"Børne"TV fra Palæstina


  • Det viser jo bare at de er lige så dumme som en pose sten!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Det viser jo bare at de er lige så dumme som en pose sten!


    Må nok se mig helt enig!


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Det er squ for sygt. Som dansker føler jeg mig røvrendt når sådanne ting (inkl. boykot af danske varer i bl.a. Sudan) sker i lande som vi samtidig støtter med mange millioner kroner. Stod det til mig stoppede vi alt økonomisk hjælp til disse lande og i stedet brugte pengene i andre lande. Der er jo nok steder hvor de har brug for hjælp.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg synes det er fedt :D


    Mener du virkelig det eller er det ironi. Det er da noget af en...anderledes holdning!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Mener du virkelig det eller er det ironi. Det er da noget af en...anderledes holdning!


    Anders


    Det er skam ment seriøst. Jeg synes propaganda er super sjovt.
    At det så er fuldstændigt sygt i hovedet er en anden ting. Men de skal vel have deres ret til at sige på TV hvad de vil, hvis vi selv mener, at vi har retten til at tegne hvad vi vil.
    Ytringsfriheden længe leve.

  • Må indrømme at jeg efterhånden har opgivet idioterne dernede....


    Den generale opførsel blandt staklerne minder mig om en 5-årig der står og tramper fordi vedkomne ikke må få en is....


    og de mener selv at de er bedre end os...



    hvem er med på at samle sammen til at købe en pakke kiks og sende til studiet ?

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02

  • Jeg er helt klart med :D


    http://www.kinagrill.dk/


    Det skal være nogle af de gode :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Det er skam ment seriøst. Jeg synes propaganda er super sjovt.
    At det så er fuldstændigt sygt i hovedet er en anden ting. Men de skal vel have deres ret til at sige på TV hvad de vil, hvis vi selv mener, at vi har retten til at tegne hvad vi vil.
    Ytringsfriheden længe leve.


    Selvfølgelig har de også ret til ytringsfrihed (selv om jeg ikke er så sikker på den er særlig veludviklet i Palæstina), men selv om der er ytringsfrihed er der jo stadig ansvar for hvad man siger. Det er der også i den danske udgave af ytringsfriheden. Og det de siger i det børneprogram ligner jo utrolig meget mordtrusler.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Selvfølgelig har de også ret til ytringsfrihed (selv om jeg ikke er så sikker på den er særlig veludviklet i Palæstina), men selv om der er ytringsfrihed er der jo stadig ansvar for hvad man siger. Det er der også i den danske udgave af ytringsfriheden. Og det de siger i det børneprogram ligner jo utrolig meget mordtrusler.


    Anders


    Nu vil jeg ikke vove at påstå at jeg kender til det Palæstinensiske styreform og regler ret godt, men en form for ytringsfrihed må de vel have, hvis de kan sige sådan noget på TV. Om den så er så udviklet som vores er vel underordnet.
    Selvfølgelig har man da et ansvar, men havde vi ikke også det da vi sendte tegninger ud, der forestillede deres profet med en bombe på hovedet?
    Jeg kender nogle MEGET troende muslimer, og jeg vil påstå at langt de fleste muslimer er blevet stødt af de billeder, på samme måde som vi ser vores flag blive brændt af og danskere får smidt mordtrusler i nakken.
    Men sådan har vi jo vores meninger ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Det er skam ment seriøst. Jeg synes propaganda er super sjovt.
    At det så er fuldstændigt sygt i hovedet er en anden ting. Men de skal vel have deres ret til at sige på TV hvad de vil, hvis vi selv mener, at vi har retten til at tegne hvad vi vil.
    Ytringsfriheden længe leve.


    Problemet er så bare at det i den muslimske verden ikke er for sjov - Når de siger den slags mener de det..


    fuldstændig langt ude det der! Ændre ikke min racistiske holdning ihvertfald ;)

  • når man ser dette skal man jo lige huske på at det ikke er en statslig kanal, men en direkte propaganda kanal drevet af fanatiske muslimer... det svarer vel lidt til at at vi i danmark kunne se "dansk fronts børnetime" eller "de autonome nyheder"


    jeg kan ikke rigtigt blive foraget når jeg ved at det er hamas der står bag og ikke en generel holdning..

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove


  • Jeg er enig, og er med på at sende et par tons tudekiks + mælk fra ARLA! ned til dem :finger:


    Er sgu snart pissetræt af dem dernede, nu må de kraftedeme tage sig sammen..!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Det er skam ment seriøst. Jeg synes propaganda er super sjovt.
    At det så er fuldstændigt sygt i hovedet er en anden ting. Men de skal vel have deres ret til at sige på TV hvad de vil, hvis vi selv mener, at vi har retten til at tegne hvad vi vil.
    Ytringsfriheden længe leve.


    :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:


    Kæft... årets indlæg!


    :cheers:


  • På en dejlig syg måde er det netop et los i løgene til pressen herhjemme. Meeen, at snakke om at myrde -virkelige- personer i børnetv er sku fucked up.