tænk over det drenge i behøver ikke ligge og lege for at stimulere det bedre end glidecreme :))


    -------------------------------------------------------------------------
    Nu behøver man jo ikke drikke sig i hegnet hver gang (heller ikke selv om man ikke har børn). Men om man drikker sig en ordentlig kæp i øret engang imellem kan jeg ikke se det store problem. Dog skal man som nævnt ikke lade børnene se det.


    Anders


    nu er jeg 23 og har en datter på 2 år... vil sige at jo jeg var "færdig " med at løbe hornen af mig da jeg fik hende og havde ikke det store behov for at fise i byen og drikke mig stang stiv. hvis man har det skal man ikke få børn det hænger på ingen måde sammen børn og alkohol.


    jeg går dog en sjældent gang i mellem i byen eller til fest eller andet og hygge med lidt alkohol, dog aldrig med min datter og drikker ikke så meget som en øl i hendes nærvær " princip sag"


  • Ja men det kræver beviser